Opis produktu: Zaprojektowany dla silników wysokoprężnych BMW i MINI 1,6 l i 2,0 l N47 oraz 3,0 l N57, aby umożliwić ustawienie rozrządu silnika i demontaż koła zębatego pompy paliwa. Ten zestaw umożliwia użytkownikowi sprawdzanie, ustawianie i konserwację rozrządu, a także demontaż pompy oleju napędowego bez zakłócania konfiguracji łańcucha rozrządu. Zastosowania BMW obejmują: Seria 1, Seria 2 Coupe, Seria 3, Seria 3 Gran Turismo, Seria 4 Coupe, Seria 4 Kabriolet, Seria 4 Gran Coupe, Seria 5, Seria 5 Gran Turismo, Seria 6, Seria 6 Gran Coupe, Seria 7 , X1, X3, X4, X5, X6; 1,6, 2,0 i 3,0 l z kodami silnika N47 i N57. Zastosowania MINI: Clubman, Clubvan, Coupe, Roadster, Countryman i Paceman; 1,6 i 2,0 l z kodem silnika N47. Do silników wysokoprężnych napędzanych łańcuchem. Zastosowanie: BMW: 1 Series 116d, 118d, 120d,123d (E81/82/87/88) 2007 - 2014 1 Series 114d, 116d, 118d, 120d, 125d (F20/21) 2011 - 2015 2 Series Coupe 218d, 220d, 225d (F22) 2014 - 2016 3 Series 316d, 318d...
Opis produktu: Zestaw przystosowany do ustawiania wałków rozrządu w silnikach wysokoprężnych Diesla z napędem łańcuchowym. W zestawie znajduje się m.in.: blokada pompy wtryskowej, wałka rozrządu, wału korbowego oraz blokada napinacza łańcucha rozrządu. Możliwość de-montażu wałka równowagi Zastosowanie: BMW: X1 E84 2.0D (09-13), X1 F84 2.0D (09-13), X1 sDrive 18d E84 (09-12), X1 sDrive 20d E84 (09-12), X1 xDrive 18d E84 (09-14), X1 xDrive 20d E84 (09-12), X1 xDrive 23d E84 (09-12) X3 E83 2.0D (07-10), X3 F25 2.0D (11-13), X3 F25 3.0D (11-13), X3 xDrive 18d E83 (08-10), X3 xDrive 30d E83 (11-12) X5 E70 3.0D (10-12), X5 xDrive 40d E70 (10-13) X6 E71/72 3.0D (10-13), X6 xDrive 30d E71/72 (10-14), X6 xDrive 40d E71/72 (10-14) 114d F20 / 21 1,6D (12-14) 116d E81 / 82/87/88 (08-12) / F20 / 21 2.0D (11-13) 118d E81 / 82/87/88 2.0D (07-14) / 118d F20 / 21 2.0D (11-13) 120d 2.0D E81 / 82/87/88 (07-14) / 120d / xDrive F20 / 21 2.0D (11-13) 123d E81 / 82/87/88 2.0D (0...
Zastosowanie: Samochody BMW z silnikiem N74, oraz pierwszą wersją silników N63 / S63 Modele: BMW 5, 6, 7, X5, X6 Kody silników: N63 B44A S63 B44A N74 B60A OEM: 119892, 119893, 118570, 119190 ...
Zastosowanie: BMW z drugą wersją silników 4.4 - N63 / S63 N63 B44B 6 series Gran Coupe (F06) 5 Series Gran Turismo (F07) 6 Series (F12/13) 7 Series ( f0/02/04) X5 (f15) 5 Series ( F10/11) X6 (F16) S63 B44B: 5 Series ( F10/11) 6 Series (F12/13) 6 series Gran Coupe (F06) 5 Series ( F10/11) 6 Series (F12/13) X5 (F85) X6 (F86) 5 Series (f90) 8 Series (F91/92) 8 Series Gran Coupe (F93) X5 (F95) X6 (F96) N63 B40A: X6 (F16) Kody silników: S63 B44B N63 B40A N63 B44B ...
Opis produktu: Zawiera niezbędne narzędzia wymagane do wymiana paska rozrządu w PSA 1.0 i 1.2 VTi Trzycylindrowe silniki benzynowe Pure-Tech z napędem pasowym. Do sprawdzania i ustawiania wałka rozrządu i wału korbowego w prawidłowej pozycji TDC. Do stosowania przy naprawie napędu wałka rozrządu, przy wymianie uszczelki głowicy cylindrów itp. Zastosowanie: Citroen - C3 III (12-15), C4 Cactus (14-15), C-Elysee (12-15), DS3 (12-15) Peugeot - 108 (14-15), 208 (12-15), 308 (13-15), 2008 (13-15) Zestaw zawiera: śruba blokująca koło zamachowe - OEM 0109-2B narzędzie do regulacji wałka rozrządu - OEM 0109-2A blokada wałka wyrównoważającego. Kody silników: 1.0 VTi - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 e-THP - EB2DT (HNZ), EB2DTS (HNY), EB2DTSM (HNW), 1.2 VTi - EB2 (HMZ), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2M (HMV), 1.2 PureTech VTi - EB2 (HMT), EB2F (HMT), 1.2 PureTech LPG - EB2F (HMX), EB2FAD, 1.2 PureTech - EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2FB (HMP), EB2ADT (HNP), EB2...
Opis produktu: Silnik wysokoprężny W16D został opracowany z uwzględnieniem najnowszych technologii zapewniających najlepszą możliwą wydajność, oszczędność i emisję spalin. Ten zestaw został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikowi wymianę paska rozrządu w tych silnikach. Silnik W16D to silnik z dwoma wałkami rozrządu 16v, ale tylko jeden z wałków napędzany jest paskiem, drugi wałek napędzany jest łańcuchem przenoszącym umieszczonym w głowicy. Ten zestaw został opracowany do pomiaru czasu silnika tylko do wymiany paska. Zastosowanie: MINI: Clubman, Mini (2007 - 2010) z silnikami W16D. Nadaje się również do silników wysokoprężnych Citroën 1.6 w C2, Xsara Picasso, C4, C5, C4 Picasso, Grand Picasso, Berlingo; Peugeot 1007, 206, 307, 207, 308, Partner Mk3. Kody silnika: 1,6 - W16 D16 (9HZ), W16 D16U0...
Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...
Opis produktu: Wymagane do przeprowadzenia procedury wymiany paska zarówno we wczesnych, jak i późniejszych wersjach silników Alfa Romeo, Fiat i Lancia. Zawiera narzędzia do pozycjonowania tłoka, blokowania wałka rozrządu i wału korbowego, a także regulator napinacza i narzędzie do blokowania koła łańcuchowego VVT. Pasuje do różnych modeli Alfa Romeo, Fiat, Lancia – 1.2, 1.4 16v, 1.4 T-Jet – Silniki z napędem pasowym. Zastosowanie: Alfa Romeo - Giulietta (10-14), MiTo (08-17) Fiat - 500 (07-19), 500L (12-22), 500C (07-19), 500 Abarth (08-17), Bravo (07-14), Brava/Bravo (98-02), Doblo/Doblo Cargo (10-19), Egea (15-22), Grande Punto (07-10), Grande Punto Abarth (07-10), Idea (04-12), Linea (07-10), Marea/Weekend (98-00), Palio Weekend (01-06), Panda (07-11), Punto (97-08), Stilo (01-08), Tipo (15-20) Lancia - Delta (08-12), Musa (04-13), Ypsilon (96-11) Kody silników: 1.2 16v: 176B9.000, 182B2.000, 188A5.000 1.4 16v / T-Jet: 169A3.000, 192B2.000, 198A1.000, 198A4.000, 199A6.000...
Opis produktu: Zestaw narzędzi do rozrządu silnika benzynowego przeznaczony do napędzanych paskiem silników Fiata 1.2L/ 1.4L 8V Zastosowanie: Alfa Romeo 1.4 8v: MiTo Chrysler/Jeep 1.2: Ypsilon Fiat 1.2 / 1.4 8V: 500/500C (07-), Doblo Cargo, Grande Punto (10-), Panda (12-), Panda EV02, Panda/ Panda Classic, Punto (12-), Punto Evo Ford 1.2 8V Durateq: KA ('09) Lancia 1.2 / 1.4 8v.: Musa, Ypsilon (03-) Kody silników: 1.2: 169A4.000, 199A4.000, 169A4.000 (FP4)/AAAA, 169A4.000 (FP4)/ABAA, 169A4.000 (FP4)/ABCA, 169A4.000 (FP4)/ABDA 1.4: 199A7.000, 350A1.000, 955A9.000...
Silniki: Silniki Diesel: 1.6 JTD; 1.9 JTD; 2.0 JTD; 2.4 JTD z paskiem rozrzadu (1999-2010) Silniki Diesel 1.9 CDTI o kodach: Z19TD; Z19DTH; Z19DTJ; Z19DTL - paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 2.0 CDTI o kodach: A20DT ; (LBS / LBX / LBY / LCD) - z paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 1.9 TiD o kodach: Z19TD ; Z19DTH - paskiem rozrządu (2004-) Modele: Opel Astra, Vectra C, Signum, Zafira, Insignia FIAT - Wszystkie modele (1999-2010) Alfa Romeo 145, 146, 147, 156, 159, Cross Wagon, 166, GT, Brera, Spider Lancia Musa, Lybra, Kappa, Thesis (1997-2010) Saab 93 (1998-2004), 95 (2002-2006) Typy silników: 1.6 JTD 16V - 198A2.000 ; 198A3.000 ; 198A6.000 ; 350A2.000 1.9 JTD 8V - 323.02 ; 371.01 ; 182B4.000 ; 182B9.000 ; 186A6.000 ; 186A8.000 ; 186A9.000 ; 188A2.000 ; 188A7.000 ; 188B2.000 ; 192A1.000 ; 192A3.000 ; 192A8.000 ; 192A9.000 ; 939A7.000 ; 192B4.000 ; 192B5.000 ; 199A5.000 ; 223A7.000 ; 937A2.000 ; 937A3.000 ; 939A1.000 ; 939A5.000 1.9 JTD 16V - 192...
Opis produktu: Opracowany w celu zablokowania wału korbowego i krzywki w pozycji, aby umożliwić zdjęcie i wymianę paska rozrządu zamontowanego w silnikach 1.4L Fiat MultiAir w Alfa Romeo, Fiacie i Lancii. Zastosowanie: Alfa Romeo Giulietta Sprint, Super, Turbo MultiAir 2010 - 2021 MiTo MultiAir Turbo 2009 - 2018 Chrysler Delta M-Air 2011 - 2014 Fiat Bravo Turbo MultiAir 2010 - 2015 Punto Evo Turbo MultiAir, MultiAir, Abarth 2010 - 2012 Punto Turbo MultiAir, MultiAir, Abarth 2012 - 2014 124 Spider Turbo MultiAir, Abarth 2016 - 2019 500X Turbo MultiAir II 2014 - 2021 Jeep Compass MultiAir II Turbo 2017 - 2020 Renegade MultiAir II Turbo 2014 - 2019 Lancia Delta Turbo MultiAir 2010 - 2015 Kody silników: 1,4 - 940A2.000, 940C2.000, 955A2.000, 955A6.000, 955A7.000, 955A8.000, 955B1.000 , 198A7.000 , 55253268, 55263623, 55263624...
Zestaw składa się z narzędzia do blokowania wału korbowego. Płytka i pasek do ustawiania wałka rozrządu, regulator napinacza do silnika 1.2 oraz dodatkowe narzędzie do blokowania koła łańcuchowego i przyrząd do ustawiania wałka rozrządu w silniku 1.4 VVT. Kody silnika: 1.2 8V 169A4000/ 1.2 8V 188A4000/ 1.4 16V 350A100...
Opis produktu Konstrukcja najnowszej wersji silnika benzynowego 1,0 l EcoBoost Forda znacznie się zmieniła w porównaniu z oryginalnym silnikiem EcoBoost. Zniknął już napęd paska rozrządu zwilżonego olejem, ponieważ najnowsza konstrukcja napędzana jest łańcuchem, co oznacza, że zmieniły się również narzędzia rozrządu silnika. Zestaw narzędzi do rozrządu silnika został zaprojektowany specjalnie dla silników napędzanych łańcuchem wyprodukowanych po roku 2018. Zastosowanie: Ford C-MAX ('15) 2018 - 2020 Grand C-MAX ('15) 2018 - 2020 Fiesta/ Fiesta Active ('17) 2018 - Focus/ Focus Active ('18) 2018 - Puma ('20) 2019 - Tourneo Connect ('14) 2018 - 2021 Transit Connect ('14) 2018 - 2021 Transit Connect Active ('20) 2021 - Kody silnika: 1,0 EcoBoost- B3DA, B7DA, B7JA, M0JA, M0JB1,0 EcoBoost Hybrid - B7JB, BZJA, B7DC, M0DC1,0 SCTI EcoBoost - B3GA, B3GB Odpowiednik OEM: 303-1661/1, 303-1661/2, 303-1661/3, 303-1603 303-1643, 310-018, 303-1604, 0132-AB, 23-019 ...
Opis produktu: Pasuje do Forda 1.0/1.1 EcoBoost. Zawiera narzędzia niezbędne do ustawiania i blokowania silnika oraz do ustawiania pozycji zmiennych faz rozrządu. Zastosowanie: Ford: B-Max (12-18), C-Max (12-20), Grand C-Max (17-20), EcoSport (13-20), Fiesta (12-20), Focus (12-20), Mondeo (15-18), Puma (19-20), Transit Courier (14-21), Transit Connect (13-20),Grand Tourneo Connect (13-18), Tourneo Courier (15-21), Tourneo Connect (18-20) Kody silników: 1.0 - M1CA, M1CB, M1DA, M1DC, M1DD, M1DH, M1FA, M1JA, M1JC, M1JE, M1JH, M1JJ, M1JL, M1JM, M1JP, M1JU, M2DA, M2DB, M2DC, M2GA, M2GB, P4JA, P4JB, P4JC, P4JD, SFCA, SFCB, SFCC, SFCD, SFDB, SFJA, SFJB, SFJC, SFJD, SFJE, SFJH, SFJJ, SFJK, SFJL, XMJA, XMJB, XMJC, XMJD, YYJA, YYJB, YYJC, YYJD, YYJE, YYJF, YYJG 1.1 - XPJA, XPJB, XPJC, XPJD, XYJA, XYJB, XYJC, XYJD, XYJE. OEM: 303-732, 303-1064, 303-1065, 303-1602, 303-1604, 303-1606 ...
Opis produktu: Komplet obejmuje wymianę paska rozrządu i regulację rozrządu dla silników benzynowych Forda 1.6Ti – VCT oraz w nowoczesnych silnikach DURATEC ECOBOOST. Stosowana do blokowania wałków rozrządu w ich pozycji czasowej, kiedy naprawa silnika lub przebudowa wymaga usunięcia kół pasowych, krzywek i ustawienia rozrządu Zastosowanie: Ford: B-MAX (od 2010), C-MAX (03-12), Fiesta (od 2013), Galaxy (od 2010), Focus (04-15), Grand C-MAX (od 2010), Kuga (od 2013), Mondeo (od 2010), S-MAX (od 2010), Tourneo Connect (od 2013), Transit Connect (od 2013). Volvo: S60 Cross Country T4 (11-15), S80 GTDi T3 (10-15), V40 GTDi T4 (12-15), V60 GTDi T4F (11-15), V70 T2/T3/T4 (10-15). Silniki: Volvo; 1.6gtdi Ford; benzyna 1.6 SCTi / Ti-VCT Ecoboost Kod silnika: 1,5 - ENUE, UEJB, UEJB, UEJE, BNMA, BNMB, BNMC, M8DA, M8DB, M8DD, M8DE, M8DF, M8MA, M8MB, M8MC, M8MD, M9DA, M9DB, M9DG, M9DH, M9MA, M9MB, M9MC, M9MD, M9ME, UNCA, UNCB, UNCC, UNCD, UNCE, UNCF, UNCI, U...
FORD 1.8 D/TD/TDDi/TDCI Opis Produktu: Zestaw przeznaczony jest do obsługi rozrządu w pojazdach FORD z silnikami 1.8 D/TD/TDDi/TDCI w modelach: C-MAX (07-10), Courier (00-02), Fiesta (00-02), Focus (98-11), Focus C-MAX (03-07), Galaxy (06-10), Mondeo (07-10), S-MAX (06-14), Tourneo Connect (02-13), Transit Connect (02-13). Kody silników: 1.8D TDCi: BHPA, F9DA, F9DB, FFBA, FFDA, FFWA, HCPA, HCPB, KHBA, KKDA, KKDB, P7PA, P9PA, P9PB, QYBA, QYWA, R2PA, R3PA, RWPA, RWPC. 1.8D TDCi: ECOnetic: KHBA. 1.8D Tdi: BHDA, BHDB, BHPA, C9DA, C9DB, C9DC. 1.8D Turbo: C9DC, RTN, RTP, RTQ. Blokada koła zamachowego służy do zablokowania wału korbowego w martwym punkcie. Nie należy stosować do odkręcania i dokręcania koła pasowego....
Opis produktu: Ten zestaw rozrządu został zaprojektowany dla najnowszego silnika Ford 2.0D EcoBlue TDCi, który charakteryzuje się innowacyjną konstrukcją „paska w oleju”, w której synchroniczny pasek napędowy znajduje się w strefie smarowania Zastosowanie: Ford: Edge, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, Ranger, S-MAX, Transit, Transit Custom, Tourneo Custom Kody silnika: 2,0 EcoBlue TDCi - BC2X, BCCA, BCCB, BCCC, BCDA, BCFB, BCRA, BJFA, BJFB, BJFC, BJFD, BJRA, BJRB, BKFA, BKFB, BKFC, BKFD, BKRA, BKRB, BLFA, BLFB, BLFC, BLFD, BLHA, BLRA, BLRB, YL2X, YLCA, YLCB, YLCC, YLDA, YLDC, YLF6, YLFA, YLFB, YLFS, YLR6, YLRA, YMCA, YMCB, YMCC, YMDA, YMF6, YMFA, YMFB, YMFS, YMHA, YMR6, YMRA, YN2X, YNCA, YNF6, YNFA, YNFB, YNFS, YNR6, YNRA. OEM: 303-1637, 303-1650, 303-1643....
Opis produktu: Zestaw do blokowania wału korbowego Ford Transit 2.2L i 3.2L TDCi, służy do blokowania i synchronizowania wału korbowego i koła zamachowego, aby umożliwić ustawienie położenia czujnika TDC po demontażu podczas serwisowania układu napędowego rozrządu. Blokada przystosowana do silników diesel 2.2 common rail z napędem łańcuchowym. Komplet blokad składa się z elementów wymaganych do zablokowania wału korbowego i kół łańcucha w ich prawidłowym położeniu, by umożliwić wymianę łańcucha rozrządu i związane z nim elementy. Zastosowanie: Ford: Ranger, Transit/ Tourneo Custom, Transit Land Rover: Defender Kody silników: 2.2 TDCi/ ECOnetic: GBVAJPF, GBVAJQJ, GBVAJQW, CVF5, CVFF, CVR5, CYF4, CYF5, CYFA, CYFB, CYFC, CYFF, CYFG, CYR5, DRF4, DRF5, DRFA, DRFB, DRFC, DRFE, DRFF, DRFG, DRR5, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, QVFA, QWFA, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, UHFA, UHFB, UHR5, USR6, UYR6 2,2 TD4: ID4/DT224 3.2 TDCi: SA2R, SA2S, SA2W, SAFA, SAFB ...
Opis produktu: Zestaw do blokowania i ustawiania wałka rozrządu, wału korbowego i pompy wtryskowej. Niezbędne podczas zmiany łańcucha, naprawy silników i prac przy pompie wtryskowej. Zastosowanie: Ford Mondeo (00-07) , Transit (00-14) Citroen Relay/ Jumper III (06-13) Fiat Ducato (06-11) JAGUAR X-Type 2,0 / 2,2D (03-08) Land Rover DefenderTd4 (06-11) LDV Convoy 2,4TD/TDi (02-06) Peugeot: Boxer III (06-12) Kody silników: 2.0D Di/TDdi/TDCi: ABFA, D3FA, F3FA, D5BA, D6BA, FIFA, FMBA, FMBB, HJBA, HJBB, HJBC, HJBE, N7BA, N7BB 2.2D TDCi/ECOnetic: BG, CYFA, CYFB, CYFC, DRFA, DRFB, DRFC, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, QJBA, QJBA (BG), QJBB, QJBC, QJBD, QVFA, QWFA, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, UHFA 2.2D HDi/JTD: P22DTE (4HM), P22DTE (4HU), P22DTE (4HV) 2.4D Di/TDCi: DOFA, D2FA, D2FB, D4FA, F4FA, FXFA, H9FA, H9FB, H9FD, JXFA, JXFC, PHFA, PHFC 2.4D TD/TDi: ZSD 424 2.4D Td4: 244DT ...
Opis produktu: Blokada przystosowana do silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa ze zmiennymi fazami rozrządu, do regulacji i ustawienia kąta wałka rozrządu i wału korbowego wybranych modelach FORD, VOLVO i Mazda. Zastosowanie: Ford: B-Max (13-18), C-Max (12-18), Connect (13-16), Courier (12-16), EcoSport (13-15), Fiesta (13-17), Focus (12-18), Galaxy (10-17), Grand C-Max (12-18), Grand Tourneo Connect (13-17), S-Max (10-15), Tourneo Connect (13-15), Mondeo (14-20) Volvo: S60 (11-16), S80 (09-15), V40 (09-15), V40 Cross Country (10-14), V60 (10-16), V70 (09-16), XC60 (09-14) Mazda: Mazda 5 (CW) (10-15), Mazda 6 (GH) (10-13) Kody silników: Ford 1.5 ecoBoost: UNCA, UNCB, UNCC, UNCD, UNCE, UNCF, UNCI, UNCJ, UNCK Ford 1.6: HXDA, HXDB, HXJA, HXJB, IQDA, IQDB, IQDC, IQJA, IQJC, JQDA, JQDB, JQGA, IQJE, JQMA, JQMB, JTDA, JTDB, JTJA, JTJB, JTMA, JTWA, JTWB, MUDA, MUDD, PNDA, PNDD, RVJA, SIDA, U5JA, XTDA, XTDB Ford 2.0: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA,...