Opis produktu: Pasuje do Forda 1.0/1.1 EcoBoost. Zawiera narzędzia niezbędne do ustawiania i blokowania silnika oraz do ustawiania pozycji zmiennych faz rozrządu. Zastosowanie: Ford: B-Max (12-18), C-Max (12-20), Grand C-Max (17-20), EcoSport (13-20), Fiesta (12-20), Focus (12-20), Mondeo (15-18), Puma (19-20), Transit Courier (14-21), Transit Connect (13-20),Grand Tourneo Connect (13-18), Tourneo Courier (15-21), Tourneo Connect (18-20) Kody silników: 1.0 - M1CA, M1CB, M1DA, M1DC, M1DD, M1DH, M1FA, M1JA, M1JC, M1JE, M1JH, M1JJ, M1JL, M1JM, M1JP, M1JU, M2DA, M2DB, M2DC, M2GA, M2GB, P4JA, P4JB, P4JC, P4JD, SFCA, SFCB, SFCC, SFCD, SFDB, SFJA, SFJB, SFJC, SFJD, SFJE, SFJH, SFJJ, SFJK, SFJL, XMJA, XMJB, XMJC, XMJD, YYJA, YYJB, YYJC, YYJD, YYJE, YYJF, YYJG 1.1 - XPJA, XPJB, XPJC, XPJD, XYJA, XYJB, XYJC, XYJD, XYJE. OEM: 303-732, 303-1064, 303-1065, 303-1602, 303-1604, 303-1606 ...
Opis produktu Konstrukcja najnowszej wersji silnika benzynowego 1,0 l EcoBoost Forda znacznie się zmieniła w porównaniu z oryginalnym silnikiem EcoBoost. Zniknął już napęd paska rozrządu zwilżonego olejem, ponieważ najnowsza konstrukcja napędzana jest łańcuchem, co oznacza, że zmieniły się również narzędzia rozrządu silnika. Zestaw narzędzi do rozrządu silnika został zaprojektowany specjalnie dla silników napędzanych łańcuchem wyprodukowanych po roku 2018. Zastosowanie: Ford C-MAX ('15) 2018 - 2020 Grand C-MAX ('15) 2018 - 2020 Fiesta/ Fiesta Active ('17) 2018 - Focus/ Focus Active ('18) 2018 - Puma ('20) 2019 - Tourneo Connect ('14) 2018 - 2021 Transit Connect ('14) 2018 - 2021 Transit Connect Active ('20) 2021 - Kody silnika: 1,0 EcoBoost- B3DA, B7DA, B7JA, M0JA, M0JB1,0 EcoBoost Hybrid - B7JB, BZJA, B7DC, M0DC1,0 SCTI EcoBoost - B3GA, B3GB Odpowiednik OEM: 303-1661/1, 303-1661/2, 303-1661/3, 303-1603 303-1643, 310-018, 303-1604, 0132-AB, 23-019 ...
Zestaw składa się z narzędzia do blokowania wału korbowego. Płytka i pasek do ustawiania wałka rozrządu, regulator napinacza do silnika 1.2 oraz dodatkowe narzędzie do blokowania koła łańcuchowego i przyrząd do ustawiania wałka rozrządu w silniku 1.4 VVT. Kody silnika: 1.2 8V 169A4000/ 1.2 8V 188A4000/ 1.4 16V 350A100...
Opis produktu: Opracowany w celu zablokowania wału korbowego i krzywki w pozycji, aby umożliwić zdjęcie i wymianę paska rozrządu zamontowanego w silnikach 1.4L Fiat MultiAir w Alfa Romeo, Fiacie i Lancii. Zastosowanie: Alfa Romeo Giulietta Sprint, Super, Turbo MultiAir 2010 - 2021 MiTo MultiAir Turbo 2009 - 2018 Chrysler Delta M-Air 2011 - 2014 Fiat Bravo Turbo MultiAir 2010 - 2015 Punto Evo Turbo MultiAir, MultiAir, Abarth 2010 - 2012 Punto Turbo MultiAir, MultiAir, Abarth 2012 - 2014 124 Spider Turbo MultiAir, Abarth 2016 - 2019 500X Turbo MultiAir II 2014 - 2021 Jeep Compass MultiAir II Turbo 2017 - 2020 Renegade MultiAir II Turbo 2014 - 2019 Lancia Delta Turbo MultiAir 2010 - 2015 Kody silników: 1,4 - 940A2.000, 940C2.000, 955A2.000, 955A6.000, 955A7.000, 955A8.000, 955B1.000 , 198A7.000 , 55253268, 55263623, 55263624...
Silniki: Silniki Diesel: 1.6 JTD; 1.9 JTD; 2.0 JTD; 2.4 JTD z paskiem rozrzadu (1999-2010) Silniki Diesel 1.9 CDTI o kodach: Z19TD; Z19DTH; Z19DTJ; Z19DTL - paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 2.0 CDTI o kodach: A20DT ; (LBS / LBX / LBY / LCD) - z paskiem rozrządu (2004-) Silniki Diesel 1.9 TiD o kodach: Z19TD ; Z19DTH - paskiem rozrządu (2004-) Modele: Opel Astra, Vectra C, Signum, Zafira, Insignia FIAT - Wszystkie modele (1999-2010) Alfa Romeo 145, 146, 147, 156, 159, Cross Wagon, 166, GT, Brera, Spider Lancia Musa, Lybra, Kappa, Thesis (1997-2010) Saab 93 (1998-2004), 95 (2002-2006) Typy silników: 1.6 JTD 16V - 198A2.000 ; 198A3.000 ; 198A6.000 ; 350A2.000 1.9 JTD 8V - 323.02 ; 371.01 ; 182B4.000 ; 182B9.000 ; 186A6.000 ; 186A8.000 ; 186A9.000 ; 188A2.000 ; 188A7.000 ; 188B2.000 ; 192A1.000 ; 192A3.000 ; 192A8.000 ; 192A9.000 ; 939A7.000 ; 192B4.000 ; 192B5.000 ; 199A5.000 ; 223A7.000 ; 937A2.000 ; 937A3.000 ; 939A1.000 ; 939A5.000 1.9 JTD 16V - 192...
Opis produktu: Zestaw narzędzi do rozrządu silnika benzynowego przeznaczony do napędzanych paskiem silników Fiata 1.2L/ 1.4L 8V Zastosowanie: Alfa Romeo 1.4 8v: MiTo Chrysler/Jeep 1.2: Ypsilon Fiat 1.2 / 1.4 8V: 500/500C (07-), Doblo Cargo, Grande Punto (10-), Panda (12-), Panda EV02, Panda/ Panda Classic, Punto (12-), Punto Evo Ford 1.2 8V Durateq: KA ('09) Lancia 1.2 / 1.4 8v.: Musa, Ypsilon (03-) Kody silników: 1.2: 169A4.000, 199A4.000, 169A4.000 (FP4)/AAAA, 169A4.000 (FP4)/ABAA, 169A4.000 (FP4)/ABCA, 169A4.000 (FP4)/ABDA 1.4: 199A7.000, 350A1.000, 955A9.000...
Opis produktu: Wymagane do przeprowadzenia procedury wymiany paska zarówno we wczesnych, jak i późniejszych wersjach silników Alfa Romeo, Fiat i Lancia. Zawiera narzędzia do pozycjonowania tłoka, blokowania wałka rozrządu i wału korbowego, a także regulator napinacza i narzędzie do blokowania koła łańcuchowego VVT. Pasuje do różnych modeli Alfa Romeo, Fiat, Lancia – 1.2, 1.4 16v, 1.4 T-Jet – Silniki z napędem pasowym. Zastosowanie: Alfa Romeo - Giulietta (10-14), MiTo (08-17) Fiat - 500 (07-19), 500L (12-22), 500C (07-19), 500 Abarth (08-17), Bravo (07-14), Brava/Bravo (98-02), Doblo/Doblo Cargo (10-19), Egea (15-22), Grande Punto (07-10), Grande Punto Abarth (07-10), Idea (04-12), Linea (07-10), Marea/Weekend (98-00), Palio Weekend (01-06), Panda (07-11), Punto (97-08), Stilo (01-08), Tipo (15-20) Lancia - Delta (08-12), Musa (04-13), Ypsilon (96-11) Kody silników: 1.2 16v: 176B9.000, 182B2.000, 188A5.000 1.4 16v / T-Jet: 169A3.000, 192B2.000, 198A1.000, 198A4.000, 199A6.000...
Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...
Opis produktu: Silnik wysokoprężny W16D został opracowany z uwzględnieniem najnowszych technologii zapewniających najlepszą możliwą wydajność, oszczędność i emisję spalin. Ten zestaw został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikowi wymianę paska rozrządu w tych silnikach. Silnik W16D to silnik z dwoma wałkami rozrządu 16v, ale tylko jeden z wałków napędzany jest paskiem, drugi wałek napędzany jest łańcuchem przenoszącym umieszczonym w głowicy. Ten zestaw został opracowany do pomiaru czasu silnika tylko do wymiany paska. Zastosowanie: MINI: Clubman, Mini (2007 - 2010) z silnikami W16D. Nadaje się również do silników wysokoprężnych Citroën 1.6 w C2, Xsara Picasso, C4, C5, C4 Picasso, Grand Picasso, Berlingo; Peugeot 1007, 206, 307, 207, 308, Partner Mk3. Kody silnika: 1,6 - W16 D16 (9HZ), W16 D16U0...
Opis produktu: Zawiera niezbędne narzędzia wymagane do wymiana paska rozrządu w PSA 1.0 i 1.2 VTi Trzycylindrowe silniki benzynowe Pure-Tech z napędem pasowym. Do sprawdzania i ustawiania wałka rozrządu i wału korbowego w prawidłowej pozycji TDC. Do stosowania przy naprawie napędu wałka rozrządu, przy wymianie uszczelki głowicy cylindrów itp. Zastosowanie: Citroen - C3 III (12-15), C4 Cactus (14-15), C-Elysee (12-15), DS3 (12-15) Peugeot - 108 (14-15), 208 (12-15), 308 (13-15), 2008 (13-15) Zestaw zawiera: śruba blokująca koło zamachowe - OEM 0109-2B narzędzie do regulacji wałka rozrządu - OEM 0109-2A blokada wałka wyrównoważającego. Kody silników: 1.0 VTi - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 e-THP - EB2DT (HNZ), EB2DTS (HNY), EB2DTSM (HNW), 1.2 VTi - EB2 (HMZ), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2M (HMV), 1.2 PureTech VTi - EB2 (HMT), EB2F (HMT), 1.2 PureTech LPG - EB2F (HMX), EB2FAD, 1.2 PureTech - EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2FB (HMP), EB2ADT (HNP), EB2...
Zastosowanie: BMW z drugą wersją silników 4.4 - N63 / S63 N63 B44B 6 series Gran Coupe (F06) 5 Series Gran Turismo (F07) 6 Series (F12/13) 7 Series ( f0/02/04) X5 (f15) 5 Series ( F10/11) X6 (F16) S63 B44B: 5 Series ( F10/11) 6 Series (F12/13) 6 series Gran Coupe (F06) 5 Series ( F10/11) 6 Series (F12/13) X5 (F85) X6 (F86) 5 Series (f90) 8 Series (F91/92) 8 Series Gran Coupe (F93) X5 (F95) X6 (F96) N63 B40A: X6 (F16) Kody silników: S63 B44B N63 B40A N63 B44B ...
Zastosowanie: Samochody BMW z silnikiem N74, oraz pierwszą wersją silników N63 / S63 Modele: BMW 5, 6, 7, X5, X6 Kody silników: N63 B44A S63 B44A N74 B60A OEM: 119892, 119893, 118570, 119190 ...
Opis produktu: Zestaw przystosowany do ustawiania wałków rozrządu w silnikach wysokoprężnych Diesla z napędem łańcuchowym. W zestawie znajduje się m.in.: blokada pompy wtryskowej, wałka rozrządu, wału korbowego oraz blokada napinacza łańcucha rozrządu. Możliwość de-montażu wałka równowagi Zastosowanie: BMW: X1 E84 2.0D (09-13), X1 F84 2.0D (09-13), X1 sDrive 18d E84 (09-12), X1 sDrive 20d E84 (09-12), X1 xDrive 18d E84 (09-14), X1 xDrive 20d E84 (09-12), X1 xDrive 23d E84 (09-12) X3 E83 2.0D (07-10), X3 F25 2.0D (11-13), X3 F25 3.0D (11-13), X3 xDrive 18d E83 (08-10), X3 xDrive 30d E83 (11-12) X5 E70 3.0D (10-12), X5 xDrive 40d E70 (10-13) X6 E71/72 3.0D (10-13), X6 xDrive 30d E71/72 (10-14), X6 xDrive 40d E71/72 (10-14) 114d F20 / 21 1,6D (12-14) 116d E81 / 82/87/88 (08-12) / F20 / 21 2.0D (11-13) 118d E81 / 82/87/88 2.0D (07-14) / 118d F20 / 21 2.0D (11-13) 120d 2.0D E81 / 82/87/88 (07-14) / 120d / xDrive F20 / 21 2.0D (11-13) 123d E81 / 82/87/88 2.0D (0...
Opis produktu: Zaprojektowany dla silników wysokoprężnych BMW i MINI 1,6 l i 2,0 l N47 oraz 3,0 l N57, aby umożliwić ustawienie rozrządu silnika i demontaż koła zębatego pompy paliwa. Ten zestaw umożliwia użytkownikowi sprawdzanie, ustawianie i konserwację rozrządu, a także demontaż pompy oleju napędowego bez zakłócania konfiguracji łańcucha rozrządu. Zastosowania BMW obejmują: Seria 1, Seria 2 Coupe, Seria 3, Seria 3 Gran Turismo, Seria 4 Coupe, Seria 4 Kabriolet, Seria 4 Gran Coupe, Seria 5, Seria 5 Gran Turismo, Seria 6, Seria 6 Gran Coupe, Seria 7 , X1, X3, X4, X5, X6; 1,6, 2,0 i 3,0 l z kodami silnika N47 i N57. Zastosowania MINI: Clubman, Clubvan, Coupe, Roadster, Countryman i Paceman; 1,6 i 2,0 l z kodem silnika N47. Do silników wysokoprężnych napędzanych łańcuchem. Zastosowanie: BMW: 1 Series 116d, 118d, 120d,123d (E81/82/87/88) 2007 - 2014 1 Series 114d, 116d, 118d, 120d, 125d (F20/21) 2011 - 2015 2 Series Coupe 218d, 220d, 225d (F22) 2014 - 2016 3 Series 316d, 318d...
Opis produktu: Zaprojektowany dla popularnych silników benzynowych BMW 1,6 l i 2,0 l N43 (2007 do 2014), zawiera narzędzia blokujące wymagane do ustawienia rozrządu wałka rozrządu, układu VANOS, wału korbowego i elementów wałka wyrównoważającego w jednym kompleksowym zestawie. Zastosowanie: 116i (E81/82/87/88)(04-14) 118i (E81/82/87/88)(04-14) 120i (E81/82/87/88)(04-14) 316i (E90/91/92/93)(05-14) 318i (E90/91/92/93)(05-14) 520i (E60/61(03-10) Zawartość zestawu: Blokada wałów rozrządu Przyrząd do ustawiania systemu VANOS Zwalniacz napinacza łańcucha Trzpień do blokowania koła zamachowego Przyrząd do blokowania wałów balansujących Trzpienie do blokowania napinacza Kody silników: N43 B16A/AA, N43 B16AA N43 B16AA/O0 N43 B20A, N43 B20A/AA, N43 B20AA N43 B20AY, N43 B20KO, N43 B20UO ...
Opis produktu: Przeznaczony do silników benzynowych BMW 1.8L i 2.0L N42 i N46 z napędem łańcuchowym, które można znaleźć w gamie BMW od 2001 do 2014 roku. Ten zestaw zawiera narzędzia blokujące wymagane do ustawienia rozrządu wałka rozrządu, czujnika krzywkowego i elementów wału korbowego w jednym kompleksowym zestawie. Zastosowanie: Seria '1' 118i ; 120i (E87) - 2004-2010 Seria '3' 316i ; 316 ti Compact (E46) - 2001-2005 318 ti Compact (E46) - 2005-2005 318i (E46) - 2001-2007 318i (E90) - 2005-2008 Seria '5' 520i (E90) - 2004-2008 Z4: 2.0 (E85) - 2004-2009 X3: 2.0i (E83) - 2005-2009 Typy silników: N42 - N46 - N46T z system Valvetronic Kody silników: B18 - N42 B18A, N46 B18 B20 - N42 B20A, N46 B20, N46 B20B, N46T B20, N46T B20B, N46T B20BD, N46T B20BZ, N46T B20O2. ...
Produkt ten to specjalistyczny zestaw do blokowania silnika, przeznaczony do precyzyjnej kontroli i regulacji rozrządu wałka rozrządu oraz do usuwania lub wymiany łańcucha rozrządu. W skład zestawu wchodzi również płyta Vanos, niezbędna do prawidłowego zablokowania układu zmiennych faz rozrządu w odpowiedniej pozycji, co umożliwia bezpieczną i skuteczną pracę podczas serwisu. Zastosowanie: Idealny do pojazdów marki BMW, w tym modeli: 116i (2003-2009) E81, E87 316i (2001-2009) E46, E90 316Ci (2001-2006) E46 316ti (2001-2005) E46 Obsługuje silniki o kodach: N40 B16A, N45 B16A, N45T B16AC, N45T B16C. Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i serwisów zajmujących się naprawami silników BMW, zapewniając precyzyjne blokowanie elementów rozrządu podczas pracy serwisowej....
Opis produktu: Zestaw do blokowania wałków rozrządu, wariatorów, koła zamachowego i wstępnego napięcia łańcucha Zawartość zestawu: Przyrząd do blokowania wałków rozrządu Przyrząd do pozycjonowania kół rozrządu Przyrząd do wstępnego napinania łańcucha Blokada koła zamachowego Zastosowanie: Seria 1: (F30) 2.0L 125i N20B20A (2012-2014) Seria 3: (F30) 2.0L 320i/xDrive; 328i/xDrive N20B20A; 328i N26B20(2012-2014) Serie 5: (F10) 2.0L 520i N20 B20B/UO; 528i / 528i/xDrive (2010-2014) Seria X1: (E84) 2.0L sDrive18i N20/ sDrive20i N20 B20A/ xDrive20i N20 B20/ Xdrive28i N20B2000 (2011-214) Seria X3: (F25) 2.0L xDrive20i / xDrive28i N20 B20A (2011-2014) Seria Z4: (E84) 2.0L sDrive18i / sDrive20i / sDrive28i N20 B20A (2011-2014) Kody silników: N20 B16A, N20 B20, N20 B20A, N20 B20B, N20 B20B/U0, N20 B20O0, N26 B20, N26 B20A NUMERY SERWISOWE OEM: 83 30 2 212 830, 83 30 2 212 831, 83 30 2 219 548, 11 9 340 ...
Opis produktu: Zestaw przystosowany do ustawiania wałków rozrządu w silnikach diesla wysokoprężnych z napędem łańcuchowym BMW, BMW Mini 1.5D, 1.6D, 2.0D i 3.0D. Zestaw: blokada pompy wtryskowej, wałka rozrządu, wału korbowego, blokada napinacza łańcucha rozrządu. Zastosowanie: BMW: 114d (15-19), 116d (11-19), 118d (07-14), 120d (07-14), 123d (07-14), 125d (12-14), 214d Active Tourer (14-19), 214d Grand Active Tourer (15-19), 216d (14-20), 218d (11-16), 220d (14-20), 225d (11-14), 316d (09-12), 318d (07-12), 320d (10-13), 325d (10-14), 330d (08-19), 330d Gran Tourismo (13-20), 330xd (08-12), 335d (13-19), 425d (13-16), 425d (14-16), 435d Cabriolet (14-19), 435d Gran Coupe (14-20), 520d (07-13), 525d (10-12), 530d (10-15), 530d GT (09-19), 535d (10-17), 535d GT (10-12), 640d (11-18), 640d Gran Tourismo (12-18), 730i (08-15), 730Ld (08-12), 740d (09-12), 750d (12-15), X1 (15-18), X2 (18-20), X3 (11-17), X4 (14-19), X5 (10-18), X6 (10-19) Mini: Clubman (10-14), Clubvan (10-1...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zaprojektowany, aby umożliwić ustawienie i kontrolę rozrządu w silnikach BMW 1,6 l BMW i MINI od 2010 do 2017. Obejmuje kody silników obejmują popularne silniki benzynowe BMW N13 i N18 Zawiera niezbędne narzędzia do ustawiania i blokowania wałków rozrządu i wału korbowego oraz narzędzie do ustawiania wstępnego naprężenia łańcucha rozrządu. Zastosowanie: BMW: 1 Series (2011 - 2015) and 3 Series (2012 - 2015). MINI: Clubman (2011 - 2014), Mini (2010 - 2015), Coupe (2011 - 2015), Roadster (2012 - 2015), Countryman (2010 - 2017) and Paceman (2013 - 2017). Kody silnika: 1,6 - N13 B16A, N18 B16A, N18 B16A/M0, N18 B16A/MO, N18 B16C, N18 B16C/TO...