Produkt ten to specjalistyczny zestaw do blokowania silnika, przeznaczony do precyzyjnej kontroli i regulacji rozrządu wałka rozrządu oraz do usuwania lub wymiany łańcucha rozrządu. W skład zestawu wchodzi również płyta Vanos, niezbędna do prawidłowego zablokowania układu zmiennych faz rozrządu w odpowiedniej pozycji, co umożliwia bezpieczną i skuteczną pracę podczas serwisu. Zastosowanie: Idealny do pojazdów marki BMW, w tym modeli: 116i (2003-2009) E81, E87 316i (2001-2009) E46, E90 316Ci (2001-2006) E46 316ti (2001-2005) E46 Obsługuje silniki o kodach: N40 B16A, N45 B16A, N45T B16AC, N45T B16C. Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i serwisów zajmujących się naprawami silników BMW, zapewniając precyzyjne blokowanie elementów rozrządu podczas pracy serwisowej....
Silniki: Silniki Diesel: 1.6 JTD; 1.9 JTD; 2.0 JTD; 2.4 JTD z paskiem rozrzadu (1999-2010) Silniki Diesel 1.9 CDTI o kodach: Z19TD; Z19DTH; Z19DTJ; Z19DTL - paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 2.0 CDTI o kodach: A20DT ; (LBS / LBX / LBY / LCD) - z paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 1.9 TiD o kodach: Z19TD ; Z19DTH - paskiem rozrządu (2004-) Modele: Opel Astra, Vectra C, Signum, Zafira, Insignia FIAT - Wszystkie modele (1999-2010) Alfa Romeo 145, 146, 147, 156, 159, Cross Wagon, 166, GT, Brera, Spider Lancia Musa, Lybra, Kappa, Thesis (1997-2010) Saab 93 (1998-2004), 95 (2002-2006) Typy silników: 1.6 JTD 16V - 198A2.000 ; 198A3.000 ; 198A6.000 ; 350A2.000 1.9 JTD 8V - 323.02 ; 371.01 ; 182B4.000 ; 182B9.000 ; 186A6.000 ; 186A8.000 ; 186A9.000 ; 188A2.000 ; 188A7.000 ; 188B2.000 ; 192A1.000 ; 192A3.000 ; 192A8.000 ; 192A9.000 ; 939A7.000 ; 192B4.000 ; 192B5.000 ; 199A5.000 ; 223A7.000 ; 937A2.000 ; 937A3.000 ; 939A1.000 ; 939A5.000 1.9 JTD 16V - 192...
Opis produktu: Profesjonalny przyrząd do blokowania wałków rozrządu wymagane w silnikach 1,2 z 6V/12V. Zestaw umożliwia unieruchomienie kół zębatych rozrządu w pozycji serwisowej, podczas wymiany paska rozrządu. Specjalny kształt blokad pozwala na precyzyjne ustawienie punktów kontrolnych zapłonu. Blokady unieruchamiają koło zębate rozrządu i wału korbowego oraz koło napinacza paska. Zastosowanie: Seat: Cordoba, Ibiza i Toledo Skoda: Fabia, Praktik, Rapid i Roomster Volkswagen: Fox i Polo Kody silnika: 1,2 6V - AWY, BBM, BMD, CHFA, CHFB 1,2 12V - AZQ, BME, BXV, BZG, CEVA, CGPA, CGPB, CGPC Narzędzia odpowiadające OEM: T10123, T10121 i T10120....
Opis produktu: Przyrząd do wymiany drążków kierowniczych w samochodach osobowych i transporterach, zaprojektowany z myślą o profesjonalnym i szybkim wykonywaniu operacji. Wyposażony w automatyczne zaciskanie głowic przegubowych, co zapewnia stabilność i wygodę podczas pracy. Dłuższe drążki dystansowe można łatwo zamontować dzięki otwartej konstrukcji narzędzia. Opcjonalnie można go napędzać za pomocą narzędzi uruchamiających z napędem 12,5 mm (1/2") lub rozstawem klucza 27 mm, co zwiększa jego wszechstronność. Wykonany ze stali chromowo-molibdenowej, co gwarantuje wytrzymałość i trwałość narzędzia. Głowica ma średnicę od 35 do 45 mm, a długość wynosi 400 mm, co umożliwia wygodny dostęp do trudniej dostępnych miejsc. Zabierak dostępny w rozmiarze 1/2” lub z kluczem (płaski, płasko-oczkowy), ułatwiający obsługę. Przyrząd służy do łatwego odłączenia przegubu drążka wewnętrznego układu kierowniczego, zapewniając precyzyjne i bezpieczne wykonanie operacji. Na końcu można zamocować klucz ...