Opis produktu: Ten zestaw zapewnia dokładną i oszczędzającą czas metodę sprawdzania paska rozrządu pod kątem zużycia i rozciągania. Rozciągnięcie paska może prowadzić do nieprawidłowego ustawienia wałka rozrządu. Zastosowanie: Citroen: Berlingo IV (18-20), C1 II (14-18), C3 III (12-17), C3 IV (16-18), C4 Cactus (14-20), C4 Aircross (18-20), C-Elysee (12-18), DS3 (12-18); Peugeot: 108 (14-18), 208 (12-21), 2008 (13-21), 301 (12-20), 308 (13-21), 3008 (16-21), 508 (19-21), 5008 (14-21), Partner III (15-18) Partner IV (18-21) Rifter (19-21); Toyota: Aygo (14-18); GM: Crossland X (17-20), Combo E (18-20), Grandland X (17-20). Kody silników: 1.2 VTi: 1PP(HM01), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), HMP (EB2FB), HMT(EB2D), HMU(EB2D), HMV (EB2M), HMY (EB2M), HMZ (EB2), HMZ (EB2D), HMZ (EB2F), HMZ (EB2FB) 1.2 E-VTI: HMZ (EB2F), EB2F (HMZ) 1.2 PureTech THP: HNZ (EB2DT) 1.2 PureTech VTi: EB2ADS (HNS), EB2D(HMT), EB2ADJ (HNP), EB2ADT (HNK), EB2ADTX ...
Opis produktu: Profesjonalna blokada koła zamachowego przeznaczona do silników BMW N20 oraz N26, idealna do precyzyjnego blokowania wału korbowego podczas wymiany łańcucha rozrządu i napraw silnika. To niezastąpione narzędzie w warsztacie, zapewniające stabilność i bezpieczeństwo przy pracach serwisowych na silnikach 1.6 i 2.0 benzynowych (czterocylindrowych) w pojazdach BMW z automatyczną skrzynią biegów. Zastosowanie: Do modeli BMW z lat 2012-2018 wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów, obejmujących: – Serię 1 (F20/21) – Serię 2 (F22/23/87) – Serię 3 (F30/31/34/80) – Serię 4 (F32/33/36/82/83) – Serię 5 (F07/10/11) – X1 (E84) – X3 (F25) – X4 (F26) – X5 (F15/85) – Z4 (E89) Silniki: N20B16A, N20B20, N20B20A, N20B20B, N26B20, N26B20A Numer narzędzia OEM serwisu: 2222742 Cechy produktu: Kompatybilność: Dopasowana do szerokiej gamy modeli BMW z silnikami N20 i N26 oraz automatyczną skrzynią biegów (2012-2018) Precyzyjne dopasowanie: Umożliwia skuteczne blo...
Ściągacz do sprężyn zaworowych z dźwignią z trzema końcówkami to narzędzie przeznaczone do skutecznego i bezpiecznego demontażu sprężyn zaworowych w silnikach o różnych konfiguracjach cylindrów, takich jak 8V, 16V oraz 24V. Główne cechy produktu: Trzy końcówki do różnych typów sprężyn zaworowych, zapewniające uniwersalność i szerokie zastosowanie. Solidna dźwignia umożliwiająca wygodne i precyzyjne operacje demontażu. Wykonany z wysokiej jakości materiałów, gwarantujących trwałość i odporność na obciążenia. Łatwy w użyciu, co pozwala na szybkie i bezpieczne przeprowadzenie prac serwisowych. Zastosowanie: Demontaż sprężyn zaworowych w silnikach benzynowych i diesla. Prace serwisowe, wymiana sprężyn lub naprawy głowic cylindrów. Idealny zarówno dla mechaników profesjonalnych, jak i amatorów. Jeśli potrzebujesz tego narzędzia, warto zwrócić uwagę na jego kompatybilność z konkretnym modelem silnika oraz ewentualne dodatkowe akcesoria, które mogą ułatwić pracę. Wykonany w...
DANE TECHNICZNE Rozmiar: 3/8" Zakres momentu dokręcania: 5-25 Nm Obrót: w prawo / w lewo Czytelna skala pomiarowa Mechanizm blokujący Płynna regulacja w rączce Powłoka: Chrom-Vanadium O PRODUKCIEKlucz dynamometryczny 1/4" do precyzyjnego dokręcania połączeń gwintowych z ustalonym momentem obrotowym.Mechaniczny naciąg zapadki dynamometrycznej po osiągnięciu ustawionej siły powoduje charakterystyczne "kliknięcie" informujące o końcu dokręcania.Skala momentów znajduje się na rączce klucza; regulacja odbywa się poprzez obrót rękojeścią. Po ustawieniu odpowiedniego momentu, klucz należy zabezpieczyć blokadą na końcu rączki.Wykonany z wysokiej jakości stopu chromu i wanadu, co zapewnia dużą trwałość i odporność na uszkodzenia....
Opis produktu: Zestaw przystosowany do ustawiania wałków rozrządu w silnikach diesla wysokoprężnych z napędem łańcuchowym BMW, BMW Mini 1.5D, 1.6D, 2.0D i 3.0D. Zestaw: blokada pompy wtryskowej, wałka rozrządu, wału korbowego, blokada napinacza łańcucha rozrządu. Zastosowanie: BMW: 114d (15-19), 116d (11-19), 118d (07-14), 120d (07-14), 123d (07-14), 125d (12-14), 214d Active Tourer (14-19), 214d Grand Active Tourer (15-19), 216d (14-20), 218d (11-16), 220d (14-20), 225d (11-14), 316d (09-12), 318d (07-12), 320d (10-13), 325d (10-14), 330d (08-19), 330d Gran Tourismo (13-20), 330xd (08-12), 335d (13-19), 425d (13-16), 425d (14-16), 435d Cabriolet (14-19), 435d Gran Coupe (14-20), 520d (07-13), 525d (10-12), 530d (10-15), 530d GT (09-19), 535d (10-17), 535d GT (10-12), 640d (11-18), 640d Gran Tourismo (12-18), 730i (08-15), 730Ld (08-12), 740d (09-12), 750d (12-15), X1 (15-18), X2 (18-20), X3 (11-17), X4 (14-19), X5 (10-18), X6 (10-19) Mini: Clubman (10-14), Clubvan (10-1...
Zestaw nasadek do kół pasowych alternatorów Bosch i Denso jest kompleksowym narzędziem przeznaczonym do obsługi szerokiej gamy pojazdów, takich jak Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Renault, Seat, Skoda, Opel, Volvo i inne. Umożliwia skuteczne i bezpieczne blokowanie wału podczas wymiany lub naprawy kolek pasowych alternatorów. W skład zestawu wchodzą: Nasadki o różnych rozmiarach i długościach, w tym: T50 o długości 110 mm z zabierakiem 1/2″ i przesównym pokrętłem 33 zęby M10 o długości 110 mm z zabierakiem 1/2″ i przesównym pokrętłem 33 zęby M10 o długości 82 mm z zabierakiem 3/8″ i przesównym pokrętłem 33 zęby M10 o długości 140 mm i 120 mm z zabierakami 1/2″ Nasadki Hex 15 mm, 17 mm, 22 mm z 33 zębami Bit T50 i T40 o długości 75 mm Narzędzia HEX8, HEX10, XZN8, XZN10, XZN10 o długości 75 mm oraz XZN10 o długości 64 mm Nakrętki 6-kątne: 17 mm (wewnętrznie 14 mm) 22 mm Klucze do alternatorów: Hex 21 x 28 mm x 30 mm Hex 17 x 19 ...
Opis produktu: Zestaw przystosowany do blokowania wału korbowego, koła pasowego wałka rozrządu i pompy paliwa w odpowiednim położeniu przystosowanym do demontażu i wymiany paska lub wałka rozrządu. Zestaw zawiera: Narzędzie regulujące napinacz paska Kołek blokujący napinacz napędu pomocniczego Narzędzia do blokowania koła zębatego wałka rozrządu Narzędzie do blokowania koła pasowego wałka rozrządu Narzędzie do blokowania koła pasowego wału korbowego Narzędzie do blokowania koła pasowego napinacza paska Narzędzia do blokady wałka rozrządu Zastosowanie: Audi: A1/A1 Sportback, A3/Sportsback/Cabrio, A4, A5 I, A5 II, A6, A7, Q2, Q3, Q5 i TT, Seat: Alhambra, Arona, Ateca, Ibiza, Leon, Leon ST, Tarraco i Toledo, Skoda: Fabia III, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia III, Rapid/Spaceback, Scala, Superb III i Yeti/Outdoor, Volkswagen: Amarok, Arteon, Beetle, Caddy/Caddy Maxi, CC, Crafter, Golf VI Cabrio, Golf SV/Sportsvan, Golf VII, Golf VII Estate, Jetta, Passat/Alltrack, Polo, Sc...
Przedstawiamy uniwersalne szczęki o trzech rozmiarach, idealne do pracy w ograniczonych przestrzeniach i w pojazdach wielu marek, takich jak Audi, BMW, Ford, Chrysler, Opel, Saab, Volvo, Volkswagen, Nissan, Toyota. Dzięki wytrzymałemu korpusowi wykonananemu z kutej stali oraz hartowanej śrubie z kulką dociskową, zapewniają długotrwałą i niezawodną eksploatację. Dostępne rozmiary to 23 x 55 mm, 28 x 55 mm oraz 34 x 63 mm, co pozwala na szeroki zakres zastosowań. Produkt jest dostarczany w praktycznym etui do wygodnego przechowywania i transportu. https://www.sealey.co.uk/product/5637205181/3pc-ball-joint-splitter-set https://www.lasertools.co.uk/product/4872/Ball-Joint-Remover-Set-3pc ...
Opis produktu: Specjalnie zaprojektowany do silników wysokoprężnych Nissan, Renault i Vauxhall/Opel 1.5L K9K, 1.9L F9Q, 2.2L G9T i 2.5L G9U dCi. Ten zestaw zawiera narzędzia wymagane do ustawienia rozrządu podczas wymiany paska i łańcucha. Zastosowanie: Dacia: Dokker, Duster, Lodgy, Logan, Sandero Nissan: Almera, Cube, Juke, Kubistar, Micra, Note, Promera, Qashqai, Primastar Renault: Captur I, Clio II/III/IV, Espace/Grand Espace III/IV, Fluence, Kadjar, Kangoo, Laguna I/II/III, Logan/ Logan MCV, Megane I/II/III/IV, Scenic/Grand Scenic I/II/III/IV, Twingo II, Trafic II, Master II Suzuki: Grand Vitara, Jimny Vauxhall/Opel: Movano-A, Vivaro-A Kody silników: 1,5 dCi - K9K 276, K9K 400, K9K 500, K9K 608, K9K 609, K9K 612, K9K 626, K9K 628, K9K 629, K9K 636, K9K 638, K9K 639, K9K 646, K9K 647, K9K 656, K9K 657, K9K 658, K9K 666, K9K 667, K9K 676, K9K 677, K9K 700, K9K 702, K9K 704, K9K 706, K9K 710, K9K 712, K9K 714, K9K 716, K9K 718, K9K 722, K9K 724, K9K 728, K9K 729, ...
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY Przyrząd umożliwia szybkie i precyzyjne zdiagnozowanie uszkodzeń uszczelki pod głowicą silnika. W przypadku jej uszkodzenia lub pęknięcia głowicy, część gazów spalinowych, zawierających m.in. dwutlenek węgla (CO2), dostaje się do układu chłodzenia. Zasada działania opiera się na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w testerze reaguje z gazami z układu i w przypadku podwyższonego poziomu CO2 zmienia barwę, co pozwala na łatwe odczytanie wyniku. Konstrukcja dwukomorowa z filtrem pomiędzy komorami zapewnia odseparowanie ewentualnych zanieczyszczeń, takich jak krople płynu chłodniczego, które mogłyby wpłynąć na dokładność testu. Dzięki temu uzyskujemy wiarygodny wynik, potwierdzający lub wykluczający uszkodzenie uszczelki głowicy....
Opis produktu: Przeznaczony do silników benzynowych BMW 1.8L i 2.0L N42 i N46 z napędem łańcuchowym, które można znaleźć w gamie BMW od 2001 do 2014 roku. Ten zestaw zawiera narzędzia blokujące wymagane do ustawienia rozrządu wałka rozrządu, czujnika krzywkowego i elementów wału korbowego w jednym kompleksowym zestawie. Zastosowanie: Seria '1' 118i ; 120i (E87) - 2004-2010 Seria '3' 316i ; 316 ti Compact (E46) - 2001-2005 318 ti Compact (E46) - 2005-2005 318i (E46) - 2001-2007 318i (E90) - 2005-2008 Seria '5' 520i (E90) - 2004-2008 Z4: 2.0 (E85) - 2004-2009 X3: 2.0i (E83) - 2005-2009 Typy silników: N42 - N46 - N46T z system Valvetronic Kody silników: B18 - N42 B18A, N46 B18 B20 - N42 B20A, N46 B20, N46 B20B, N46T B20, N46T B20B, N46T B20BD, N46T B20BZ, N46T B20O2. ...
Opis przyrządu: Skala A: Pomiar temperatury zamarzania płynów chłodniczych (w ºC, od 0 do -50ºC, co 5ºC). Posiada dwie skale z lewej i prawej strony — z lewej dla płynów opartych na propylenie, z prawej dla płynów na bazie etylenie, używanych głównie w Europie. Skala B: Pomiar temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy (w ºC, od 0 do -40ºC, co 10ºC). Skala C: Pomiar gęstości elektrolitu (w kg/l, od 1.1 do 1.4 kg/l, co 0.01 kg/l). Linia światła/cienia: Wskazuje odczyt na skali, zależnie od rodzaju pomiaru. Przebieg pomiaru: Ustawienie przyrządu: Kieruj przyrząd w stronę jasnego światła. Obracając okularem (element 5), ustaw ostrość obrazu. Pobranie próbki: Za pomocą dołączonych pipet pobierz niewielką ilość mierzonego płynu. Umieść dwie krople na pryzmacie (element 1). Opuszczając pokrywę (element 2), delikatnie dociśnij ją, aby próbka dobrze przylegała do pryzmatu. Odczyt wyniku: Na skali pojawi się linia światła lub cienia. Wskazuje ona wartość tempera...
Opis produktu: Zestaw blokad do silników VAG 1.6L / 2.0L Tdi - silniki Common - Rail, do blokowania wałka rozrządu i wału korbowego do demontażu i montażu kół zębatych wałka rozrządu do wymiany paska rozrządu lub naprawie silnika do mocowania wałka wyrównującego Modele: VW: Golf V / VI / Plus, Eos, Polo V, Jetta V / VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy II, Passat B6 / B7 / CC, Touran II, Tiguan, Sharan II, T5, Amarock Audi: A1, A3 (8P), A4 (B8), A5, A6 (C6 / C7), TT (8J), Q3, Q5 Skoda: Fabia II, Roomster, Praktik, Octavia II, Superb II, Yeti Seat: Ibiza (6J), Leon III, Exeo, Altea, Alhambra II Kody silników: 1,6 TDI CR (od 2009): CAYA, CAYB, CAYC 2,0 TDI CR (od 2007): CAAA, CAAB, CAAC, CAAD, CAAE, CBAB, CBBA, CBBB, CBAA, CFFA, CFFB,CFGB, CFGC, CLJA CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CCHA, CCHB, CAVA, CBDA, CBDD, CBAC, CBDC Zawartość: blokada napinacza paska, nr OEM: T10264 trzpień blokując napinacz, nr OEM: T10265 blokada wałka rozrządu, nr OEM: T10051 pas nap...
Opis produktu: Profesjonalny zestaw ściągaczy do łożysk, kół zębatych, przekładni. Urządzenie stosuje się do ściągania łożysk, kół zębatych, kół pasowych, wałków i innych zaklinowanych części używanych w mechanice. Umożliwia szybką i łatwą wymianę łożyska nie naruszając konstrukcji maszyny. Mocny, solidny i łatwy w użyciu. Całość zapakowana jest w plastikową walizkę. Zakres pracy: 30 mm - 50 mm 50 mm - 75 mm Zawartość zestawu 1szt. odklejacz 30-50mm 1szt. odklejacz 50-75mm 1szt. belka L=150mm 1szt. śruba centralna L=180mm 2szt. śruby mocujące L=100mm 2szt. śruby mocujące L=80mm 2szt. śruby przedłużki L=130mm 2szt. śruby przedłużki L=100mm ...
Klamra szczęka ścisk blacharski samozaciskowy profesjonalny Udźwig wzdłużny: 5 ton Udźwig poprzeczny: 2 tony Ten profesjonalny klamrę ścisk blacharski samozaciskowy charakteryzuje się wysoką wytrzymałością i stabilnością, co czyni go idealnym narzędziem do precyzyjnej i mocnej obróbki blach. Umożliwia łatwe i szybkie mocowanie elementów, zapewniając bezpieczeństwo i efektywność pracy....
DANE TECHNICZNE: Rozmiar: 3/8" Zakres momentu obrotowego: 27-108 Nm Kierunki obrotu: prawo / lewo Czytelna skala pomiarowa Mechanizm blokujący Płynna regulacja na rączce Powłoka powierzchni: Chrom-Vanadium (odporna na korozję i wytrzymała) OPIS PRODUKTU: Klucz dynamometryczny 3/8" służy do precyzyjnego dokręcania połączeń gwintowych z określonym momentem obrotowym. Mechanizm naciągu zapadki gwarantuje, że po osiągnięciu ustawionej siły, klucz przeskakuje o jeden ząbek, wydając charakterystyczny "klik", co sygnalizuje końcową wartość. Regulacja momentu odbywa się poprzez obrót rękojeści, a po ustawieniu żądanej wartości klucz można zablokować zabezpieczeniem na końcu rączki, aby zapobiec przypadkowej zmianie ustawienia. Wykonany z wysokiej jakości stopu chromu i wanadu, co zapewnia trwałość, wytrzymałość i długotrwałe użytkowanie. ...
Blokada rozrządu dla silników Audi VW 3.7 i 4.2 V8 (modelowe lata 1999-2005) obejmuje pojazdy takie jak Audi A6 Quattro (99-05), S6 (00-04), A8 (99-03), RS4 (03-05), RS6 (03-04), a także modele VW Touran (03-06) i Phaeton (03-04). Silniki w tym zakresie obejmują różne oznaczenia kodowe: Silniki 3.7: AKC AQG BFL Silniki 4.2: ANK AQF AQH AQJ ARS ARU ASG AWN AVN AVP AUW AXQ BCY BFM (98-03) BGH BHX Opis i zastosowanie: Blokada rozrządu jest elementem zabezpieczającym przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnia prawidłowe ustawienie wałków rozrządu podczas wymiany lub napraw. Zaleca się stosowanie oryginalnych lub wysokiej jakości zamienników dedykowanych do konkretnych kodów silników. Wskazówki: Upewnij się, że wybrany element jest kompatybilny z Twoim modelem i rocznikiem pojazdu. Podczas wymiany bloku rozrządu konieczne jest zachowanie ostrożności i korzystanie z odpowiednich narzędzi, aby uniknąć uszkodzeń mechanizmu. Zaleca się korzystanie z instrukc...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zapewnia narzędzia wymagane do zablokowania wałka rozrządu i wału korbowego silników wymienionych w ich "czasowym" położeniu, umożliwiając demontaż łańcuchów napędowych wałków rozrządu oraz ustawienie lub sprawdzenie rozrządu. Silniki: 2.5L FSI, 2.8L FSI, 3.2L FSI i 3.0L TFSI. Zastosowanie: Audi: A4 (2014 - 2015), A5 (2014 - 2017), A6 (2012 - 2018), A7 (2010 - 2018), A8 (2010 - 2018), S4 (2014 - 2017), S5 (2011 - 2017), Q5 (2008-2017), Q7 (2010-2018), SQ5 (2013-2017) Volkswagen: Touareg 3.0 TFSI (2012-2017) Porsche: Cayenne S Hybrid (2010-2014), Panamera (2011-2013) Kody silników: 2,5 - CLXB, CPAA 2,8 - BDX, CCDA, CCEA, CHVA, CJBA, CNYA 3,0 - CAJA, CAKA, CCAA, CGEA, CGFA, CGWA, CGWB, CGWC, CGWD, CGXB, CGXC, CHMA, CHMB, CJTA, CJTB, CJTC, CJWC, CMDA, CMUA, CNAA, CREA, CREC, CRED, CTTA, CTUA, CTUD, CTVA, CTWA, CTWB, CTXA, M06/EC 3,2 - CALA, CALB Narzędzia odpowiadające OEM: T40133/1/2, T40058, T40069, T40071....
OPIS TECHNICZNY: ZESTAW PODUSZEK DO OTWIERANIA DRZWI, KLAP, OKIEN – 4 sztuki W skład zestawu wchodzi: Ręczna pompka z przewodem do pompowania poduszek 3 poduszki o różnych kształtach, dostosowanych do awaryjnego otwierania drzwi, okien, klap i innych elementów SPECYFIKACJA TECHNICZNA: Poduszki: Wymiary: Poduszka 1: 186 x 45 mm Poduszka 2: 193 x 62 mm Poduszka 3: 160 x 160 mm Wykonane z bardzo mocnego, gumowanego materiału, zapewniającego wysoką trwałość i elastyczność Nie powodują uszkodzeń powierzchni karoserii, drzwi czy okien Zastosowanie: Idealne do bezpiecznego, bezinwazyjnego otwierania drzwi pojazdów, klap, okien i innych elementów Wstawiane pomiędzy ramę drzwi a słupek międzydrzwiowy, zapewniając delikatne i skuteczne podparcie Pompka: Ręczna, prostota obsługi Wysoka siła docisku umożliwiająca szybkie i skuteczne napompowanie poduszek Charakterystyka: Bardzo wysoka wytrzymałość i siła nacisku Zapewnia bezpieczne i skuteczne otwieranie ...
Zastosowanie: Listwa do ustawiania pompowtryskiwaczy w silnikach 4 cylindrowych. Silniki Audi oraz Volkswagen z pompowtryskiwaczami występują z dwoma rodzajami zaworów magnetycznych pompowtryskiwaczy. Listwa służy do kontroli położenia zespołu pompowtryskiwacza po zainstalowaniu podczas montażu. Pokrętło regulacyjne pozwala na użycie sprawdzianu w podzespołach pompowtryskiwacza z tzw. "nową" lub "starą" nakrętką zaworu elektromagnetycznego. Wymiary sprawdzianu stanowią maksymalne wartości regulacyjne i można je zmieniać używając odpowiedniego szczelinomierza. Konstrukcja przyrządu (pokrętło regulacyjne) umożliwia jego zastosowanie zarówno w starszych jak i w nowych typach silników. Modele GRUPA VAG: 1.9 TDI PD - 4 cylindry 2.0 TDI PD - 4 cylindry Wskaźnik regulacyjny do sprawdzania pozycji montażowej lub do regulacji zespołu pompy/dyszy podczas montażu. Urządzenie regulacyjne umożliwia użycie miernika regulacyjnego w zespołach pomp/dysz z nowymi i/lub starymi nakrętkam...