Dźwignia regulowana do ściskania sprężyn zaworowych o długości 320 mm jest narzędziem używanym w warsztatach motoryzacyjnych i serwisach samochodowych do bezpiecznego i precyzyjnego ściśnięcia sprężyn zaworowych podczas wymiany lub naprawy elementów układu zaworowego silnika. Kluczowe cechy takiej dźwigni regulowanej to: Długość robocza: 320 mm, co zapewnia odpowiedni zasięg i komfort pracy. Regulacja: umożliwia dostosowanie siły i długości, co pozwala na pracę z różnymi rozmiarami sprężyn zaworowych. Solidna konstrukcja: wykonana ze stali lub innego wytrzymałego materiału, zapewniającego trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Bezpieczeństwo: odpowiedni mechanizm regulacji i mocowania, zapobiegający przypadkowemu zsunięciu lub ściskaniu. Przed zakupem warto upewnić się, że dźwignia jest kompatybilna z konkretnymi sprężynami zaworowymi, które zamierzasz obsługiwać, oraz że spełnia standardy jakości i bezpieczeństwa....
Ustawnik sprzęgła to specjalistyczne narzędzie stosowane w warsztatach samochodowych do precyzyjnego i szybkie ustawienia sprzęgła w pojazdach osobowych i dostawczych. Dzięki swojej uniwersalnej konstrukcji pasuje do około 90% samochodów, co czyni je niezwykle wszechstronnym i efektywnym narzędziem w codziennej pracy mechaników. Zalety ustawnika sprzęgła: Umożliwia szybkie i precyzyjne ustawienie sprzęgła, co przekłada się na lepszą jakość napraw. Poprawia komfort jazdy poprzez prawidłową regulację układu sprzęgła. Wydłuża żywotność komponentów sprzęgła, redukując zużycie i ryzyko awarii. Uniwersalność i kompatybilność z większością modeli pojazdów, co pozwala na szerokie zastosowanie w warsztatach. Funkcje i zastosowanie: Uniwersalne urządzenie do blokowania tarczy sprzęgła. Ręczne ustawianie (centrowanie) tarczy sprzęgła. Nakładanie tarczy sprzęgła na tarczę dociskową podczas montażu. Zestaw zawiera: Dwie tulejki rozporowe do różnych średnic łożysk osadzonych w w...
Opis produktu: Unikalny, uniwersalny stół warsztatowy zaprojektowany z myślą o kompleksowej obsłudze głowic silnikowych. Konstrukcja dostosowuje się do różnych typów głowic, zapewniając szeroką kompatybilność. Wyposażony w uchwyt z półką na dwa wałki rozrządu, co umożliwia wygodne ich przechowywanie i obsługę podczas napraw. Stół posiada oddzielne powierzchnie przeznaczone do ustawiania i manipulowania elementami takimi jak zawory, sprężyny zaworowe, hydrauliczne popychacze zaworów oraz śruby głowicy, co zapewnia porządek i bezpieczeństwo pracy. Wykonany z bezpiecznego, trwałego tworzywa, odpornego na uszkodzenia i chemikalia. Dodatkowo, korytka na płyny umożliwiają utrzymanie czystości podczas pracy, zapobiegając rozlewaniu i ułatwiając sprzątanie. Stół jest nieocenionym narzędziem podczas wymiany zaworów, popychaczy, uszczelek i innych elementów głowic, gwarantując stabilność i bezpieczeństwo podczas każdego etapu naprawy. ...
Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...
Specjalistyczna nasadka 33-kątna przeznaczona jest do demontażu uchwytu zaworu ciśnienia na pompie wtryskowej w samochodach osobowych marki Mercedes-Benz. Dane techniczne: Długość nasadki: 56 mm Średnica wewnętrzna nasadki: 18 mm Zastosowanie obejmuje modele: 601, 602, 603, 605, 606, 615, 616 oraz 617 ...
Oto szczegółowa charakterystyka klucza do świec: Rozmiar: 14 mm Długość: 63 mm Średnica zewnętrzna klucza: 18 mm (z lekkim odchyleniem na minus) Typ złącza: 3/8 cala (złącze na uchwyt) Materiał: wytrzymała stal chromowo-wanadowa, zapewniająca długotrwałość i odporność na uszkodzenia Dodatkowe informacje: Klucz umożliwia dowolną konfigurację poprzez wpięcie w uchwyt lub przegub, co zwiększa jego wszechstronność w zastosowaniach. ...
Przyrząd przeznaczony jest do diagnostyki wtryskiwaczy w silnikach Diesla, obsługujących maksymalnie 6 cylindrów, wyposażonych w system zasilania paliwem Common Rail. Umożliwia szybkie i łatwe sprawdzenie stanu wtryskiwaczy poprzez pomiar ilości paliwa odprowadzanej na przelewie każdego z nich. Dzięki temu można skutecznie wykryć ewentualne uszkodzenia, zabrudzenia lub nieszczelności wtryskiwaczy, co przyczynia się do poprawy pracy silnika i zapobiega dalszym uszkodzeniom. https://www.youtube.com/watch?v=GNfkSJ6dHLM ...
Zawartość zestawu: 5 wkładek do ściskania sprężyn z obustronnymi prowadnicami 1 gwint mocowania 3 pręty gwintowane o różnych długościach Specyfikacje sprężyn: Maksymalna długość sprężyny: 120 mm Rozpiętość maksymalna: 170 mm Pręty gwintowane: Długość: 109 mm, średnica: 12 mm Długość: 122 mm, średnica: 12 mm Długość: 72 mm, średnica: 12 mm Wymiary wkładek do ściskania: Wkładka 1: 30–27.5 mm Wkładka 2: 25–23.5 mm Wkładka 3: 23–21.5 mm Wkładka 4: 19–16.5 mm Wkładka 5: 16–13.5 mm Długość wkładek: 45 mm...
Zestaw do Demontażu Urwanych Świec Żarowych 8 i 10 mm Zestaw przeznaczony do precyzyjnego usuwania uszkodzonych świec żarowych o rozmiarach 8 mm i 10 mm, bez konieczności demontażu głowicy silnika. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w zestawie pozwalają na szybką i bezpieczną naprawę, minimalizując ryzyko uszkodzeń. Dzięki wykorzystaniu adaptera pneumatycznego, który montuje się w miejsce wtryskiwacza, sprężone powietrze zapobiega przedostawaniu się opiłków oraz resztek materiału do komory spalania podczas obróbki. Zestaw zawiera: Gwintownik M10 x 1.0 – do precyzyjnego nacinania gwintu w świecach 10 mm. Gwintownik M8 x 1.0 – do pracy z gwintami w świecach 8 mm. Wiertła 3,5 mm (2 szt.) – do dokładnego nawiercania urwanych elementów. Rozwiertak do regeneracji gniazda (6x3,5x40L) – umożliwia dokładne oczyszczenie i przygotowanie gniazda na nową świecę. Pokrętło do gwintowników – zapewnia pełną kontrolę podczas pracy. Zalety zestawu: Brak konieczności demontażu głowicy sil...
Zestaw narzędzi do montażu i naprawy czujników tlenu oraz gwintów Kompletny zestaw zawiera specjalistyczne klucze nasadowe oraz narzędzia niezbędne do demontażu i montażu czujników tlenu, a także do naprawy uszkodzonych gwintów. Narzędzia wykonane z wysokiej jakości materiałów charakteryzują się dużą trwałością i odpornością na uszkodzenia, co zapewnia niezawodność podczas pracy. Zastosowanie:Do pojazdów marki: Audi, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Skoda, Vauxhall, Opel, GM, Volkswagen. W skład zestawu wchodzą: Klucz nasadowy do czujnika 1/2" napęd (22 mm) x 50 mm Klucz nasadowy do czujnika 3/8" napęd (22 mm) x 31 mm Klucz nasadowy do przełącznika 3/8" napęd (22 mm) x 6 mm, długość 80 mm Gwintownik M12 x 1.25 mm Gwintownik M18 x 1.5 mm Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i warsztatów samochodowych, zapewniając precyzyjne i bezpieczne narzędzia do pracy przy czujnikach tlenu i gwintach w różnych modelach pojazdów....
Zestaw narzędzi do wykręcania świec w silnikach CDI Mercedes, przeznaczony do usuwania mocno zapieczonych świec żarowych. Zawartość zestawu: Rozwiertak M10x1 do silników OM611, OM612, OM613 Rozwiertak M12x1,5 do silników OM604, OM605, OM606 Wyciągacz świec żarowych Ten zestaw umożliwia skuteczne i bezpieczne usunięcie zapieczonych świec żarowych, nawet w trudnych warunkach. ...
Opis produktu: Wiele procedur regulacji rozrządu silnika wymaga, aby koła zębate wałka rozrządu mogły swobodnie obracać się na wałku rozrządu podczas napinania paska lub regulacji rozrządu. Narzędzie do blokowania zębatki zapewnia bezpieczny i prawidłowy sposób przeciwdziałania przytrzymywaniu zębatki podczas zwalniania i dokręcania śruby/nakrętki zębatki Klucz na ruchomym ramieniu, obsługuje praktycznie wszystkie marki samochodowe. Napina koła zębate wałka rozrządu, pomp wtryskowych itp. Uchwyt o długości 520 mm z regulowanym rozstawem ramion 40 - 220 mm. Dodatkowe bolce stożkowe 6-10 mm, 8-11 mm, 10-12 mm, 11-16 mm. Nasadki do bolców. Zestaw w walizce....
Zestaw do instalacji i demontażu cewki zapłonowej: Modele: VW Polo, Golf 1.4/1.6l, Caddy 1.4l, Bora 1.4l/1.6l, Passat, Touran 1.6l, Phaeton, Transporter T4. Klucze specjalistyczne: Klucz FT-428B: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 5- i 6-cylindrowych. Modele: VW Golf, Bora (4,5 cyl.), Passat V6, Sharan, Touareg, Phaeton. Klucz FT-428C: do instalacji i demontażu cewek zapłonowych w silnikach 8- i 12-cylindrowych. Klucz FT-428D: podobnie jak FT-428C, do silników 8- i 12-cylindrowych. ...
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY Przyrząd umożliwia szybkie i precyzyjne zdiagnozowanie uszkodzeń uszczelki pod głowicą silnika. W przypadku jej uszkodzenia lub pęknięcia głowicy, część gazów spalinowych, zawierających m.in. dwutlenek węgla (CO2), dostaje się do układu chłodzenia. Zasada działania opiera się na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w testerze reaguje z gazami z układu i w przypadku podwyższonego poziomu CO2 zmienia barwę, co pozwala na łatwe odczytanie wyniku. Konstrukcja dwukomorowa z filtrem pomiędzy komorami zapewnia odseparowanie ewentualnych zanieczyszczeń, takich jak krople płynu chłodniczego, które mogłyby wpłynąć na dokładność testu. Dzięki temu uzyskujemy wiarygodny wynik, potwierdzający lub wykluczający uszkodzenie uszczelki głowicy....
Zestaw do pomiaru ciśnienia sprężania w silnikach benzynowych jest narzędziem niezbędnym w diagnostyce silników, pozwalającym na szybkie i dokładne sprawdzenie stanu komory spalania. Poniżej przedstawiam szczegóły techniczne tego zestawu: Parametry techniczne: Maksymalne ciśnienie pomiaru: 20 bar Skala manometru: 0-20 bar (0-300 PSI) Elastyczny wąż gumowy: długość około 49 cm, ułatwiający dostęp do różnych części silnika Końcówki sztywne: 2 sztuki, długość 13 cm, zakończone gumą dla lepszego uszczelnienia i komfortu użytkowania Końcówki gwintowane: 4 sztuki o rozmiarach M10x1.0, M12x1.25, M14x1.25 oraz M18x1.25 mm, umożliwiające dopasowanie do różnych typów wtryskiwaczy lub portów Zestaw ten jest przeznaczony do szybkiego i precyzyjnego sprawdzania stanu sprężania w cylindrach silników benzynowych, co pozwala na diagnozę ewentualnych usterek, takich jak nieszczelności, zużycie uszczelek czy uszkodzenia pierścieni tłokowych. Dzięki różnorodności końcówek gwintowanych możliwa ...
Zestaw do montażu i demontażu sprzęgieł dwumasowych Opis: Ten specjalistyczny zestaw został zaprojektowany do bezpiecznego i skutecznego montażu oraz demontażu sprzęgieł dwumasowych, szczególnie samonastawnych, bez ryzyka uszkodzeń. Umożliwia utrzymanie sprzęgieł w odpowiedniej pozycji, co zapewnia precyzyjną pracę i chroni elementy przed zniekształceniem. Kompatybilność: Przyrząd jest kompatybilny z większością samonastawnych sprzęgieł dwumasowych stosowanych w pojazdach marek takich jak VW, Audi, BMW, Mercedes, Opel, Renault i innych. Zastosowania: Wstępne napinanie mechanizmów samonastawnych sprzęgieł przed demontażem lub instalacją. Umożliwia prawidłowe ustawienie tarczy względem łożyska prowadzącego i oporowego. Zapobiega zniekształceniom płyty sprzęgła, odłączeniu się sprzęgła lub przeciągnięciu elementów. W skład zestawu wchodzą: Belki cztero- i trójramienne do stabilizacji i ustawienia. Sześć adapterów wyrównania: Ø15 / Spigot / 23 mm Ø15 / 28 mm Ø15 / 34 mm...