BLOKADA ROZRZĄDU AUDI, VW 1.0 1.2 1.4 TSI/TFSI CoD Opis produktu: Jest przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych FSI VAG montowanych w modelach Audi, Seat, Skoda i Volkswagen, w tym w silniku 1.4L Cylinder on Demand (CoD). Funkcja CoD jest stosowana w nowoczesnym turbodoładowanym silniku benzynowym i jest systemem odcięcia cylindrów, który zmniejsza pracę silnika z 4 do 2 cylindrów podczas rejsu. Jeśli element C734 zostanie nadmiernie dokręcony po przymocowaniu do głowicy cylindrów, spowoduje to przesunięcie wału wewnętrznego wałka rozrządu zaworów dolotowych na jedną stronę, powodując przerwy w zapłonie i generując kody usterek silnika (kody błędów ACT lub COD). Zastosowanie: Audi: A1/A Sportback, A3 Sedan, A3 Cabrio, A3 Limuzyna, A3, A3 Sportback, A4, A5, Q2, Q3; Seat: Alhambra, Ibiza Leon, Leon ST, Ibiza, Mii, Toledo; Skoda: Citigo, Fabia III, Kodiaq, Octavia III, Rapid/Spaceback, Superb III, Yeti/Outdoor; Volkswagen: Beetle, Caddy/Caddy ...
Opis produktu: Przyrząd przeznaczony do skutecznego przytrzymywania koła pasowego wału korbowego podczas luzowania lub dokręcania śruby centralnej wału. Umożliwia bezpieczną i stabilną pracę podczas regulacji wałka rozrządu w silnikach napędzanych na pasek rozrządu, a także podczas obsługi pompy wtryskowej VW. Zastosowanie: Regulacja wałka rozrządu w silnikach 2 i 4 zaworowych Praca z silnikami napędzanymi paskiem rozrządu oraz pompą wtryskową VW Specyfikacja techniczna: Dla silników 2 zaworowych: wyposażony w 2 trzpienie M8 Dla silników 4 zaworowych: wyposażony w 4 trzpienie o średnicy 11,5 mm Kody silników obsługiwanych modeli: ADX, AEA, AEE, AEH, AEX, AFH, AFK, AGP, EGR, AHW, AJM, AKL, ALN, AMF, ANA, ANY, APE, APF, ARM, ATJ, AUA, AWH oraz inne Model i zastosowania: Marki: VW, AUDI, ŚKODA, SEAT Inne pojazdy z podobnymi silnikami Ten przyrząd jest niezbędny dla mechaników i serwisów specjalizujących się w naprawach i regulacjach silników napędzanych paskiem roz...
Opis produktu: Mały, ale niezbędny zestaw do ustawiania wałków rozrządu i napinaczy w popularnych silnikach benzynowych 1,6 i 2,0 l, które można znaleźć w gamie VAG od 1997 roku. Silniki te mają prostą konstrukcję z pojedynczym górnym wałkiem rozrządu. Osiowanie uzyskuje się poprzez wyrównanie odpowiednich znaków rozrządu na kołach pasowych wałka rozrządu i wału korbowego. Klucz posiada regulację w trzech pozycjach. Ma zastosowanie w wielu modelach VW Grup z ograniczonym dostępem do napinacza. Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda OEM: T10020...
Zastosowanie: Listwa do ustawiania pompowtryskiwaczy w silnikach 4 cylindrowych. Silniki Audi oraz Volkswagen z pompowtryskiwaczami występują z dwoma rodzajami zaworów magnetycznych pompowtryskiwaczy. Listwa służy do kontroli położenia zespołu pompowtryskiwacza po zainstalowaniu podczas montażu. Pokrętło regulacyjne pozwala na użycie sprawdzianu w podzespołach pompowtryskiwacza z tzw. "nową" lub "starą" nakrętką zaworu elektromagnetycznego. Wymiary sprawdzianu stanowią maksymalne wartości regulacyjne i można je zmieniać używając odpowiedniego szczelinomierza. Konstrukcja przyrządu (pokrętło regulacyjne) umożliwia jego zastosowanie zarówno w starszych jak i w nowych typach silników. Modele GRUPA VAG: 1.9 TDI PD - 4 cylindry 2.0 TDI PD - 4 cylindry Wskaźnik regulacyjny do sprawdzania pozycji montażowej lub do regulacji zespołu pompy/dyszy podczas montażu. Urządzenie regulacyjne umożliwia użycie miernika regulacyjnego w zespołach pomp/dysz z nowymi i/lub starymi nakrętkam...
OPIS PRODUKTU: Zestaw umożliwia demontaż i montaż tłumika drgań oraz ustawienie wału korbowego Niezbędny zestaw wymagany przy blokadzie rozrządu silnika, gdy konieczny jest demontaż tłumika drgań. Tłumik drgań w silnikach VAG 1.8 i 2.0 TSi / TFSi jest zblokowany w miejscu za pomocą centralnej śruby. Środkowa śruba zaciska w miejscu koło zębate łańcucha rozrządu na wale korbowym. Zęby blokujące na powierzchniach kół zębatych i końcu wału korbowego są utrzymywane w pozycji tylko dzięki sile zaciskowej śruby środkowej amortyzatora drgań. Biorąc pod uwagę, że na kole zębatym łańcucha nie ma rowka wpustowego, po usunięciu centralnej śruby i obróceniu silnika pozycja rozrządu wałka rozrządu zostanie utracona. Ten specjalistyczny zestaw zawiera niezbędne narzędzia potrzebne do utrzymania tymczasowej pozycji, gdy naprawa wymaga usunięcia tłumika drgań ZASTOSOWANIE: Audi: A3/A3 Sportback (07-17), A3 Cabriolet (08-16), A3 Saloon (13-16), A4 (07-18), A4 Quattro (08-18), A4 Allroad...
Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...