Szczypce służą do demontażu sprężyn ściągających szczęki hamulcowe w bębnach hamulcowych. Aby je użyć, jedną szczękę szczypiec należy oprzeć o okładzinę hamulcową, zapewniając stabilność. Następnie drugą szczękę szczypiec zahacza się o sprężynę, co umożliwia jej bezpieczne odłączenie. Dodatkowo, specjalny ząbkowany wahliwy krążek ułatwia montaż sprężyn, jednocześnie chroniąc okładzinę hamulcową przed uszkodzeniem. Dzięki temu narzędziu i rozwiązaniom montażowym prace przy naprawie lub wymianie elementów hamulcowych są bardziej precyzyjne i bezpieczne....
Klucz do nakrętek pompy paliwa o zakresie 90-180 mm to narzędzie, które umożliwia skuteczne odkręcanie i dokręcanie nakrętek o rozmiarze w tym zakresie. Przy wyborze odpowiedniego klucza warto zwrócić uwagę na następujące aspekty: Typ klucza: najczęściej stosowane są specjalistyczne klucze do nakrętek o dużych rozmiarach. Materiał i wytrzymałość: wybieraj narzędzia wykonane z wysokiej jakości stali, które zapewnią trwałość i odporność na uszkodzenia. Uchwyt: ergonomiczny i antypoślizgowy uchwyt zwiększa komfort pracy i bezpieczeństwo. Zakres rozmiarów: upewnij się, że klucz pokrywa pełen zakres 90-180 mm, by pasował do różnych nakrętek. ...
Zestaw szczypiec do przewodów zapłonowych – 3 sztuki – to niezbędne narzędzie dla każdego profesjonalnego warsztatu. Zaprojektowane z myślą o precyzyjnym i bezpiecznym demontażu przewodów zapłonowych oraz przewodów zasilających listwy wtryskowe, sprawdzają się doskonale w trudno dostępnych miejscach, narażonych na wysokie temperatury i chemiczne substancje. Zaawansowana izolacja szczypiec zapewnia bezpieczne zdjęcie przewodu wysokiego napięcia z nasadki świecy zapłonowej, minimalizując ryzyko uszkodzenia komponentów układu zapłonowego. Ergonomiczna konstrukcja gwarantuje komfort użytkowania nawet podczas długotrwałej pracy, a solidne wykonanie zapewnia długą żywotność narzędzia. W zestawie znajdują się szczypce o szerokościach: 7 mm, 13 mm i 18 mm, co pozwala na obsługę różnych rozmiarów przewodów. To idealny wybór dla profesjonalistów ceniących jakość, bezpieczeństwo i niezawodność. Dzięki temu zestawowi praca staje się szybsza, bardziej efektywna i komfortowa. Postaw na wysoką jako...
**Statyw:**- Wysokość całkowita z podstawą magnetyczną: około 30 cm- Ramiona: każde z ramion o długości około 15 cm, z możliwością oddzielnego blokowania- Konstrukcja zapewnia stabilność i elastyczność ustawienia **Czujnik zegarowy:**- Zakres pomiaru: od 0 do 10 mm- Dokładność pomiaru: 0,01 mm- Trzpień montażowy: Φ 8 mm (średnica trzpienia)- Średnica tarczy: Φ 55 mm **Zestaw zawiera:**- Baza magnetyczna do mocowania statywu- Czujnik zegarowy z wymienionymi parametrami https://www.youtube.com/watch?v=wkRl0Q5aONc...
Zastosowanie: Modele: Volvo C30 (06-10), C70 (98-10), S40 (96-10), S60 (00-09), S70 (97-07), S80 (98-06), V40 (96-10), V50 (04-10), V70 (97-07), XC70 (02-07), XC90 (02-10) Ford FOCUS, MONDEO, S-MAX 2.5 ST, GALAXY 2.5 ST (2005- ) ENGINE CODE: 2.5 TURBO (EURO 4) Typy silników: Volvo: 2.5 Turbo ( EURO 4 ) HUBA, HUWA, HYDA DIESEL: 2.4D D5244T9, 2.4D5 D5244T8 D5244T13 Benzyna: 1.6 B4164S, 1.8 B4184S, 1.9T B4194T, 2.0 B4204S B4204T, 2.0T B5204T3 B5204T4 B5204T5, 2.3 B5234FS, 2.3T B5234T3 B5234T7, B5234T9, 2.4 B5244S B5244S2 B5244S4 B5244S5 B5244S7, 2.4T B5244T B5244T3 B5244T4 B5244T5 B5244T7, 2.5R B5254FS Ford: 2.5 Turbo ( EURO 4 ) HUBA, HUWA, HYDA DIESEL: 2.4D D5244T9, 2.4D5 D5244T8 D5244T13 Benzyna: 1.6 B4164S, 1.8 B4184S, 1.9T B4194T, 2.0 B4204S B4204T, 2.0T B5204T3 B5204T4 B5204T5, 2.3 B5234FS, 2.3T B5234T3 B5234T7, B5234T9, 2.4 B5244S B5244S2 B5244S4 B5244S5 B5244S7, 2.4T B5244T B5244T3 B5244T4 B5244T5 B5244T7, 2.5R B5254FS ...
Opis produktu: Zawiera niezbędne narzędzia wymagane do wymiana paska rozrządu w PSA 1.0 i 1.2 VTi Trzycylindrowe silniki benzynowe Pure-Tech z napędem pasowym. Do sprawdzania i ustawiania wałka rozrządu i wału korbowego w prawidłowej pozycji TDC. Do stosowania przy naprawie napędu wałka rozrządu, przy wymianie uszczelki głowicy cylindrów itp. Zastosowanie: Citroen - C3 III (12-15), C4 Cactus (14-15), C-Elysee (12-15), DS3 (12-15) Peugeot - 108 (14-15), 208 (12-15), 308 (13-15), 2008 (13-15) Zestaw zawiera: śruba blokująca koło zamachowe - OEM 0109-2B narzędzie do regulacji wałka rozrządu - OEM 0109-2A blokada wałka wyrównoważającego. Kody silników: 1.0 VTi - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 e-THP - EB2DT (HNZ), EB2DTS (HNY), EB2DTSM (HNW), 1.2 VTi - EB2 (HMZ), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2M (HMV), 1.2 PureTech VTi - EB2 (HMT), EB2F (HMT), 1.2 PureTech LPG - EB2F (HMX), EB2FAD, 1.2 PureTech - EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2FB (HMP), EB2ADT (HNP), EB2...
Opis produktu: Przyrząd przeznaczony do skutecznego przytrzymywania koła pasowego wału korbowego podczas luzowania lub dokręcania śruby centralnej wału. Umożliwia bezpieczną i stabilną pracę podczas regulacji wałka rozrządu w silnikach napędzanych na pasek rozrządu, a także podczas obsługi pompy wtryskowej VW. Zastosowanie: Regulacja wałka rozrządu w silnikach 2 i 4 zaworowych Praca z silnikami napędzanymi paskiem rozrządu oraz pompą wtryskową VW Specyfikacja techniczna: Dla silników 2 zaworowych: wyposażony w 2 trzpienie M8 Dla silników 4 zaworowych: wyposażony w 4 trzpienie o średnicy 11,5 mm Kody silników obsługiwanych modeli: ADX, AEA, AEE, AEH, AEX, AFH, AFK, AGP, EGR, AHW, AJM, AKL, ALN, AMF, ANA, ANY, APE, APF, ARM, ATJ, AUA, AWH oraz inne Model i zastosowania: Marki: VW, AUDI, ŚKODA, SEAT Inne pojazdy z podobnymi silnikami Ten przyrząd jest niezbędny dla mechaników i serwisów specjalizujących się w naprawach i regulacjach silników napędzanych paskiem roz...
Opis produktu: Zestaw przeznaczony do blokowania i ustawiania rozrządu w silnikach małolitrażowych benzynowych samochodów VW up, Skoda Citigo, Seat Mii z silnikiem 1.0L 3-cylindry. Posiada także zastosowanie do blokowania i ustawiania rozrządu przy wymianie paska w silnikach 1.2/1.4 TSI/TFSI/TGI 4-cylindry. W zestawie znajduje się m.in. blokada wału korbowego, koła zębatego rozrządu, napinacz koła pasowego, trzpień do wału Zastosowanie Audi - A1 (12-18), A1 Sportback (12-18), A3 (13-18), A3 Sportback (13-18), A3 Saloon (13-16), A3 Cabriolet (14-16), Q3 (14-16) Seat - Mii (12-19), Ibiza (15-19), Leon (12-18), Leon ST (13-18), Toledo (15-17) Skoda - Citigo (1-19), Fabia III (14-19), Kodiaq (17-19), Rapid (15-19), Rapid Spaceback (15-17), Octavia III (13-18), Superb III (15-18), Yeti (15-17), Yeti Outdoor (15-17) VW - Beetle (15-18), Caddy (15-19), Caddy Maxi (15-19), CC (15-17), Golf VI Cabriolet (15-16), Golf VII (12-19), Golf VII Cabriolet (15-18), Jetta (14-18), Passat (14-19)...
Uniwersalna blokada rozrządu koła zębatego pompy wtryskowej to narzędzie przeznaczone do zabezpieczania układu rozrządu podczas prac serwisowych i naprawczych. Poniżej przedstawiam jej kluczowe cechy: Zakres rozstawu: 0-60 mm, co pozwala na dopasowanie do różnych modeli silników. Przeznaczenie: Silniki Diesel, Twin Cam. Funkcje: Blokada służy do blokowania kół rozrządu, zapewniając stabilność i precyzję podczas ustawiania rozrządu. Regulacja rozstawu: Posiada możliwość regulacji, co ułatwia dostosowanie do różnych rozstawów kół zębatych. To narzędzie jest niezbędne dla mechaników zajmujących się wymianą rozrządu, ustawianiem faz rozrządu oraz innymi pracami wymagającymi dokładnego unieruchomienia elementów układu rozrządu....
Zestaw do rozłączania złączek paliwowych i klimatyzacyjnych Opis produktu: Ten wszechstronny zestaw został zaprojektowany do łatwego i bezpiecznego rozłączania złączek paliwowych oraz klimatyzacyjnych w pojazdach. Idealny dla warsztatów, mechaników i osób zajmujących się serwisem samochodowym, zapewnia szybkie rozwiązanie problemów związanych z układami paliwowymi i klimatyzacyjnymi. Zawartość zestawu: 6 złączek do paliwa i klimatyzacji w rozmiarach: 5/16”, 3/8”, 1/2”, 5/8”, 3/4”, 7/8” Złączka blokująca do przewodów klimatyzacji Ford 3/8” (czerwona) Złączka blokująca do przewodów klimatyzacji Ford 1/2” (niebieska) Złączka blokująca do przewodów klimatyzacji Ford 5/8” (czarna) Złączka blokująca do przewodów klimatyzacji Ford 3/4” (beżowa) Narzędzie do rozłączania przewodów paliwowych Narzędzie do rozłączania przewodów chłodnicy oleju wykonane z anodyzowanego aluminium Spinacz przewodu paliwowego Ford Narzędzie do szybkiego rozłączania przewodów Ford/GM 7 sztuk złączek ...
Przeznaczenie: Do wyciągania zaczepionych i przyklejonych wtryskiwaczy Common Rail z głowicy cylindrów. Kompatybilny z systemami Bosch, Delphi, Siemens. Szczególnie polecany do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz CDI (modele 611, 612, 646, 647, 648). Specyfikacja techniczna: Typ narzędzia: ściągacz bezwładnościowy. Waga: 1,75 kg. Długość: 350 mm. Zawiera przegub do ułatwienia operacji. Dodatkowe akcesoria: Adapter M17x1.0. Adapter M27x1.0. Wyciągacz M12x1.75. 2 adaptery do demontażu. Adapter wtryskiwacza M27x1.0 (używany dla typu Bosch). Adapter M22x1.5 z gwintem wewnętrznym. Adapter M17x1.0 z gwintem zewnętrznym. Adapter M12x1.75 z gwintem zewnętrznym. Adapter M10x1.75 z gwintem zewnętrznym. Zastosowanie: Pasuje do wtryskiwaczy oleju napędowego Bosch, Delphi, Siemens. Idealny do prac serwisowych przy silnikach wysokoprężnych, zwłaszcza Mercedes-Benz CDI. Ten zestaw narzędzi zapewnia skuteczne i bezpieczne wyciąganie wtryskiwaczy, minimalizując r...
Komplet do rozłączania wszystkich typów styków w elektrycznych systemach samochodowych to uniwersalny zestaw precyzyjnych przyrządów, które umożliwiają bezpieczny i bez uszkodzeń demontaż złącz elektrycznych z różnych marek i modeli samochodów. Opis produktu: Zestaw zawiera 23 specjalistyczne narzędzia dostosowane do różnych typów wtyczek, zarówno okrągłych, jak i płaskich. Idealny do pracy przy złączach elektrycznych, czujnikach, systemach klimatyzacji, ABS, systemach audio oraz innych elementach elektrycznych pojazdów. Umożliwia demontaż bez ryzyka uszkodzenia delikatnych elementów konektorów i przewodów. Zastosowanie obejmuje szeroki zakres marek i modeli samochodów, w tym m.in.: BMW Opel Mercedes-Benz VW/Audi Ford Jaguar Porsche Saab Seat Skoda Renault Honda Mazda Mitsubishi Toyota Citroen Chrysler Fiat Przykładowe dopasowania narzędzi do pojazdów: Zestaw 1: BMW, Mercedes, Opel, VW/Audi Zestaw 6: szeroki zakres, w tym BMW, Ford, Jaguar, Mercedes,...
Profesjonalny zestaw do usuwania spawów punktowych, idealny dla precyzyjnych napraw i wykończeń. Zestaw zawiera: Narzędzie frezujące do skutecznego usuwania spawów. Dwa groty centrujące o średnicy 2,5 mm, które umożliwiają dokładniejsze wiercenie. 10 utwardzonych frezów obustronnych o średnicy 9,5 mm, zapewniających trwałość i skuteczność. Funkcję ustawienia głębokości wiercenia, co pozwala na precyzyjne wykonanie pracy. Sześciokątny trzpień narzędzia o rozmiarze 1/4", kompatybilny z większością uchwytów narzędziowych. Całość zapakowana w wygodne pudełko do przechowywania i transportu. Ten zestaw to niezastąpione narzędzie dla profesjonalistów i amatorów ceniących sobie precyzję i wysoką jakość wykonania....
Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...
Opis produktu: Zestaw narzędzi rozrządu, który obejmuje szeroką gamę silników benzynowych VAG. Zawiera niezbędne narzędzia do ustawienia silnika w GMP, narzędzia blokujące dla obu typów napinacza łańcucha rozrządu oraz narzędzie do napinacza łańcucha pompy oleju. Zawiera również narzędzie niezbędne do demontażu zaworu sterującego wałka rozrządu. Zastosowanie: Audi: A3 Cabriolet (08-16), A3/A3 Sportback (07-16), A3/A3 Sportback (12-16), A4 (04-15), A4 Cabriolet (05-09), A4 Quattro (04-08), A4 Quattro (08-14), A5 Coupe/Cabriolet (07-17), A5 Sportback (09-17), A6 (05-14), Q3 (11-16), Q5 (08-16), S3 (06-08), TT (06-18) Seat: Alhambra (10-15), Altea (06-15), Leon (06-19), Leon ST (13-19), Toledo (06-09) Skoda: Octavia II (09-13), Octavia III (13-18), Superb II (08-15), Superb III (15-19), Yeti (09-13) VW: Amarok (10-16), Beetle (13-16), Cabriolet (12-14), CC (12-15), Golf V (07-13), Golf VI Estate (09-14), Golf VII (13-15), Passat (15-18), Scirocco (08-14), Sharan (15-18), Tiguan ...
Opis produktu: Obejmuje szeroką gamę silników benzynowych Vauxhall/Opel i Chevrolet. Zawiera niezbędne narzędzia do ustawiania i blokowania wałków rozrządu i wału korbowego oraz kołki do blokowania napinacza łańcucha rozrządu. Zastosowanie: Vauxhall/Opel: Agila (00-03), Agila-B (08-10), Adam (12-19), Adam Rocks (14-19), Ampera (11-16), Astra-J (09-18), Cascada (13-19), Corsa-D (06-14), Corsa-C (00-14), Corsa-E (15-20), GTC (15-20), Insignia (11-17), Meriva-B (10-17), Mokka (12-16), Mokka X (16-20), Zafira-C Tourer (12-18) Chevrolet: Aveo (11-15), Cruze (11-15), Orlando (11-15), Trax (13-15), Volt (12-14) Kody silników: 1.0 - A10XEP 1.2 - A12XEL, A12XEL/LWD, A12XER, B12XEL/LDC, B12XEL/LWD, L2Q, LDC, LWD 1.4 - A14NEL, A14NEL/LUH, A14NEL/LUJ, A14NET/LUJ, A14XEL, A14XEL/L2Z, A14XEL/LDD, A14XER, A14XER/LDD, A14XFL/LUU, B14NEH/LUJ, B14NEJ/LUJ, B14NEL/LUH, B14NEL/LUJ, B14NET/LUJ, B14XEJ/LDD, B14XEL/LDD, B14XER/LDD, LDD OEM: EN-49977-100, KM-953-A, KM-952, EN-499-78, EN-49977-200...
Opis produktu: Kompleksowy zestaw do blokowania silnika wysokoprężnego 1,6 l w odpowiedniej pozycji w celu umożliwienia bezpiecznego demontażu i wymiany łańcucha rozrządu. Narzędzie to zapewnia precyzyjne i stabilne mocowanie silnika, co ułatwia pracę podczas napraw i konserwacji. Zastosowanie: Produkt jest przeznaczony do samochodów marki Vauxhall/Opel, obejmując następujące modele i roczniki: Astra J (2013-2018) Astra K (2015-2019) GTC (2015-2018) Insignia A (2015-2017) Insignia B (2017-2020) Meriva B (2013-2017) Mokka (2014-2016) Mokka X (2016-2020) Zafira C Tourer (2013-2019) Kody silników: Zestaw jest kompatybilny z silnikami wysokoprężnymi 1,6 l typu CDTi ecoFLEX oraz D16DTH, D16DTI, D16DTJ, D16DTN, D16DTR, D16DTU, B16DTC, B16DTE, B16DTH, B16DTJ, B16DTL, B16DTN, B16DTR, B16DTU.Numer identyfikacyjny silnika (kody) obejmuje: B16DTC, B16DTE, B16DTH, B16DTJ, B16DTL, B16DTN, B16DTR, B16DTU, D16DTH, D16DTI, D16DTJ, D16DTN, D16DTR, D16DTU. Użycie tego zestawu zape...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zaprojektowany, aby umożliwić ustawienie i kontrolę rozrządu w silnikach BMW 1,6 l BMW i MINI od 2010 do 2017. Obejmuje kody silników obejmują popularne silniki benzynowe BMW N13 i N18 Zawiera niezbędne narzędzia do ustawiania i blokowania wałków rozrządu i wału korbowego oraz narzędzie do ustawiania wstępnego naprężenia łańcucha rozrządu. Zastosowanie: BMW: 1 Series (2011 - 2015) and 3 Series (2012 - 2015). MINI: Clubman (2011 - 2014), Mini (2010 - 2015), Coupe (2011 - 2015), Roadster (2012 - 2015), Countryman (2010 - 2017) and Paceman (2013 - 2017). Kody silnika: 1,6 - N13 B16A, N18 B16A, N18 B16A/M0, N18 B16A/MO, N18 B16C, N18 B16C/TO...
Ściągacz do sprężyn mechaniczny - mocny, zakres pracy 23-280 mm Idealny narzędzie do bezpiecznego i skutecznego zdejmowania sprężyn w samochodach różnych marek, takich jak BMW, Toyota, Mitsubishi, VW, Audi, Saab, Nissan, Honda, Subaru, Volvo, Opel, Porsche, Renault i innych. Dane techniczne: Prosty montaż Zakres pracy ściągacza: 23 mm - 280 mm Długość całkowita: 275 mm - 480 mm Pasuje do klucza 19 mm Ścisk do 1000 kg Ważne instrukcje: Przed użyciem należy nasmarować gwinty ściągacza, co zapewni jego długą i bezproblemową eksploatację. Używanie klucza udarowego jest zabronione, gdyż pozbawia gwarancji. Nie wolno korzystać z kluczy udarowych podczas pracy z tym ściągaczem. Zapewnij sobie skuteczne i bezpieczne narzędzie do pracy przy naprawach zawieszenia i sprężynach! ...
Opis produktu: Wymagane do przeprowadzenia procedury wymiany paska zarówno we wczesnych, jak i późniejszych wersjach silników Alfa Romeo, Fiat i Lancia. Zawiera narzędzia do pozycjonowania tłoka, blokowania wałka rozrządu i wału korbowego, a także regulator napinacza i narzędzie do blokowania koła łańcuchowego VVT. Pasuje do różnych modeli Alfa Romeo, Fiat, Lancia – 1.2, 1.4 16v, 1.4 T-Jet – Silniki z napędem pasowym. Zastosowanie: Alfa Romeo - Giulietta (10-14), MiTo (08-17) Fiat - 500 (07-19), 500L (12-22), 500C (07-19), 500 Abarth (08-17), Bravo (07-14), Brava/Bravo (98-02), Doblo/Doblo Cargo (10-19), Egea (15-22), Grande Punto (07-10), Grande Punto Abarth (07-10), Idea (04-12), Linea (07-10), Marea/Weekend (98-00), Palio Weekend (01-06), Panda (07-11), Punto (97-08), Stilo (01-08), Tipo (15-20) Lancia - Delta (08-12), Musa (04-13), Ypsilon (96-11) Kody silników: 1.2 16v: 176B9.000, 182B2.000, 188A5.000 1.4 16v / T-Jet: 169A3.000, 192B2.000, 198A1.000, 198A4.000, 199A6.000...