Opis produktu: Specjalistyczny zestaw umożliwiający wymianę paska napędowego wałka rozrządu, blokadę łańcucha, blokowanie koła zamachowego w samochodach z automatyczną skrzynią biegów i wymianę łańcucha napędowego wałka rozrządu przy głowicy cylindrów. Zafira-C Tourer 2.0 CDTi 125 (170) 3750 LFS/B20DTH Insignia-A 2.0 CDTi 125 (170) 3750 LFS/B20DTH Zafira-C Tourer 2.0 CDTi ecoFLEX 125 (170) 3750 LFS/B20DTH Insignia-A 2.0 CDTi ecoFLEX 125 (170) 3750 LFS/B20DTH Insignia-A Country Tourer 2.0 CDTi ecoFLEX 125 (170) 3500 LFS/B20DTH Insignia-A Country Tourer 2.0 CDTi 125 (170) 3500 LFS/B20DTH Zafira-C Tourer 2.0 CDTi 96 (130) 3750 LFS/B20DTH Cascada 2.0 CDTi 125 (170) 4000 LFS/B20DTH Kody silników: LFS/B20DTH, LFS/D20DTH, LFS/D20DTJ ...
Ściągacz pompy wtryskowej Kia, Hyundai 2.0 2.2 CRDI – profesjonalne narzędzie serwisowe Opis produktu: Oferujemy wysokiej jakości ściągacz pompy wtryskowej, przeznaczony do silników 2.0 i 2.2 CRDI stosowanych w samochodach Kia i Hyundai. Jest to profesjonalne narzędzie umożliwiające bezpieczny i szybki demontaż pompy wtryskowej bez ryzyka uszkodzenia jej elementów. Cechy produktu: ✅ Precyzyjne wykonanie – dopasowane do specyfikacji fabrycznych Kia i Hyundai✅ Wysokiej jakości materiał – stal hartowana, odporna na duże obciążenia✅ Łatwa obsługa – umożliwia szybkie i bezproblemowe ściągnięcie pompy✅ Bezpieczeństwo pracy – eliminuje ryzyko uszkodzenia pompy i innych elementów silnika Zastosowanie: Narzędzie dedykowane do silników Kia i Hyundai CRDI o pojemności:✔ 2.0 CRDI✔ 2.2 CRDI Pasuje do modeli wyposażonych w te jednostki, takich jak:✔ Kia Sportage, Sorento, Optima✔ Hyundai Tucson, Santa Fe, i40, Sonata Specyfikacja techniczna: ✔ Materiał: Stal wysokiej jakości✔ Zastosowanie: ...
Opis produktu: Komplet obejmuje wymianę paska rozrządu i regulację rozrządu dla silników benzynowych Forda 1.6Ti – VCT oraz w nowoczesnych silnikach DURATEC ECOBOOST. Stosowana do blokowania wałków rozrządu w ich pozycji czasowej, kiedy naprawa silnika lub przebudowa wymaga usunięcia kół pasowych, krzywek i ustawienia rozrządu Zastosowanie: Ford: B-MAX (od 2010), C-MAX (03-12), Fiesta (od 2013), Galaxy (od 2010), Focus (04-15), Grand C-MAX (od 2010), Kuga (od 2013), Mondeo (od 2010), S-MAX (od 2010), Tourneo Connect (od 2013), Transit Connect (od 2013). Volvo: S60 Cross Country T4 (11-15), S80 GTDi T3 (10-15), V40 GTDi T4 (12-15), V60 GTDi T4F (11-15), V70 T2/T3/T4 (10-15). Silniki: Volvo; 1.6gtdi Ford; benzyna 1.6 SCTi / Ti-VCT Ecoboost Kod silnika: 1,5 - ENUE, UEJB, UEJB, UEJE, BNMA, BNMB, BNMC, M8DA, M8DB, M8DD, M8DE, M8DF, M8MA, M8MB, M8MC, M8MD, M9DA, M9DB, M9DG, M9DH, M9MA, M9MB, M9MC, M9MD, M9ME, UNCA, UNCB, UNCC, UNCD, UNCE, UNCF, UNCI, U...
Ściągacz do sprężyn mechaniczny - mocny, zakres pracy 23-280 mm Idealny narzędzie do bezpiecznego i skutecznego zdejmowania sprężyn w samochodach różnych marek, takich jak BMW, Toyota, Mitsubishi, VW, Audi, Saab, Nissan, Honda, Subaru, Volvo, Opel, Porsche, Renault i innych. Dane techniczne: Prosty montaż Zakres pracy ściągacza: 23 mm - 280 mm Długość całkowita: 275 mm - 480 mm Pasuje do klucza 19 mm Ścisk do 1000 kg Ważne instrukcje: Przed użyciem należy nasmarować gwinty ściągacza, co zapewni jego długą i bezproblemową eksploatację. Używanie klucza udarowego jest zabronione, gdyż pozbawia gwarancji. Nie wolno korzystać z kluczy udarowych podczas pracy z tym ściągaczem. Zapewnij sobie skuteczne i bezpieczne narzędzie do pracy przy naprawach zawieszenia i sprężynach! ...
FORD 1.8 D/TD/TDDi/TDCI Opis Produktu: Zestaw przeznaczony jest do obsługi rozrządu w pojazdach FORD z silnikami 1.8 D/TD/TDDi/TDCI w modelach: C-MAX (07-10), Courier (00-02), Fiesta (00-02), Focus (98-11), Focus C-MAX (03-07), Galaxy (06-10), Mondeo (07-10), S-MAX (06-14), Tourneo Connect (02-13), Transit Connect (02-13). Kody silników: 1.8D TDCi: BHPA, F9DA, F9DB, FFBA, FFDA, FFWA, HCPA, HCPB, KHBA, KKDA, KKDB, P7PA, P9PA, P9PB, QYBA, QYWA, R2PA, R3PA, RWPA, RWPC. 1.8D TDCi: ECOnetic: KHBA. 1.8D Tdi: BHDA, BHDB, BHPA, C9DA, C9DB, C9DC. 1.8D Turbo: C9DC, RTN, RTP, RTQ. Blokada koła zamachowego służy do zablokowania wału korbowego w martwym punkcie. Nie należy stosować do odkręcania i dokręcania koła pasowego....
Zestaw wkrętaków TORX T-STAR, obejmujący następujące rozmiary: T10, T15, T20, T25, T27, T30 oraz T40. Narzędzia wyposażone w otwór, co ułatwia przechowywanie i organizację. Idealne do precyzyjnych prac montażowych i naprawczych w elektronice, motoryzacji oraz innych dziedzinach, gdzie używa się śrub TORX T-STAR. Solidna konstrukcja zapewnia trwałość i pewny chwyt podczas pracy....
Opis produktu: Zestaw do wyciągania urwanego żarnika M8 i M10 Zestaw do wyciągania urwanego żarnika świecy żarowej o rozmiarach: M8x1.0 - M10x1.0 - M10x1.25 Zawiera adaptery: Prowadzenie do gwintów świec M8x1.0 - M10x1.0 - M10x1.25 Trzpień gwintowany: M3 x 0.5 L=100 Trzpień gwintowany: M4 x 0.7 L=100 x 2szt. Wiertła: HSS Ø2.5 x L=120mm; HSS Ø3.3 x L=140mm Gwintowniki: M3 x 0.5; M4 x 0.7 Zestaw pozwala na szybkie wyciągniecie końcówki żarnika, która została w głowicy przez rozwiercenie, nagwintowanie i wykręcenie z adapterem. Instrukcja...
Poziomica do regulacji zawieszenia to precyzyjne narzędzie służące do ustawiania sprężyn, resorów oraz kąta pochylenia kół przed i po wymianie amortyzatora teleskopowego. Umożliwia zapewnienie równomiernego pochylenia kół, co przekłada się na poprawę stabilności i bezpieczeństwa jazdy. Miernik jest uniwersalny i przeznaczony zarówno do samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Wyposażony w skalę od -5 do +5 stopni pozwala na dokładne pomiary oraz precyzyjne ustawienie kąta pochylenia, gwarantując optymalne parametry zawieszenia po każdej regulacji. Poniżej link do instrukcji: Instrukcja obsługi ...
NITOWNICA łańcuchów motocyklowych ZAKUWARKA to wytrzymałe i wszechstronne narzędzie przeznaczone do zakuwania i rozkuwania łańcuchów motocyklowych w rozmiarach 520, 525, 530 oraz 630. Dzięki wzmocnionej konstrukcji zapewnia skuteczną i precyzyjną pracę, ułatwiając wymianę ogniw i naprawę łańcuchów. Idealne dla mechaników oraz pasjonatów motoryzacji, którzy cenią sobie wysoką jakość i niezawodność narzędzi. https://www.youtube.com/watch?v=RW1ygiSSHzU...
Opis produktu: Pasuje do nowej generacji modułowych silników benzynowych BMW. Zawiera narzędzia wymagane do ustawiania i blokowania silnika oraz do kontroli i regulacji rozrządu. Zawartość zestawu: Przyrząd do obracania wałem korbowym nr OEM 11 6 480 Klucz M10 nr OEM 11 8 580 Przyrząd do napinacza nr OEM 11 9 340 Trzpień blokady koła zamachowego nr OEM 2 288 380 Adapter blokady koła zamachowego nr OEM 2 288 488 Blokada rozrządu nr OEM 2 358 122 Klucz do wałków rozrządu VVT nr OEM 2 360 895 Zastosowanie: BMW: i8 (14-20), 116i F20/21 (15-22), 140i F21/F22 (16-18), 216i F45 (14-17), 216i F46 Gran Tourer (15-22), 218i Coupe F22 (15-21), 218i F23 Cabriolet (15-17), 220i F45 (14-17), 220i F46 Gran Tourer (15-17), 225i F45 (14-17), 240i Coupe F22(16-21), 240i Cabriolet F23 (16-21), 318 F30/31 (15-17), 330i F30/31(15-17), 340i Gran Tourismo F34 (16-20), 340i F30/31 (15-19), 340i F80 (15-18), 418i Gran Coupe (15-21), 418i Coupe (16-21), 440i Coupe F32 (16-20), 440i Cabriolet F...
OPIS PRODUKTU: Zestaw umożliwia demontaż i montaż tłumika drgań oraz ustawienie wału korbowego Niezbędny zestaw wymagany przy blokadzie rozrządu silnika, gdy konieczny jest demontaż tłumika drgań. Tłumik drgań w silnikach VAG 1.8 i 2.0 TSi / TFSi jest zblokowany w miejscu za pomocą centralnej śruby. Środkowa śruba zaciska w miejscu koło zębate łańcucha rozrządu na wale korbowym. Zęby blokujące na powierzchniach kół zębatych i końcu wału korbowego są utrzymywane w pozycji tylko dzięki sile zaciskowej śruby środkowej amortyzatora drgań. Biorąc pod uwagę, że na kole zębatym łańcucha nie ma rowka wpustowego, po usunięciu centralnej śruby i obróceniu silnika pozycja rozrządu wałka rozrządu zostanie utracona. Ten specjalistyczny zestaw zawiera niezbędne narzędzia potrzebne do utrzymania tymczasowej pozycji, gdy naprawa wymaga usunięcia tłumika drgań ZASTOSOWANIE: Audi: A3/A3 Sportback (07-17), A3 Cabriolet (08-16), A3 Saloon (13-16), A4 (07-18), A4 Quattro (08-18), A4 Allroad...
Opis produktu: Przeznaczony do pojazdów Mercedes-Benz wyposażonych w silniki benzynowe 1.8L napędzane łańcuchem (prefiks kodu silnika 271.xxx). Silniki te można znaleźć w całej gamie Mercedes-Benz, w tym w klasie C, EClass, CLC, CLK i SLK, a także w samochodach dostawczych Sprinter od 2002 do 2015 roku. Zestaw zawiera narzędzie do blokowania krzywki wymagane przy demontażu kół pasowych wałka rozrządu. Zastosowanie: Mercedes: C160K (04-07), C180K (02-13), C200K (02-10), C230K (02-06), C250 (11-15), CLC160K (09-12), CLC180K (09-12), CLC200K (02-12), CLK200K (02-09), E200 (06-16), E250 (09-13), E200K (02-07), SLK200 (11-15), SLK200K (04-11), Sprinter (07-18) Kody silników: 1.6: 271.910, 271.911 1.8: 271.820, 271.860, 271.861, 271.921, 271.940, 271.941, 271.942, 271.943, 271.944, 271.946, 271.948, 271.950, 271.951, 271.952, 271.954, 271.955, 271.956, 271.957, 271.958 OEM: 271.589.014.000, 271.589.006.100, 271.589.003.100, 271.589.001.50 ...
Opis produktu: Zaprojektowany do blokowania wałków rozrządu i wału korbowego w ich ustalonej pozycji podczas przebudowy silnika i wymiany łańcucha rozrządu w silniku wysokoprężnym Land Rover 3.6 TDV8. W zestawie: Narzędzie do ustawiania wałka rozrządu Narzędzie do blokowania koła zamachowego/zabieraka Trzpień blokujący wału korbowego Zestaw spakowany jest w plastikowej walizce. Zastosowanie: Range Rover 3.6 TDV8 2006-2011, Range Rover Sport 3.6 TDV8 2006-2011. Kod silnika: 368DT OEM: 303-1236, 303-1243, 303-1239, 303-1238...
Szczypce zaciskowe służą do precyzyjnego zaciskania elastycznych przewodów paliwowych, chłodniczych, wodnych i hamulcowych. Wyposażone są w ząbkową regulację, co umożliwia dostosowanie do różnych średnic przewodów. W zestawie znajdują się 3 sztuki szczypiec w następujących rozmiarach: - Max. średnica: 18 mm- Max. średnica: 22 mm- Max. średnica: 32 mm Te narzędzia są idealne dla mechaników i serwisów samochodowych, zapewniając skuteczne i bezpieczne zaciskanie przewodów o różnych rozmiarach....
Przyrząd do napinania łańcucha o skoku gwintu 21mm x 1 mm. Zestaw zawiera: Narzędzie do wstępnego napinania łańcucha rozrządu Narzędzia do ustawiania wałka rozrządu Nasadka śruby koła pasowego wału korbowego Trzpień blokujący koła pasowego wału korbowego Zastosowanie: PORSCHE Cayenne V8 4.5L, 4.8L PORSCHE Cayenne S 4.8L DFI 2011-2013 PORSCHE Cayenne GTS 4.8L DFI 2012-2013 PORSCHE Cayenne Turbo 4.8T DFI 2011-2013 PORSCHE Panamera V6 3.6L PORSCHE Panamera 4.8L DFI 2010-2013 PORSCHE Panamera 4S 4.8L DFI 2010-2013 PORSCHE Panamera GTS 4.8L DFI 2012-2013 PORSCHE Panamera Turbo 4.8 TDFI 2010-2013 PORSCHE Panamera Turbo S 4.8T DFI 2012-2013 PORSCHE Panamera 4 3.6L DFI 2010 PORSCHE Panamera 3.6L DFI 2010 PORSCHE Boxster 2500 ccm, ab 1998 PORSCHE Boxster 2700 ccm, ab 2000 PORSCHE Boxster 3200 ccm, ab 2000 PORSCHE Carrera 3.6L DFI 2006-2011 PORSCHE Carrera 4 3.6L DFI 2006-2011 PORSCHE Carrera Cabriolet 3.6L DFI 2006-2011 PORSCHE Carrera Cabriolet 4 3.6L DFI...
Opis produktu: Klucz przeznaczony do napinacza paska wielorowkowego we wszystkich typowych samochodach. Bardzo wąskie i długie ramię klucza, które umożliwia wykorzystanie klucza w trudno dostępnych miejscach. Konstrukcja klucza zapewnia możliwość pracy w trudno dostępnych miejscach przy małym nakładzie siły. Zestaw przeznaczony do regulacji napinaczy paska rozrządu w większości modeli samochodów. Praktyczne opakowanie Klucz z trzpieniem do nasadek Długość całkowita 455 mm 13 nasadek z popularnymi rozmiarami, nadającymi się do niemal wszystkich pojazdów 8 nasadek 12-kątnych: 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm 5 nasadek Torx: E10, E12, E14, E16, E18 ...
**Statyw:**- Wysokość całkowita z podstawą magnetyczną: około 30 cm- Ramiona: każde z ramion o długości około 15 cm, z możliwością oddzielnego blokowania- Konstrukcja zapewnia stabilność i elastyczność ustawienia **Czujnik zegarowy:**- Zakres pomiaru: od 0 do 10 mm- Dokładność pomiaru: 0,01 mm- Trzpień montażowy: Φ 8 mm (średnica trzpienia)- Średnica tarczy: Φ 55 mm **Zestaw zawiera:**- Baza magnetyczna do mocowania statywu- Czujnik zegarowy z wymienionymi parametrami https://www.youtube.com/watch?v=wkRl0Q5aONc...
Solidna konstrukcja i uniwersalność Wykonane z wytrzymałego materiału, co gwarantuje długotrwałe użytkowanie bez uszkodzeń czy deformacji. Konstrukcja umożliwia łatwy dostęp nawet do trudno dostępnych miejsc na ramionach wycieraczek. Pasują do większości popularnych modeli samochodów, co czyni je wszechstronnym narzędziem dla właścicieli różnych marek pojazdów. Usuwanie zapieczonych elementów i korozji Idealne do usuwania zapieczonych lub skorodowanych ramion wycieraczek. Precyzyjne wyprofilowanie zapewnia skuteczne usunięcie przeszkód i minimalizuje ryzyko uszkodzeń innych elementów. Dane techniczne: Wymiary: 28 x 22 x 6 cm Waga: 1,78 kg Zawartość zestawu: 2 ściągacze (zakres rozmiarów: 20-60 mm i 20-40 mm) 4 wyciskacze (rozmiary: 18 mm, 23,5 mm, 26 mm, 26,5 mm) Praktyczna walizka do przechowywania Ten zestaw to niezastąpione narzędzie dla każdego, kto chce skutecznie i bezpiecznie wymienić lub naprawić ramiona wycieraczek w swoim samochodzie....
Szczypce do przewodów turbiny VW VAG 1,9 2,0 TDI Opis produktu:Przyrząd przeznaczony do precyzyjnego i bezpiecznego mocowania klipsów na wężach sprężarki w pojazdach marki VW i VAG z silnikami 1,9 oraz 2,0 TDI. Szczypce są specjalnie zaprojektowane, aby umożliwić łatwe i skuteczne zakładanie oraz zdejmowanie klipsów, zapewniając odpowiednie trzymanie i minimalizując ryzyko uszkodzeń elementów przewodów. Idealne narzędzie dla mechaników i serwisów samochodowych pracujących z układami sprężarki i przewodami paliwowymi lub chłodzącymi w silnikach wysokoprężnych marki VW i VAG. https://www.youtube.com/watch?v=nD1GDiVAqA8...
Opis produktu: Blokada przystosowana do silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa ze zmiennymi fazami rozrządu, do regulacji i ustawienia kąta wałka rozrządu i wału korbowego wybranych modelach FORD, VOLVO i Mazda. Zastosowanie: Ford: B-Max (13-18), C-Max (12-18), Connect (13-16), Courier (12-16), EcoSport (13-15), Fiesta (13-17), Focus (12-18), Galaxy (10-17), Grand C-Max (12-18), Grand Tourneo Connect (13-17), S-Max (10-15), Tourneo Connect (13-15), Mondeo (14-20) Volvo: S60 (11-16), S80 (09-15), V40 (09-15), V40 Cross Country (10-14), V60 (10-16), V70 (09-16), XC60 (09-14) Mazda: Mazda 5 (CW) (10-15), Mazda 6 (GH) (10-13) Kody silników: Ford 1.5 ecoBoost: UNCA, UNCB, UNCC, UNCD, UNCE, UNCF, UNCI, UNCJ, UNCK Ford 1.6: HXDA, HXDB, HXJA, HXJB, IQDA, IQDB, IQDC, IQJA, IQJC, JQDA, JQDB, JQGA, IQJE, JQMA, JQMB, JTDA, JTDB, JTJA, JTJB, JTMA, JTWA, JTWB, MUDA, MUDD, PNDA, PNDD, RVJA, SIDA, U5JA, XTDA, XTDB Ford 2.0: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA,...