Szczypce długie do przewodów zapłonowych 280 mm Opis produktu: Przyrząd przeznaczony do obsługi przewodów świec zapłonowych oraz przewodów zasilania listew wtryskowych. Długość 280 mm zapewnia wygodny dostęp nawet w trudno dostępnych, gorących lub narażonych na działanie substancji agresywnych miejscach. Szczypce umożliwiają bezpieczny i precyzyjny demontaż elementów, minimalizując ryzyko uszkodzenia przewodów czy nasadek. Izolacja produktu gwarantuje bezpieczne odłączenie wysokiego napięcia od świecy zapłonowej bez ryzyka zwarcia czy uszkodzenia przewodu. Praktyczne i wygodne w użyciu narzędzie, które zwiększa bezpieczeństwo i komfort pracy podczas serwisu układów zapłonowych i wtryskowych....
Uniwersalny ściągacz do rozłączania przegubów napędowych półosi to narzędzie zaprojektowane z myślą o wygodnym i skutecznym rozłączaniu przegubów w większości samochodów z przednim napędem. Specyfikacja techniczna: Wysokość całkowita: 212 mm Szerokość maksymalna: 97 mm Średnica otworu wewnętrznego: 28 mm Dzięki uniwersalnym wymiarom i solidnej konstrukcji, ściągacz ten sprawdzi się w wielu modelach pojazdów, umożliwiając szybkie i bezpieczne rozłączenie przegubów napędowych. Idealny do prac serwisowych i naprawczych w warsztacie samochodowym....
Ściągacz kół pasowych pompy wspomagania kierownicy Opis produktu: Przeznaczony do zdejmowania wciskanych kół pasowych alternatora oraz wspomagania kierownicy w pojazdach marki GM i Ford. Wykonany ze stali wysokowęglowej, co zapewnia trwałość i wytrzymałość, a tym samym długą żywotność narzędzia. Wyposażony w odwracalną szczękę umożliwiającą łatwy dostęp do kołnierzy koła pasowego. Zawartość zestawu: Komplet „wszystko w jednym”, zawierający wszystkie niezbędne elementy do szybkiego i skutecznego demontażu oraz montażu łożysk kół. Idealny do prac przy pojazdach z napędem na przednie koła. Umożliwia wymianę łożysk kół przy zachowaniu zamontowanej zwrotnicy i kolumny kierownicy, bez konieczności ich demontażu. Zastosowanie: Niezbędny zestaw dla profesjonalnych mechaników oraz entuzjastów napraw domowych. Ułatwia i przyspiesza prace związane z wymianą kół pasowych i łożysk w pojazdach. Korzyści: Solidna konstrukcja ze stali wysokowęglowej. Odwracalna szczęka dla ...
Opis produktu: Wiele procedur regulacji rozrządu silnika wymaga, aby koła zębate wałka rozrządu mogły swobodnie obracać się na wałku rozrządu podczas napinania paska lub regulacji rozrządu. Narzędzie do blokowania zębatki zapewnia bezpieczny i prawidłowy sposób przeciwdziałania przytrzymywaniu zębatki podczas zwalniania i dokręcania śruby/nakrętki zębatki Klucz na ruchomym ramieniu, obsługuje praktycznie wszystkie marki samochodowe. Napina koła zębate wałka rozrządu, pomp wtryskowych itp. Uchwyt o długości 520 mm z regulowanym rozstawem ramion 40 - 220 mm. Dodatkowe bolce stożkowe 6-10 mm, 8-11 mm, 10-12 mm, 11-16 mm. Nasadki do bolców. Zestaw w walizce....
Zestaw narzędzi do wykręcania świec w silnikach CDI Mercedes, przeznaczony do usuwania mocno zapieczonych świec żarowych. Zawartość zestawu: Rozwiertak M10x1 do silników OM611, OM612, OM613 Rozwiertak M12x1,5 do silników OM604, OM605, OM606 Wyciągacz świec żarowych Ten zestaw umożliwia skuteczne i bezpieczne usunięcie zapieczonych świec żarowych, nawet w trudnych warunkach. ...
Profesjonalny zestaw do usuwania spawów punktowych, idealny dla precyzyjnych napraw i wykończeń. Zestaw zawiera: Narzędzie frezujące do skutecznego usuwania spawów. Dwa groty centrujące o średnicy 2,5 mm, które umożliwiają dokładniejsze wiercenie. 10 utwardzonych frezów obustronnych o średnicy 9,5 mm, zapewniających trwałość i skuteczność. Funkcję ustawienia głębokości wiercenia, co pozwala na precyzyjne wykonanie pracy. Sześciokątny trzpień narzędzia o rozmiarze 1/4", kompatybilny z większością uchwytów narzędziowych. Całość zapakowana w wygodne pudełko do przechowywania i transportu. Ten zestaw to niezastąpione narzędzie dla profesjonalistów i amatorów ceniących sobie precyzję i wysoką jakość wykonania....
Zestaw szczotek obejmuje: 12 nylonowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 stalowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 szczotek z powłoką mosiężnąŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm Zastosowanie:Te szczotki są przeznaczone do czyszczenia i usuwania zadziorów z różnych elementów metalowych i plastikowych, takich jak cylindry, rury czy gniazda, zapewniając skuteczne i precyzyjne czyszczenie w różnych zastosowaniach przemysłowych lub warsztatowych....
Zestaw narzędzi do montażu i naprawy czujników tlenu oraz gwintów Kompletny zestaw zawiera specjalistyczne klucze nasadowe oraz narzędzia niezbędne do demontażu i montażu czujników tlenu, a także do naprawy uszkodzonych gwintów. Narzędzia wykonane z wysokiej jakości materiałów charakteryzują się dużą trwałością i odpornością na uszkodzenia, co zapewnia niezawodność podczas pracy. Zastosowanie:Do pojazdów marki: Audi, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Skoda, Vauxhall, Opel, GM, Volkswagen. W skład zestawu wchodzą: Klucz nasadowy do czujnika 1/2" napęd (22 mm) x 50 mm Klucz nasadowy do czujnika 3/8" napęd (22 mm) x 31 mm Klucz nasadowy do przełącznika 3/8" napęd (22 mm) x 6 mm, długość 80 mm Gwintownik M12 x 1.25 mm Gwintownik M18 x 1.5 mm Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i warsztatów samochodowych, zapewniając precyzyjne i bezpieczne narzędzia do pracy przy czujnikach tlenu i gwintach w różnych modelach pojazdów....
Zestaw do wywijania kołnierzy i zarabiania na rurach hamulcowych i hydraulicznym zapewnia skuteczne narzędzie do pracy z różnymi materiałami i rozmiarami rur. Dzięki niemu można precyzyjnie wykonać grzybka i lejek na rurach o następujących rozmiarach: Szczęki: 4,75 mm (3/16") 6,35 mm (1/4") 8 mm (5/16") 3/8" Przeznaczony do rur z miedzi, aluminium, mosiądzu, stalowych powlekanych i niepowlekanych, a także do kołnierzy zewnętrznych i wewnętrznych. Narzędzie jest niezastąpione w warsztatach samochodowych i hydraulicznych, umożliwiając szybkie i precyzyjne wywijanie końcówek rur, co pozwala na pewne i trwałe połączenia w układach hamulcowych i hydraulicznych. Poniżej link do instrukcji: Instrukcja...
Uniwersalny ściągacz do wycieraczek, klem, łożysk alternatora, zębatek, tulejek i innych elementów to wszechstronne narzędzie, które ułatwia demontaż i montaż różnych komponentów. Dane techniczne: Maksymalny rozstaw ściągacza: 38 mm Zakres pracy: od 6 mm do 28 mm Dzięki temu ściągaczowi można bezpiecznie i wygodnie wyjmować elementy o rozstawie w podanym zakresie, co czyni go idealnym narzędziem do napraw i konserwacji w warsztacie czy domowym garażu....
Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...
Opis produktu: Ściągacz do łożysk wewnętrznych bezwładnościowy o zakresie pracy 8–58 mm to niezastąpione narzędzie do demontażu łożysk przy użyciu młota ślizgowego i adapterów. Dzięki swojej konstrukcji umożliwia bezpieczne i precyzyjne usuwanie łożysk wewnętrznych bez ryzyka uszkodzenia elementów współpracujących. Idealne rozwiązanie do zastosowania w warsztatach samochodowych, serwisach mechanicznych oraz u prywatnych użytkowników. Zastosowanie: Przeznaczony do demontażu łożysk wewnętrznych w zakresie 8-58 mm Nadaje się do użytku w warsztatach samochodowych, serwisach i garażach prywatnych Dzięki młotowi ślizgowemu umożliwia skuteczne wyciąganie łożysk bez dodatkowego uszkodzenia powierzchni Charakterystyka produktu: ✔ Bezpieczna metoda demontażu – zapobiega uszkodzeniu współpracujących części✔ Solidna konstrukcja – wykonany z trwałych materiałów odpornych na intensywne użytkowanie✔ Kompletny zestaw adapterów – umożliwia pracę z szerokim zakresem rozmiarów łożysk✔ Ergonomiczne...
Opis produktu: Zestaw rozrządu odpowiedni do silników 1.2, 1.4TFSi i 1.4, 1.6FSi. Zestaw zawiera niezbędne narzędzia do pozycjonowania GMP korby, ustawiania wałka rozrządu i blokowania napinacza. Zastosowanie: Audi: A1 (10-15), A3 (03-13) Seat: Alhambra (10-15), Altea/Altea XL (08-15), Ibiza/Cordoba (08-12), Leon (07-13), Toledo (07-15) Skoda: Fabia II (07-15), Octavia II (04-15), Praktik (10-15), Rapid (12-15), Roomster (06-15), Superb II (09-14), Yeti (09-14) VW: Beetle (11-15), Caddy/Caddy Maxi (10-15), EOS (06-12), Golf (03-12), Golf Plus (03-14), Golf V Estate (07-13), Golf VI Cabriolet (10-15), Jetta (06-14), Passat (05-11), Polo (02-14), Scirocco (08-12), Tiguan (07-12), Touran (03-15) Kody silników: 1.4 FSi: AXU, BKG, BLN 1.4 TFSi: BLG, BMY, BWK, CAVA, CAVB, CAVC, CAVD, CAVE, CAVF, CAXA, CAXC, CDGA, CSMA 1.6 FSi: BAG, BLF, BLP, BTS...
Opis produktu: Przeznaczony do silników benzynowych BMW 1.8L i 2.0L N42 i N46 z napędem łańcuchowym, które można znaleźć w gamie BMW od 2001 do 2014 roku. Ten zestaw zawiera narzędzia blokujące wymagane do ustawienia rozrządu wałka rozrządu, czujnika krzywkowego i elementów wału korbowego w jednym kompleksowym zestawie. Zastosowanie: Seria '1' 118i ; 120i (E87) - 2004-2010 Seria '3' 316i ; 316 ti Compact (E46) - 2001-2005 318 ti Compact (E46) - 2005-2005 318i (E46) - 2001-2007 318i (E90) - 2005-2008 Seria '5' 520i (E90) - 2004-2008 Z4: 2.0 (E85) - 2004-2009 X3: 2.0i (E83) - 2005-2009 Typy silników: N42 - N46 - N46T z system Valvetronic Kody silników: B18 - N42 B18A, N46 B18 B20 - N42 B20A, N46 B20, N46 B20B, N46T B20, N46T B20B, N46T B20BD, N46T B20BZ, N46T B20O2. ...
Opis przyrządu: Skala A: Pomiar temperatury zamarzania płynów chłodniczych (w ºC, od 0 do -50ºC, co 5ºC). Posiada dwie skale z lewej i prawej strony — z lewej dla płynów opartych na propylenie, z prawej dla płynów na bazie etylenie, używanych głównie w Europie. Skala B: Pomiar temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy (w ºC, od 0 do -40ºC, co 10ºC). Skala C: Pomiar gęstości elektrolitu (w kg/l, od 1.1 do 1.4 kg/l, co 0.01 kg/l). Linia światła/cienia: Wskazuje odczyt na skali, zależnie od rodzaju pomiaru. Przebieg pomiaru: Ustawienie przyrządu: Kieruj przyrząd w stronę jasnego światła. Obracając okularem (element 5), ustaw ostrość obrazu. Pobranie próbki: Za pomocą dołączonych pipet pobierz niewielką ilość mierzonego płynu. Umieść dwie krople na pryzmacie (element 1). Opuszczając pokrywę (element 2), delikatnie dociśnij ją, aby próbka dobrze przylegała do pryzmatu. Odczyt wyniku: Na skali pojawi się linia światła lub cienia. Wskazuje ona wartość tempera...
Zakres temperatur: od -50°C do +200°C Jednostki pomiaru: Celsjusz lub Fahrenheit (możliwość wyboru)Funkcje: Zapamiętywania minimalnej i maksymalnej temperatury Funkcja HOLD (zamrożenie odczytu) Automatyczne wyłączanie po 10 minutachZasilanie: bateryjne, 1.5V Sonda: ze stali nierdzewnej, długość 14,6 cm, średnica 4 mmDodatki: ochronne opakowanie w zestawie Wymiary: Długość całkowita: 23,5 cm Długość sondy stalowej: 14,6 cm ...
Zestaw do demontażu radioodbiorników i nawigacji samochodowych (20 sztuk) Opis produktu: Przedstawiamy zestaw składający się z 20 wysokiej jakości kluczy (wyjmaków) przeznaczonych do bezpiecznego i wygodnego demontażu radioodbiorników oraz nawigacji samochodowych. Narzędzia te są niezbędne podczas wymiany lub naprawy urządzeń w kokpicie pojazdu. Charakterystyka: Zawartość: 20 sztuk kluczy wyjmaków Przeznaczenie: demontaż radia i nawigacji w samochodach osobowych Wykonanie: elementy ze sprężystej stali węglowej zapewniającej trwałość i elastyczność Uchwyty: z tworzywa sztucznego dla komfortu użytkowania Uniwersalność: kompatybilny z popularnymi markami samochodów Zastosowanie: Narzędzia te umożliwiają wsunięcie w szczeliny demontażowe, co pozwala na szybkie i bezpieczne wyjęcie urządzenia z kokpitu. Idealne dla mechaników, serwisów samochodowych oraz pasjonatów samodzielnych napraw. Zapewnij sobie łatwy dostęp do ukrytych elementów swojego pojazdu dzięki naszemu zestawowi!...
Opis produktu: Zestaw blokad do silników VAG 1.6L / 2.0L Tdi - silniki Common - Rail, do blokowania wałka rozrządu i wału korbowego do demontażu i montażu kół zębatych wałka rozrządu do wymiany paska rozrządu lub naprawie silnika do mocowania wałka wyrównującego Modele: VW: Golf V / VI / Plus, Eos, Polo V, Jetta V / VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy II, Passat B6 / B7 / CC, Touran II, Tiguan, Sharan II, T5, Amarock Audi: A1, A3 (8P), A4 (B8), A5, A6 (C6 / C7), TT (8J), Q3, Q5 Skoda: Fabia II, Roomster, Praktik, Octavia II, Superb II, Yeti Seat: Ibiza (6J), Leon III, Exeo, Altea, Alhambra II Kody silników: 1,6 TDI CR (od 2009): CAYA, CAYB, CAYC 2,0 TDI CR (od 2007): CAAA, CAAB, CAAC, CAAD, CAAE, CBAB, CBBA, CBBB, CBAA, CFFA, CFFB,CFGB, CFGC, CLJA CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CCHA, CCHB, CAVA, CBDA, CBDD, CBAC, CBDC Zawartość: blokada napinacza paska, nr OEM: T10264 trzpień blokując napinacz, nr OEM: T10265 blokada wałka rozrządu, nr OEM: T10051 pas nap...
Opis produktu: Profesjonalna blokada rozrządu przeznaczona do samochodów grupy VAG - Audi, VW, Seat, Skoda - z silnikiem 2.0 FSI TFSI. Nadaje się do napinania paska w szerokim zakresie silników VAG 1.8/1.8T, 2.0 FSi/TFSi z dwoma wałkami rozrządu. Te silniki z napędem pasowym mają również łańcuch w głowicy łączący dwa wałki rozrządu. W zestawie znajdują się narzędzia niezbędne do serwisowania łańcucha w głowicy oraz ustawienia prawidłowego rozrządu zaworów/wałków rozrządu. Zastosowanie: Audi: A3(96-09), A4 (94-09), A6 (95-11), S3 (99-13), TT (98-14) Seat: Alhambra (97-10), Altea/Altea XL (06-09), Cordoba (99-02), Exeo (09-10), Ibiza (99-02), Leon (99-13), Toledo (99-09) Skoda: Octavia/Octavia Tour (98-10), Octavia II (04-09) VW: Beetle (99-11), Bora (97-04), Eos (06-10), Golf (97-12), Golf Plus (05-09), Jetta (05-09), Passat (96-10), Scirocco (09-14), Sharan (97-10), Touran (03-09) Kody silnika: 1.8: ADR, AFY, AGN, AJP, APG, APT, AQE, ARG, ARH, AVV 1.8T: AEB, AGU, AJH, AJL...
TYPY SILNIKÓW: AJM, AMF, ANU, ANY, ARL, ASZ, ATD, ATJ, AUY, AVB, AVF, AWX, AVQ, AXB, AXC, AXR, AYZ, AZV, BAY, BJB, BKC, BRU,BDJ, BDK, AZV, BKD. MODELE: VW: Lupo, Golf/Bora, Beetle, Caddy, Passat, Sharan, Touran, Transporter (98 - 06) | Audi: A2, A3, A4, A6 | •Ford: Galaxy (00 - 06) | Seat: Arosa, Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra (99 - 05) | Skoda: Fabia, Octavia, (00 - 06) 3 i 4 cylindrowe 1.2, 1.4, 1.9 Tdi. ...