Silnik, sprzęgło i skrzynia

Klucz do rozpinania zaworów

Dźwignia regulowana do ściskania sprężyn zaworowych o długości 320 mm jest narzędziem używanym w warsztatach motoryzacyjnych i serwisach samochodowych do bezpiecznego i precyzyjnego ściśnięcia sprężyn zaworowych podczas wymiany lub naprawy elementów układu zaworowego silnika. Kluczowe cechy takiej dźwigni regulowanej to: Długość robocza: 320 mm, co zapewnia odpowiedni zasięg i komfort pracy. Regulacja: umożliwia dostosowanie siły i długości, co pozwala na pracę z różnymi rozmiarami sprężyn zaworowych. Solidna konstrukcja: wykonana ze stali lub innego wytrzymałego materiału, zapewniającego trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Bezpieczeństwo: odpowiedni mechanizm regulacji i mocowania, zapobiegający przypadkowemu zsunięciu lub ściskaniu. Przed zakupem warto upewnić się, że dźwignia jest kompatybilna z konkretnymi sprężynami zaworowymi, które zamierzasz obsługiwać, oraz że spełnia standardy jakości i bezpieczeństwa....

brutto: 60,00 zł
(netto: 48,78 zł)
Uniwersalny przyrząd do ustawiania sprzęgła

Ustawnik sprzęgła to specjalistyczne narzędzie stosowane w warsztatach samochodowych do precyzyjnego i szybkie ustawienia sprzęgła w pojazdach osobowych i dostawczych. Dzięki swojej uniwersalnej konstrukcji pasuje do około 90% samochodów, co czyni je niezwykle wszechstronnym i efektywnym narzędziem w codziennej pracy mechaników. Zalety ustawnika sprzęgła: Umożliwia szybkie i precyzyjne ustawienie sprzęgła, co przekłada się na lepszą jakość napraw. Poprawia komfort jazdy poprzez prawidłową regulację układu sprzęgła. Wydłuża żywotność komponentów sprzęgła, redukując zużycie i ryzyko awarii. Uniwersalność i kompatybilność z większością modeli pojazdów, co pozwala na szerokie zastosowanie w warsztatach. Funkcje i zastosowanie: Uniwersalne urządzenie do blokowania tarczy sprzęgła. Ręczne ustawianie (centrowanie) tarczy sprzęgła. Nakładanie tarczy sprzęgła na tarczę dociskową podczas montażu. Zestaw zawiera: Dwie tulejki rozporowe do różnych średnic łożysk osadzonych w w...

brutto: 45,00 zł
(netto: 36,59 zł)
Stół na części głowicy

Opis produktu: Unikalny, uniwersalny stół warsztatowy zaprojektowany z myślą o kompleksowej obsłudze głowic silnikowych. Konstrukcja dostosowuje się do różnych typów głowic, zapewniając szeroką kompatybilność. Wyposażony w uchwyt z półką na dwa wałki rozrządu, co umożliwia wygodne ich przechowywanie i obsługę podczas napraw. Stół posiada oddzielne powierzchnie przeznaczone do ustawiania i manipulowania elementami takimi jak zawory, sprężyny zaworowe, hydrauliczne popychacze zaworów oraz śruby głowicy, co zapewnia porządek i bezpieczeństwo pracy. Wykonany z bezpiecznego, trwałego tworzywa, odpornego na uszkodzenia i chemikalia. Dodatkowo, korytka na płyny umożliwiają utrzymanie czystości podczas pracy, zapobiegając rozlewaniu i ułatwiając sprzątanie. Stół jest nieocenionym narzędziem podczas wymiany zaworów, popychaczy, uszczelek i innych elementów głowic, gwarantując stabilność i bezpieczeństwo podczas każdego etapu naprawy.    ...

brutto: 250,00 zł
(netto: 203,25 zł)
Przyrząd do wymiany simeringu wału korbowego VW

Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...

brutto: 300,00 zł
(netto: 243,90 zł)
Klucz do sekcji pompy wtryskowej Mercedes

Specjalistyczna nasadka 33-kątna przeznaczona jest do demontażu uchwytu zaworu ciśnienia na pompie wtryskowej w samochodach osobowych marki Mercedes-Benz. Dane techniczne: Długość nasadki: 56 mm Średnica wewnętrzna nasadki: 18 mm Zastosowanie obejmuje modele: 601, 602, 603, 605, 606, 615, 616 oraz 617  ...

brutto: 50,00 zł
(netto: 40,65 zł)
Klucz do świec 14 mm 3/8'' 63 mm

Oto szczegółowa charakterystyka klucza do świec: Rozmiar: 14 mm Długość: 63 mm Średnica zewnętrzna klucza: 18 mm (z lekkim odchyleniem na minus) Typ złącza: 3/8 cala (złącze na uchwyt) Materiał: wytrzymała stal chromowo-wanadowa, zapewniająca długotrwałość i odporność na uszkodzenia Dodatkowe informacje: Klucz umożliwia dowolną konfigurację poprzez wpięcie w uchwyt lub przegub, co zwiększa jego wszechstronność w zastosowaniach.  ...

brutto: 35,00 zł
(netto: 28,46 zł)
Zestaw do diagnostyki systemów Common Rail

  Przyrząd przeznaczony jest do diagnostyki wtryskiwaczy w silnikach Diesla, obsługujących maksymalnie 6 cylindrów, wyposażonych w system zasilania paliwem Common Rail. Umożliwia szybkie i łatwe sprawdzenie stanu wtryskiwaczy poprzez pomiar ilości paliwa odprowadzanej na przelewie każdego z nich. Dzięki temu można skutecznie wykryć ewentualne uszkodzenia, zabrudzenia lub nieszczelności wtryskiwaczy, co przyczynia się do poprawy pracy silnika i zapobiega dalszym uszkodzeniom. https://www.youtube.com/watch?v=GNfkSJ6dHLM ...

brutto: 120,00 zł
(netto: 97,56 zł)
Zestaw do demontażu zaworów 9 części

Zawartość zestawu: 5 wkładek do ściskania sprężyn z obustronnymi prowadnicami 1 gwint mocowania 3 pręty gwintowane o różnych długościach Specyfikacje sprężyn: Maksymalna długość sprężyny: 120 mm Rozpiętość maksymalna: 170 mm Pręty gwintowane: Długość: 109 mm, średnica: 12 mm Długość: 122 mm, średnica: 12 mm Długość: 72 mm, średnica: 12 mm Wymiary wkładek do ściskania: Wkładka 1: 30–27.5 mm Wkładka 2: 25–23.5 mm Wkładka 3: 23–21.5 mm Wkładka 4: 19–16.5 mm Wkładka 5: 16–13.5 mm Długość wkładek: 45 mm...

brutto: 60,00 zł
(netto: 48,78 zł)
Zestaw do demontażu i naprawy gwintów świec żarowych

Zestaw do Demontażu Urwanych Świec Żarowych 8 i 10 mm Zestaw przeznaczony do precyzyjnego usuwania uszkodzonych świec żarowych o rozmiarach 8 mm i 10 mm, bez konieczności demontażu głowicy silnika. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w zestawie pozwalają na szybką i bezpieczną naprawę, minimalizując ryzyko uszkodzeń. Dzięki wykorzystaniu adaptera pneumatycznego, który montuje się w miejsce wtryskiwacza, sprężone powietrze zapobiega przedostawaniu się opiłków oraz resztek materiału do komory spalania podczas obróbki. Zestaw zawiera: Gwintownik M10 x 1.0 – do precyzyjnego nacinania gwintu w świecach 10 mm. Gwintownik M8 x 1.0 – do pracy z gwintami w świecach 8 mm. Wiertła 3,5 mm (2 szt.) – do dokładnego nawiercania urwanych elementów. Rozwiertak do regeneracji gniazda (6x3,5x40L) – umożliwia dokładne oczyszczenie i przygotowanie gniazda na nową świecę. Pokrętło do gwintowników – zapewnia pełną kontrolę podczas pracy. Zalety zestawu: Brak konieczności demontażu głowicy sil...

brutto: 160,00 zł
(netto: 130,08 zł)
Zestaw nasadek do sondy lambda 22 mm.

Zestaw narzędzi do montażu i naprawy czujników tlenu oraz gwintów Kompletny zestaw zawiera specjalistyczne klucze nasadowe oraz narzędzia niezbędne do demontażu i montażu czujników tlenu, a także do naprawy uszkodzonych gwintów. Narzędzia wykonane z wysokiej jakości materiałów charakteryzują się dużą trwałością i odpornością na uszkodzenia, co zapewnia niezawodność podczas pracy. Zastosowanie:Do pojazdów marki: Audi, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Skoda, Vauxhall, Opel, GM, Volkswagen. W skład zestawu wchodzą: Klucz nasadowy do czujnika 1/2" napęd (22 mm) x 50 mm Klucz nasadowy do czujnika 3/8" napęd (22 mm) x 31 mm Klucz nasadowy do przełącznika 3/8" napęd (22 mm) x 6 mm, długość 80 mm Gwintownik M12 x 1.25 mm Gwintownik M18 x 1.5 mm Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i warsztatów samochodowych, zapewniając precyzyjne i bezpieczne narzędzia do pracy przy czujnikach tlenu i gwintach w różnych modelach pojazdów....

brutto: 60,00 zł
(netto: 48,78 zł)
Kpl. do świec żarowych

Zestaw narzędzi do wykręcania świec w silnikach CDI Mercedes, przeznaczony do usuwania mocno zapieczonych świec żarowych. Zawartość zestawu: Rozwiertak M10x1 do silników OM611, OM612, OM613 Rozwiertak M12x1,5 do silników OM604, OM605, OM606 Wyciągacz świec żarowych Ten zestaw umożliwia skuteczne i bezpieczne usunięcie zapieczonych świec żarowych, nawet w trudnych warunkach.  ...

brutto: 120,00 zł
(netto: 97,56 zł)
Blokada kół zębatych

Opis produktu: Wiele procedur regulacji rozrządu silnika wymaga, aby koła zębate wałka rozrządu mogły swobodnie obracać się na wałku rozrządu podczas napinania paska lub regulacji rozrządu. Narzędzie do blokowania zębatki zapewnia bezpieczny i prawidłowy sposób przeciwdziałania przytrzymywaniu zębatki podczas zwalniania i dokręcania śruby/nakrętki zębatki Klucz na ruchomym ramieniu, obsługuje praktycznie wszystkie marki samochodowe. Napina koła zębate wałka rozrządu, pomp wtryskowych itp. Uchwyt o długości 520 mm z regulowanym rozstawem ramion 40 - 220 mm. Dodatkowe bolce stożkowe 6-10 mm, 8-11 mm, 10-12 mm, 11-16 mm. Nasadki do bolców. Zestaw w walizce....

brutto: 80,00 zł
(netto: 65,04 zł)
Kpl. kluczy specjalistycznych do demontażu cewek zapłonowych

Zestaw do instalacji i demontażu cewki zapłonowej: Modele: VW Polo, Golf 1.4/1.6l, Caddy 1.4l, Bora 1.4l/1.6l, Passat, Touran 1.6l, Phaeton, Transporter T4. Klucze specjalistyczne: Klucz FT-428B: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 5- i 6-cylindrowych. Modele: VW Golf, Bora (4,5 cyl.), Passat V6, Sharan, Touareg, Phaeton. Klucz FT-428C: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 8- i 12-cylindrowych. Klucz FT-428D: podobnie jak FT-428C, do silników 8- i 12-cylindrowych. ...

brutto: 100,00 zł
(netto: 81,30 zł)
Tester szczelności głowicy CO2

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY Przyrząd umożliwia szybkie i precyzyjne zdiagnozowanie uszkodzeń uszczelki pod głowicą silnika. W przypadku jej uszkodzenia lub pęknięcia głowicy, część gazów spalinowych, zawierających m.in. dwutlenek węgla (CO2), dostaje się do układu chłodzenia. Zasada działania opiera się na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w testerze reaguje z gazami z układu i w przypadku podwyższonego poziomu CO2 zmienia barwę, co pozwala na łatwe odczytanie wyniku. Konstrukcja dwukomorowa z filtrem pomiędzy komorami zapewnia odseparowanie ewentualnych zanieczyszczeń, takich jak krople płynu chłodniczego, które mogłyby wpłynąć na dokładność testu. Dzięki temu uzyskujemy wiarygodny wynik, potwierdzający lub wykluczający uszkodzenie uszczelki głowicy....

brutto: 150,00 zł
(netto: 121,95 zł)
Miernik ciśnienia sprężania (benzyna)

Zestaw do pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach benzynowych jest narzędziem niezbędnym w diagnostyce silników, pozwalającym na szybkie i dokładne sprawdzenie stanu komory spalania. Poniżej przedstawiam szczegóły techniczne tego zestawu: Parametry techniczne: Maksymalne ciśnienie pomiaru: 20 bar Skala manometru: 0-20 bar (0-300 PSI) Elastyczny wąż gumowy: długość około 49 cm, ułatwiający dostęp do różnych części silnika Końcówki sztywne: 2 sztuki, długość 13 cm, zakończone gumą dla lepszego uszczelnienia i komfortu użytkowania Końcówki gwintowane: 4 sztuki o rozmiarach M10x1.0, M12x1.25, M14x1.25 oraz M18x1.25 mm, umożliwiające dopasowanie do różnych typów wtryskiwaczy lub portów Zestaw ten jest przeznaczony do szybkiego i precyzyjnego sprawdzania stanu sprężania w cylindrach silników benzynowych, co pozwala na diagnozę ewentualnych usterek, takich jak nieszczelności, zużycie uszczelek czy uszkodzenia pierścieni tłokowych. Dzięki różnorodności końcówek gwintowanych możliwa ...

brutto: 60,00 zł
(netto: 48,78 zł)
Kpl. do montażu i demontażu sprzęgieł  dwumasowych

Zestaw do montażu i demontażu sprzęgieł dwumasowych Opis: Ten specjalistyczny zestaw został zaprojektowany do bezpiecznego i skutecznego montażu oraz demontażu sprzęgieł dwumasowych, szczególnie samonastawnych, bez ryzyka uszkodzeń. Umożliwia utrzymanie sprzęgieł w odpowiedniej pozycji, co zapewnia precyzyjną pracę i chroni elementy przed zniekształceniem. Kompatybilność: Przyrząd jest kompatybilny z większością samonastawnych sprzęgieł dwumasowych stosowanych w pojazdach marek takich jak VW, Audi, BMW, Mercedes, Opel, Renault i innych. Zastosowania: Wstępne napinanie mechanizmów samonastawnych sprzęgieł przed demontażem lub instalacją. Umożliwia prawidłowe ustawienie tarczy względem łożyska prowadzącego i oporowego. Zapobiega zniekształceniom płyty sprzęgła, odłączeniu się sprzęgła lub przeciągnięciu elementów. W skład zestawu wchodzą: Belki cztero- i trójramienne do stabilizacji i ustawienia. Sześć adapterów wyrównania: Ø15 / Spigot / 23 mm Ø15 / 28 mm Ø15 / 34 mm...

brutto: 430,00 zł
(netto: 349,59 zł)