Opis produktu: Mały, ale niezbędny zestaw do ustawiania wałków rozrządu i napinaczy w popularnych silnikach benzynowych 1,6 i 2,0 l, które można znaleźć w gamie VAG od 1997 roku. Silniki te mają prostą konstrukcję z pojedynczym górnym wałkiem rozrządu. Osiowanie uzyskuje się poprzez wyrównanie odpowiednich znaków rozrządu na kołach pasowych wałka rozrządu i wału korbowego. Klucz posiada regulację w trzech pozycjach. Ma zastosowanie w wielu modelach VW Grup z ograniczonym dostępem do napinacza. Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda OEM: T10020...
Zastosowanie: VW Lupo, Polo, Beetle, Golf, Bora, Caddy (97-10), SKODA Fabia, Octavia, Roomster (99-09) AUDI A2 (00-06), SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Inca (99-09) Silniki: 1,4FSI (AAR) 1,6 FSI (BAD) 1,4 16V (AFK, AHW, AKQ, APE, AQQ, AUA, AUB, AXO, BBY, BBZ, BCA, BKY, BUD, BXW) 1,6 16V (AJV, ARC, ATN, AUS, AVY, AZD, BCB)...
TYPY SILNIKÓW: AJM, AMF, ANU, ANY, ARL, ASZ, ATD, ATJ, AUY, AVB, AVF, AWX, AVQ, AXB, AXC, AXR, AYZ, AZV, BAY, BJB, BKC, BRU,BDJ, BDK, AZV, BKD. MODELE: VW: Lupo, Golf/Bora, Beetle, Caddy, Passat, Sharan, Touran, Transporter (98 - 06) | Audi: A2, A3, A4, A6 | •Ford: Galaxy (00 - 06) | Seat: Arosa, Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra (99 - 05) | Skoda: Fabia, Octavia, (00 - 06) 3 i 4 cylindrowe 1.2, 1.4, 1.9 Tdi. ...