Volkswagen

PRZYRZĄD DO TŁUMIKA DRGAŃ WAŁU 1.8 2.0 TFSI TSI

OPIS PRODUKTU: Zestaw umożliwia demontaż i montaż tłumika drgań oraz ustawienie wału korbowego Niezbędny zestaw wymagany przy blokadzie rozrządu silnika, gdy konieczny jest demontaż tłumika drgań. Tłumik drgań w silnikach VAG 1.8 i 2.0 TSi / TFSi jest zblokowany w miejscu za pomocą centralnej śruby. Środkowa śruba zaciska w miejscu koło zębate łańcucha rozrządu na wale korbowym. Zęby blokujące na powierzchniach kół zębatych i końcu wału korbowego są utrzymywane w pozycji tylko dzięki sile zaciskowej śruby środkowej amortyzatora drgań. Biorąc pod uwagę, że na kole zębatym łańcucha nie ma rowka wpustowego, po usunięciu centralnej śruby i obróceniu silnika pozycja rozrządu wałka rozrządu zostanie utracona. Ten specjalistyczny zestaw zawiera niezbędne narzędzia potrzebne do utrzymania tymczasowej pozycji, gdy naprawa wymaga usunięcia tłumika drgań ZASTOSOWANIE: Audi: A3/A3 Sportback (07-17), A3 Cabriolet (08-16), A3 Saloon (13-16), A4 (07-18), A4 Quattro (08-18), A4 Allroad...

gross: 200.00 zł
(net: 162.60 zł)
Blokada rozrządu Audi VW 3.0 4.0 TDI

Opis produktu Zaprojektowany, aby umożliwić ustawienie i sprawdzenie rozrządu silnika w wymienionych silnikach wysokoprężnych Audi i Volkswagen 3.0 TDI. 7-częściowy zestaw zawierający wszystkie narzędzia do rozrządu potrzebne do demontażu łańcucha, sprawdzania i ustawiania rozrządu.   Zastosowanie: Audi:A4 (8W2/8W5/8WC/8WD/8WH/8WJ) TDI CR, 45 TDI, 50 TDI 2015 -A5 (F57/F53/F5A/F5E/F5P/F5F) TDI CR, 45 TDI, 50 TDI 2016 -A6 (4GC/4GD/4GJ) TDI CR 2014 - 2018A6 (4A2/4A5/4AH) 45 TDI, 50 TDI, 55 TDI MHEV 2018 -A7 (4GF) TDI CR 2014 - 2018A7 (4KA) 45 TDI, 50 TDI, 55 TDI MHEV 2018 -A8 (4N2/4N8) TDI CR, 45 TDI, 50 TDI, 60 TDI MHEV 2017 - 2022Q5 (FYB) TDI CR, 45 TDI, 50 TDI 2017 - 2020Q7 (4MB/4MG) TDI CR, 45 TDI, 50 TDI MHEV 2015 -Q8 (4MN) 40 TDI, 45 TDI, 50 TDI MHEV 2019 -S4 (8W2/8W5/8WC/8WD) TDI MHEV 2019 -S5 (F53/F5P/F5A/F5F) TDI MHEV 2019 -S6 (4A2/4A5) TDI MHEV 2019 -S7 (4KA) TDI MHEV 2019 -SQ5 (FYB) TDI MHEV 2019 - 2020SQ7 (4MB/4MG) TDI CR, TDI MHEV 2016 -SQ8 (4MN) TDI MHEV 2019 - Volkswag...

gross: 200.00 zł
(net: 162.60 zł)
BLOKADA ROZRZĄDU VW SKODA A3 1.0 1.2 1.4 TSI TFSI MAX

Opis produktu: Precyzyjny zestaw do blokowania i ustawiania rozrządu w silnikach małolitrażowych benzynowych pojazdów marki Volkswagen, Skoda i Seat. Idealny do modeli: VW Up, Seat Mii, Skoda Citigo z silnikiem 1.0L 3-cylindrowym (np. wersje Bluemotion, Ecofuel, Ecomotive, Green Tech) Silniki 1.2 i 1.4 TSI/TFSI/TGI 4-cylindrowe w modelach takich jak Audi A3 od 2013, VW Golf VII od 2012, VW Jetta od 2012, Skoda Octavia od 2013, Seat Leon od 2013 W skład zestawu wchodzą m.in.: Blokada wału korbowego Koło zębate rozrządu Napinacz koła pasowego Trzpień do wału Narzędzie do blokowania koła zębatego wałka rozrządu Zestaw umożliwia bezpieczne blokowanie i ustawianie rozrządu podczas wymiany paska, zapewniając precyzję i komfort pracy. Zastosowania według kodów silników: Silniki 1.0L (kody): CHYA, CHYB, CHYC, CPGASilniki 1.2L (kody): CJZA, CJZB, CJZC, CJZD, CYVA, CYVB, CYVDSilniki 1.4L (kody): CHPA, CHPB, CMBA, CPVA, CPVB, CPWA, CRJA, CUKB, CUKC, CXSB, CXSA, CZCA, CZDA Ten...

gross: 220.00 zł
(net: 178.86 zł)
Blokada rozrządu VW AUDI 2.7 3.0 4.0 4.2 V6 V8 TDI MAX

Opis produktu: Kompleksowy zestaw wymagany do prac serwisowych przy łańcuchach rozrządu, głowicach cylindrów, pompach HP i układach rozrządu silnika w silnikach wysokoprężnych VAG 2.7D, 3.0D TDi V6 i 4.0D, 4.2D TDi V8 z common rail. Zestaw zawiera ściągacz pompy HP i wymagany kołek blokujący. Zestaw zawiera również narzędzia do obsługi późniejszych silników 3.0D TDi V6 i 4.2D TDi V8 drugiej generacji z Common Rail. Zastosowanie: Audi: A4, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, A7, A8, Q5, Q7, SQ5 VW: Phaeton, Touareg. Kody silników: 2.7D TDi V6 - BPP, BSG, CAMA, CAMB, CANA, CANB, CANC, CAND, CGKA, CGKB 3.0D TDi V6 - ASB, BKN, BKS, BMK, BNG, BUG, BUN, BWA, BWE, BWJ, BWT, BYD, BYK, BZC, CAPA, CARA, CASA, CASB, CASC, CASD, CATA, CCLA, CCMA, CCWA, CCWB, CDLA, CDLB, CDLC, CDLD, CDLF, CDMA, CDTA, CDTB, CDUC, CDYA, CDYB, CDYC, CEXA, CGQB, CJGA, CJGC, CJGD, CJMA, CKVB, CKVC, CLAA, CLAB, CLZB, CNRB, CPNB, CRCA, CRTC, CRTD, CRTE, CRTF, CTBA, CTBC, CTBB, CTCC 4.0D TDi V8 - ASE 4.2D TDi ...

gross: 230.00 zł
(net: 186.99 zł)
Ściągacz łożyska piasty koła VW 85 mm

Opis produktu: Specjalny zestaw do instalowania i demontowania łożysk – piasty koła o średnicy 85mm. Stosowanie tego zestawu umożliwia zdemontowanie łożyska – piasty pod odpowiednim kątem, co jest bardzo istotne, aby nie dopuścić do uszkodzenia obudowy i innych elementów. Jeżeli pierścień blokujący zostanie uszkodzony, istnieje w takim przypadku duże ryzyko, że łożysko będzie oddzielone od piasty, co spowoduje przedwczesnym zużyciem tych elementów. Zastosowanie: VW Touareg, Transporter T5, T6, Multivan ( przód / tył ) Zawartość zestawu: Płyta dociskowa Sworznie dystansowe płyty dociskowej Śruba  z łożyskiem Nakrętka śruby Pierścień do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień centralny do wyprasowania łożyska – piasty Śruby adapterów Adaptery do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień dystansowy do wyprasowania łożyska - piasty Przed przystąpieniem do pracy należy nasmarować gwinty w ściągaczu. Używanie klucza udarowego pozbawia kupującego gwarancji. W żadnym ...

gross: 260.00 zł
(net: 211.38 zł)
Przyrząd do wymiany simeringu wału korbowego VW

Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...

gross: 300.00 zł
(net: 243.90 zł)
BLOKADA ROZRZĄDU VW 2.5 4.9 TDi

Opis produktu: Nadaje się do silników Diesla z napędem zębatym VW 2.5D TDi PD, w których wałek rozrządu, wał korbowy i wały pomocnicze są połączone mechanizmem zębatym. Zawartość zestawu: Blokada koła zębatego wałka rozrządu Uchwyt koła zębatego wałka rozrządu Przyrząd do blokowania wału korbowego Przyrząd do blokowania wałka rozrządu Przyrząd do ustawienia wału korbowego Zastosowanie: VW: Transporter T5, Touareg 2.5 TDI PD - koła zębate od 2003r. Kody silników: AJS, AYH, AXD, AXE, BAC, BLJ, BLK, BPD, BNZ, BPC, BPE, BKW, BLE, BWF, CBWA. OEM: T10193, T10199, T10199/01, T10225, T10226, T10234 ...

gross: 460.00 zł
(net: 373.98 zł)