Opis produktu: Zestaw rozrządu odpowiedni do silników 1.2, 1.4TFSi i 1.4, 1.6FSi. Zestaw zawiera niezbędne narzędzia do pozycjonowania GMP korby, ustawiania wałka rozrządu i blokowania napinacza. Zastosowanie: Audi: A1 (10-15), A3 (03-13) Seat: Alhambra (10-15), Altea/Altea XL (08-15), Ibiza/Cordoba (08-12), Leon (07-13), Toledo (07-15) Skoda: Fabia II (07-15), Octavia II (04-15), Praktik (10-15), Rapid (12-15), Roomster (06-15), Superb II (09-14), Yeti (09-14) VW: Beetle (11-15), Caddy/Caddy Maxi (10-15), EOS (06-12), Golf (03-12), Golf Plus (03-14), Golf V Estate (07-13), Golf VI Cabriolet (10-15), Jetta (06-14), Passat (05-11), Polo (02-14), Scirocco (08-12), Tiguan (07-12), Touran (03-15) Kody silników: 1.4 FSi: AXU, BKG, BLN 1.4 TFSi: BLG, BMY, BWK, CAVA, CAVB, CAVC, CAVD, CAVE, CAVF, CAXA, CAXC, CDGA, CSMA 1.6 FSi: BAG, BLF, BLP, BTS...
Opis produktu: Zaprojektowany z myślą o popularnych silnikach benzynowych Ford Zetec DOHC w modelach Ford, Mazda i Volvo od 1998 do 2015 roku. Zestaw zawiera narzędzia do blokowania głównego wałka rozrządu i wału korbowego dla silników napędzanych paskiem i łańcuchem w wersjach od 1,25 l do 2,3 Zastosowanie: Ford: B-Max (15-17), C-Max (07-10), Cougar (98-01), Fiesta (95-17), Focus (98-11), Focus C-Max (03-07), Fusion (02-12), Galaxy (06-15), Maverick (01-07), Mondeo (93-15), Puma (97-02), S-Max (06-15), Tourneo Connect (02-06), Transit (06-12), Transit Connect (02-06) Mazda: 121 ZQ (95-00), 2 DY (02-07), 3 BK (03-09), 3 BL (09-15), 5 CR (05-10), 5 CW (10-12), 6 GG/GY (02-07), 6 GH (07-15), MPV LW (02-05), MX-5 NC (05-16), Tribute EP (04-06) Volvo: C30 (06-13), S40 (06-12), S80 (07-11), V50 (04-12) Kody silników: 1.25 16v (pas): DHA, DHB, DHC, DHD, DHE, DHF, DHG, F8JA, F8JB, FUJA, FUJB, M7JA, M7JB, SNJA, SNJB, SNJC, SNJD, STJA, STJB, STJC, STJD 1.4 16v (pas): ASDA, ASDB, FHA...
Opis produktu: Ściągacz do łożysk wewnętrznych bezwładnościowy o zakresie pracy 8–58 mm to niezastąpione narzędzie do demontażu łożysk przy użyciu młota ślizgowego i adapterów. Dzięki swojej konstrukcji umożliwia bezpieczne i precyzyjne usuwanie łożysk wewnętrznych bez ryzyka uszkodzenia elementów współpracujących. Idealne rozwiązanie do zastosowania w warsztatach samochodowych, serwisach mechanicznych oraz u prywatnych użytkowników. Zastosowanie: Przeznaczony do demontażu łożysk wewnętrznych w zakresie 8-58 mm Nadaje się do użytku w warsztatach samochodowych, serwisach i garażach prywatnych Dzięki młotowi ślizgowemu umożliwia skuteczne wyciąganie łożysk bez dodatkowego uszkodzenia powierzchni Charakterystyka produktu: ✔ Bezpieczna metoda demontażu – zapobiega uszkodzeniu współpracujących części✔ Solidna konstrukcja – wykonany z trwałych materiałów odpornych na intensywne użytkowanie✔ Kompletny zestaw adapterów – umożliwia pracę z szerokim zakresem rozmiarów łożysk✔ Ergonomiczne...
Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...
Uniwersalny ściągacz do wycieraczek, klem, łożysk alternatora, zębatek, tulejek i innych elementów to wszechstronne narzędzie, które ułatwia demontaż i montaż różnych komponentów. Dane techniczne: Maksymalny rozstaw ściągacza: 38 mm Zakres pracy: od 6 mm do 28 mm Dzięki temu ściągaczowi można bezpiecznie i wygodnie wyjmować elementy o rozstawie w podanym zakresie, co czyni go idealnym narzędziem do napraw i konserwacji w warsztacie czy domowym garażu....
Zestaw do wywijania kołnierzy i zarabiania na rurach hamulcowych i hydraulicznym zapewnia skuteczne narzędzie do pracy z różnymi materiałami i rozmiarami rur. Dzięki niemu można precyzyjnie wykonać grzybka i lejek na rurach o następujących rozmiarach: Szczęki: 4,75 mm (3/16") 6,35 mm (1/4") 8 mm (5/16") 3/8" Przeznaczony do rur z miedzi, aluminium, mosiądzu, stalowych powlekanych i niepowlekanych, a także do kołnierzy zewnętrznych i wewnętrznych. Narzędzie jest niezastąpione w warsztatach samochodowych i hydraulicznych, umożliwiając szybkie i precyzyjne wywijanie końcówek rur, co pozwala na pewne i trwałe połączenia w układach hamulcowych i hydraulicznych. Poniżej link do instrukcji: Instrukcja...
Zestaw narzędzi do montażu i naprawy czujników tlenu oraz gwintów Kompletny zestaw zawiera specjalistyczne klucze nasadowe oraz narzędzia niezbędne do demontażu i montażu czujników tlenu, a także do naprawy uszkodzonych gwintów. Narzędzia wykonane z wysokiej jakości materiałów charakteryzują się dużą trwałością i odpornością na uszkodzenia, co zapewnia niezawodność podczas pracy. Zastosowanie:Do pojazdów marki: Audi, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Skoda, Vauxhall, Opel, GM, Volkswagen. W skład zestawu wchodzą: Klucz nasadowy do czujnika 1/2" napęd (22 mm) x 50 mm Klucz nasadowy do czujnika 3/8" napęd (22 mm) x 31 mm Klucz nasadowy do przełącznika 3/8" napęd (22 mm) x 6 mm, długość 80 mm Gwintownik M12 x 1.25 mm Gwintownik M18 x 1.5 mm Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i warsztatów samochodowych, zapewniając precyzyjne i bezpieczne narzędzia do pracy przy czujnikach tlenu i gwintach w różnych modelach pojazdów....
Zestaw szczotek obejmuje: 12 nylonowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 stalowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 szczotek z powłoką mosiężnąŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm Zastosowanie:Te szczotki są przeznaczone do czyszczenia i usuwania zadziorów z różnych elementów metalowych i plastikowych, takich jak cylindry, rury czy gniazda, zapewniając skuteczne i precyzyjne czyszczenie w różnych zastosowaniach przemysłowych lub warsztatowych....
Profesjonalny zestaw do usuwania spawów punktowych, idealny dla precyzyjnych napraw i wykończeń. Zestaw zawiera: Narzędzie frezujące do skutecznego usuwania spawów. Dwa groty centrujące o średnicy 2,5 mm, które umożliwiają dokładniejsze wiercenie. 10 utwardzonych frezów obustronnych o średnicy 9,5 mm, zapewniających trwałość i skuteczność. Funkcję ustawienia głębokości wiercenia, co pozwala na precyzyjne wykonanie pracy. Sześciokątny trzpień narzędzia o rozmiarze 1/4", kompatybilny z większością uchwytów narzędziowych. Całość zapakowana w wygodne pudełko do przechowywania i transportu. Ten zestaw to niezastąpione narzędzie dla profesjonalistów i amatorów ceniących sobie precyzję i wysoką jakość wykonania....
Zestaw narzędzi do wykręcania świec w silnikach CDI Mercedes, przeznaczony do usuwania mocno zapieczonych świec żarowych. Zawartość zestawu: Rozwiertak M10x1 do silników OM611, OM612, OM613 Rozwiertak M12x1,5 do silników OM604, OM605, OM606 Wyciągacz świec żarowych Ten zestaw umożliwia skuteczne i bezpieczne usunięcie zapieczonych świec żarowych, nawet w trudnych warunkach. ...
Opis produktu: Wiele procedur regulacji rozrządu silnika wymaga, aby koła zębate wałka rozrządu mogły swobodnie obracać się na wałku rozrządu podczas napinania paska lub regulacji rozrządu. Narzędzie do blokowania zębatki zapewnia bezpieczny i prawidłowy sposób przeciwdziałania przytrzymywaniu zębatki podczas zwalniania i dokręcania śruby/nakrętki zębatki Klucz na ruchomym ramieniu, obsługuje praktycznie wszystkie marki samochodowe. Napina koła zębate wałka rozrządu, pomp wtryskowych itp. Uchwyt o długości 520 mm z regulowanym rozstawem ramion 40 - 220 mm. Dodatkowe bolce stożkowe 6-10 mm, 8-11 mm, 10-12 mm, 11-16 mm. Nasadki do bolców. Zestaw w walizce....
Ściągacz kół pasowych pompy wspomagania kierownicy Opis produktu: Przeznaczony do zdejmowania wciskanych kół pasowych alternatora oraz wspomagania kierownicy w pojazdach marki GM i Ford. Wykonany ze stali wysokowęglowej, co zapewnia trwałość i wytrzymałość, a tym samym długą żywotność narzędzia. Wyposażony w odwracalną szczękę umożliwiającą łatwy dostęp do kołnierzy koła pasowego. Zawartość zestawu: Komplet „wszystko w jednym”, zawierający wszystkie niezbędne elementy do szybkiego i skutecznego demontażu oraz montażu łożysk kół. Idealny do prac przy pojazdach z napędem na przednie koła. Umożliwia wymianę łożysk kół przy zachowaniu zamontowanej zwrotnicy i kolumny kierownicy, bez konieczności ich demontażu. Zastosowanie: Niezbędny zestaw dla profesjonalnych mechaników oraz entuzjastów napraw domowych. Ułatwia i przyspiesza prace związane z wymianą kół pasowych i łożysk w pojazdach. Korzyści: Solidna konstrukcja ze stali wysokowęglowej. Odwracalna szczęka dla ...
Uniwersalny ściągacz do rozłączania przegubów napędowych półosi to narzędzie zaprojektowane z myślą o wygodnym i skutecznym rozłączaniu przegubów w większości samochodów z przednim napędem. Specyfikacja techniczna: Wysokość całkowita: 212 mm Szerokość maksymalna: 97 mm Średnica otworu wewnętrznego: 28 mm Dzięki uniwersalnym wymiarom i solidnej konstrukcji, ściągacz ten sprawdzi się w wielu modelach pojazdów, umożliwiając szybkie i bezpieczne rozłączenie przegubów napędowych. Idealny do prac serwisowych i naprawczych w warsztacie samochodowym....
Szczypce długie do przewodów zapłonowych 280 mm Opis produktu: Przyrząd przeznaczony do obsługi przewodów świec zapłonowych oraz przewodów zasilania listew wtryskowych. Długość 280 mm zapewnia wygodny dostęp nawet w trudno dostępnych, gorących lub narażonych na działanie substancji agresywnych miejscach. Szczypce umożliwiają bezpieczny i precyzyjny demontaż elementów, minimalizując ryzyko uszkodzenia przewodów czy nasadek. Izolacja produktu gwarantuje bezpieczne odłączenie wysokiego napięcia od świecy zapłonowej bez ryzyka zwarcia czy uszkodzenia przewodu. Praktyczne i wygodne w użyciu narzędzie, które zwiększa bezpieczeństwo i komfort pracy podczas serwisu układów zapłonowych i wtryskowych....
Zalety narzędzi: Przegubowe lusterko: umożliwia obrót w każdym kierunku, co pozwala na dokładne obejrzenie trudno dostępnych obszarów. Antypoślizgowa rączka: zapewnia pewny chwyt, ułatwiając korzystanie z narzędzi. Zestaw zawiera: Lusterko Chwytak magnetyczny 3 końcówki wymienne w wygodnym etui Teleskopowa rączka: dostępna w dwóch wersjach: 240 mm do 920 mm, średnica lusterka 57 mm – idealna do sięgania głęboko i precyzyjnej inspekcji. 160 mm do 520 mm, z wymiennymi końcówkami chwytającymi do max 1,5 kg – do chwytania drobnych przedmiotów i elementów. Przeznaczenie: Do pracy w trudno dostępnych miejscach Do obsługi samochodów, maszyn i komputerów Do precyzyjnego inspekcji i manipulacji małymi obiektami Takie narzędzia znacząco ułatwiają pracę w ciasnych i trudno dostępnych przestrzeniach, zapewniając wygodę i bezpieczeństwo....
Zestaw do instalacji i demontażu cewki zapłonowej: Modele: VW Polo, Golf 1.4/1.6l, Caddy 1.4l, Bora 1.4l/1.6l, Passat, Touran 1.6l, Phaeton, Transporter T4. Klucze specjalistyczne: Klucz FT-428B: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 5- i 6-cylindrowych. Modele: VW Golf, Bora (4,5 cyl.), Passat V6, Sharan, Touareg, Phaeton. Klucz FT-428C: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 8- i 12-cylindrowych. Klucz FT-428D: podobnie jak FT-428C, do silników 8- i 12-cylindrowych. ...
Szczypce do rozpinania rozprężnych opasek zaciskowych są specjalistycznym narzędziem przeznaczonym do bezpiecznego i precyzyjnego odpinania opasek rozprężnych na przewodach gumowych, takich jak układ chłodzenia, paliwowy i klimatyzacji. Ich głównym zastosowaniem jest ułatwienie prac serwisowych w miejscach trudno dostępnych, co czyni je nieocenionym narzędziem w warsztatach mechaniczych i samochodowych. Charakterystyka i parametry narzędzia: Konstrukcja: tłoczona blacha ze stali stopowej CrMo 4140 o grubości 4 mm zapewnia wytrzymałość i trwałość. Linka stalowa w osłonie, zakończona profilowanymi szczękami, umożliwia precyzyjne rozpinanie opasek. Długość linki: 690 mm, co pozwala na pracę w trudno dostępnych miejscach. Zakres pracy szczęk: 0-42 mm, co umożliwia obsługę różnego rozmiaru opasek. Blokada zapadkowa z pięcioma zębami zapewnia stabilność podczas użytkowania. Szczeki płaskie o rozmiarze 13 mm i 34 mm pozwalają na różnorodne zastosowania. Waga: 453 g, co zapewnia wygo...
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY Przyrząd umożliwia szybkie i precyzyjne zdiagnozowanie uszkodzeń uszczelki pod głowicą silnika. W przypadku jej uszkodzenia lub pęknięcia głowicy, część gazów spalinowych, zawierających m.in. dwutlenek węgla (CO2), dostaje się do układu chłodzenia. Zasada działania opiera się na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w testerze reaguje z gazami z układu i w przypadku podwyższonego poziomu CO2 zmienia barwę, co pozwala na łatwe odczytanie wyniku. Konstrukcja dwukomorowa z filtrem pomiędzy komorami zapewnia odseparowanie ewentualnych zanieczyszczeń, takich jak krople płynu chłodniczego, które mogłyby wpłynąć na dokładność testu. Dzięki temu uzyskujemy wiarygodny wynik, potwierdzający lub wykluczający uszkodzenie uszczelki głowicy....
Zestaw do pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach benzynowych jest narzędziem niezbędnym w diagnostyce silników, pozwalającym na szybkie i dokładne sprawdzenie stanu komory spalania. Poniżej przedstawiam szczegóły techniczne tego zestawu: Parametry techniczne: Maksymalne ciśnienie pomiaru: 20 bar Skala manometru: 0-20 bar (0-300 PSI) Elastyczny wąż gumowy: długość około 49 cm, ułatwiający dostęp do różnych części silnika Końcówki sztywne: 2 sztuki, długość 13 cm, zakończone gumą dla lepszego uszczelnienia i komfortu użytkowania Końcówki gwintowane: 4 sztuki o rozmiarach M10x1.0, M12x1.25, M14x1.25 oraz M18x1.25 mm, umożliwiające dopasowanie do różnych typów wtryskiwaczy lub portów Zestaw ten jest przeznaczony do szybkiego i precyzyjnego sprawdzania stanu sprężania w cylindrach silników benzynowych, co pozwala na diagnozę ewentualnych usterek, takich jak nieszczelności, zużycie uszczelek czy uszkodzenia pierścieni tłokowych. Dzięki różnorodności końcówek gwintowanych możliwa ...
Specjalistyczne szczypce do pierścieni osacznych (pierścieni segera) to narzędzie ręczne zaprojektowane z myślą o łatwym montażu i demontażu tego rodzaju elementów. Ich użycie znacznie usprawnia prace związane z układem hamulcowym, szczególnie podczas demontażu i wymiany zacisków hamulcowych. Narzędzie to jest niezastąpione w serwisie układów hamulcowych, czyniąc cały proces szybszym i bardziej precyzyjnym. Kluczowe cechy produktu: Rozpiętość: 3-35 mm, umożliwiająca obsługę różnych rozmiarów pierścieni segera Głębokość: 55 mm Długość narzędzia: 63 mm Długość szczypiec: 63 mm Produkt jest szczególnie polecany do pracy z zaciskami hamulcowymi, zapewniając komfort i bezpieczeństwo podczas serwisowania układu hamulcowego....