Opis produktu: Profesjonalny przyrząd do blokowania wałków rozrządu wymagane w silnikach 1,2 z 6V/12V. Zestaw umożliwia unieruchomienie kół zębatych rozrządu w pozycji serwisowej, podczas wymiany paska rozrządu. Specjalny kształt blokad pozwala na precyzyjne ustawienie punktów kontrolnych zapłonu. Blokady unieruchamiają koło zębate rozrządu i wału korbowego oraz koło napinacza paska. Zastosowanie: Seat: Cordoba, Ibiza i Toledo Skoda: Fabia, Praktik, Rapid i Roomster Volkswagen: Fox i Polo Kody silnika: 1,2 6V - AWY, BBM, BMD, CHFA, CHFB 1,2 12V - AZQ, BME, BXV, BZG, CEVA, CGPA, CGPB, CGPC Narzędzia odpowiadające OEM: T10123, T10121 i T10120....
Opis produktu: Zestaw rozrządu odpowiedni do silników 1.2, 1.4TFSi i 1.4, 1.6FSi. Zestaw zawiera niezbędne narzędzia do pozycjonowania GMP korby, ustawiania wałka rozrządu i blokowania napinacza. Zastosowanie: Audi: A1 (10-15), A3 (03-13) Seat: Alhambra (10-15), Altea/Altea XL (08-15), Ibiza/Cordoba (08-12), Leon (07-13), Toledo (07-15) Skoda: Fabia II (07-15), Octavia II (04-15), Praktik (10-15), Rapid (12-15), Roomster (06-15), Superb II (09-14), Yeti (09-14) VW: Beetle (11-15), Caddy/Caddy Maxi (10-15), EOS (06-12), Golf (03-12), Golf Plus (03-14), Golf V Estate (07-13), Golf VI Cabriolet (10-15), Jetta (06-14), Passat (05-11), Polo (02-14), Scirocco (08-12), Tiguan (07-12), Touran (03-15) Kody silników: 1.4 FSi: AXU, BKG, BLN 1.4 TFSi: BLG, BMY, BWK, CAVA, CAVB, CAVC, CAVD, CAVE, CAVF, CAXA, CAXC, CDGA, CSMA 1.6 FSi: BAG, BLF, BLP, BTS...
Opis produktu: Zestaw blokad do silników VAG 1.6L / 2.0L Tdi - silniki Common - Rail, do blokowania wałka rozrządu i wału korbowego do demontażu i montażu kół zębatych wałka rozrządu do wymiany paska rozrządu lub naprawie silnika do mocowania wałka wyrównującego Modele: VW: Golf V / VI / Plus, Eos, Polo V, Jetta V / VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy II, Passat B6 / B7 / CC, Touran II, Tiguan, Sharan II, T5, Amarock Audi: A1, A3 (8P), A4 (B8), A5, A6 (C6 / C7), TT (8J), Q3, Q5 Skoda: Fabia II, Roomster, Praktik, Octavia II, Superb II, Yeti Seat: Ibiza (6J), Leon III, Exeo, Altea, Alhambra II Kody silników: 1,6 TDI CR (od 2009): CAYA, CAYB, CAYC 2,0 TDI CR (od 2007): CAAA, CAAB, CAAC, CAAD, CAAE, CBAB, CBBA, CBBB, CBAA, CFFA, CFFB,CFGB, CFGC, CLJA CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CCHA, CCHB, CAVA, CBDA, CBDD, CBAC, CBDC Zawartość: blokada napinacza paska, nr OEM: T10264 trzpień blokując napinacz, nr OEM: T10265 blokada wałka rozrządu, nr OEM: T10051 pas nap...
Opis produktu: Profesjonalna blokada rozrządu przeznaczona do samochodów grupy VAG - Audi, VW, Seat, Skoda - z silnikiem 2.0 FSI TFSI. Nadaje się do napinania paska w szerokim zakresie silników VAG 1.8/1.8T, 2.0 FSi/TFSi z dwoma wałkami rozrządu. Te silniki z napędem pasowym mają również łańcuch w głowicy łączący dwa wałki rozrządu. W zestawie znajdują się narzędzia niezbędne do serwisowania łańcucha w głowicy oraz ustawienia prawidłowego rozrządu zaworów/wałków rozrządu. Zastosowanie: Audi: A3(96-09), A4 (94-09), A6 (95-11), S3 (99-13), TT (98-14) Seat: Alhambra (97-10), Altea/Altea XL (06-09), Cordoba (99-02), Exeo (09-10), Ibiza (99-02), Leon (99-13), Toledo (99-09) Skoda: Octavia/Octavia Tour (98-10), Octavia II (04-09) VW: Beetle (99-11), Bora (97-04), Eos (06-10), Golf (97-12), Golf Plus (05-09), Jetta (05-09), Passat (96-10), Scirocco (09-14), Sharan (97-10), Touran (03-09) Kody silnika: 1.8: ADR, AFY, AGN, AJP, APG, APT, AQE, ARG, ARH, AVV 1.8T: AEB, AGU, AJH, AJL...
TYPY SILNIKÓW: AJM, AMF, ANU, ANY, ARL, ASZ, ATD, ATJ, AUY, AVB, AVF, AWX, AVQ, AXB, AXC, AXR, AYZ, AZV, BAY, BJB, BKC, BRU,BDJ, BDK, AZV, BKD. MODELE: VW: Lupo, Golf/Bora, Beetle, Caddy, Passat, Sharan, Touran, Transporter (98 - 06) | Audi: A2, A3, A4, A6 | •Ford: Galaxy (00 - 06) | Seat: Arosa, Ibiza, Cordoba, Leon, Toledo, Alhambra (99 - 05) | Skoda: Fabia, Octavia, (00 - 06) 3 i 4 cylindrowe 1.2, 1.4, 1.9 Tdi. ...
Uniwersalna blokada rozrządu koła zębatego pompy wtryskowej to narzędzie przeznaczone do zabezpieczania układu rozrządu podczas prac serwisowych i naprawczych. Poniżej przedstawiam jej kluczowe cechy: Zakres rozstawu: 0-60 mm, co pozwala na dopasowanie do różnych modeli silników. Przeznaczenie: Silniki Diesel, Twin Cam. Funkcje: Blokada służy do blokowania kół rozrządu, zapewniając stabilność i precyzję podczas ustawiania rozrządu. Regulacja rozstawu: Posiada możliwość regulacji, co ułatwia dostosowanie do różnych rozstawów kół zębatych. To narzędzie jest niezbędne dla mechaników zajmujących się wymianą rozrządu, ustawianiem faz rozrządu oraz innymi pracami wymagającymi dokładnego unieruchomienia elementów układu rozrządu....
Opis produktu: Nadaje się do silników Diesla z napędem zębatym VW 2.5D TDi PD, w których wałek rozrządu, wał korbowy i wały pomocnicze są połączone mechanizmem zębatym. Zawartość zestawu: Blokada koła zębatego wałka rozrządu Uchwyt koła zębatego wałka rozrządu Przyrząd do blokowania wału korbowego Przyrząd do blokowania wałka rozrządu Przyrząd do ustawienia wału korbowego Zastosowanie: VW: Transporter T5, Touareg 2.5 TDI PD - koła zębate od 2003r. Kody silników: AJS, AYH, AXD, AXE, BAC, BLJ, BLK, BPD, BNZ, BPC, BPE, BKW, BLE, BWF, CBWA. OEM: T10193, T10199, T10199/01, T10225, T10226, T10234 ...
Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...
Opis produktu: Trzy narzędzia do ustawiania rozrządu dla silników Volkswagena i Audi TDI PD. Zawiera narzędzie do blokowania napinacza, narzędzie do ustawiania wału korbowego i blokadę pompy wtryskowej do silników Volkswagen Passat 1.9 i Audi A4 i A6 1.9. Zastosowanie: Audi: A2, A3, A4/A4 quattro Seat: Alhambra, Arosa, Leon, Toledo Skoda: Fabia, Octavia, Superb Volkswagen: Beetle, Bora, Golf IV, Lupo, Passat, Polo, Sharan Kody silników: 1,2 TDI PD - ANY, AYZ 1,4 TDI PD - AMF, ATL, BHC 1,9 TDI PD - AJM, ANU, ARL , ASZ , ATD, ATJ, AUY, AVB, AVF, ASZ, ATD, ATJ, AWX, AXR, BSW, BVK ...
Ten zestaw zawiera trzy specjalistyczne klucze, które są niezbędne do obsługi napinaczy paska rozrządu. Są one przeznaczone do szerokiej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych marki VAG (Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda), co czyni je uniwersalnym narzędziem dla warsztatów i majsterkowiczów zajmujących się tymi pojazdami....
Opis produktu: Mały, ale niezbędny zestaw do ustawiania wałków rozrządu i napinaczy w popularnych silnikach benzynowych 1,6 i 2,0 l, które można znaleźć w gamie VAG od 1997 roku. Silniki te mają prostą konstrukcję z pojedynczym górnym wałkiem rozrządu. Osiowanie uzyskuje się poprzez wyrównanie odpowiednich znaków rozrządu na kołach pasowych wałka rozrządu i wału korbowego. Klucz posiada regulację w trzech pozycjach. Ma zastosowanie w wielu modelach VW Grup z ograniczonym dostępem do napinacza. Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda OEM: T10020...
Zastosowanie: Audi: A4 2.4, 2.8 (1994-2008) A6 2.4 (1995-2002) A8 2.8 (1997-2002) Allroad (2000-2005) S4 2.7 Turbo (1997-2001) Skoda: Superb (2002-2008) Volkswagen (VW): Passat 2.4 (1996-2002) Passat 2.8 30V (1996-2001) Kody silników: Silniki 2.4: AGA, AJG, ALF, ALW, AML, AMM, APC, APS, APZ, ARJ, ARN, ASM, BDV Silniki 2.7 Turbo: AGB, AJK, ASJ, ARE, AZA, AZB, AZR, BES Silniki 2.8: ACK, AEJ, AGE, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ, ATX, BBG ...
Blokada rozrządu dla silników Audi VW 3.7 i 4.2 V8 (modelowe lata 1999-2005) obejmuje pojazdy takie jak Audi A6 Quattro (99-05), S6 (00-04), A8 (99-03), RS4 (03-05), RS6 (03-04), a także modele VW Touran (03-06) i Phaeton (03-04). Silniki w tym zakresie obejmują różne oznaczenia kodowe: Silniki 3.7: AKC AQG BFL Silniki 4.2: ANK AQF AQH AQJ ARS ARU ASG AWN AVN AVP AUW AXQ BCY BFM (98-03) BGH BHX Opis i zastosowanie: Blokada rozrządu jest elementem zabezpieczającym przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnia prawidłowe ustawienie wałków rozrządu podczas wymiany lub napraw. Zaleca się stosowanie oryginalnych lub wysokiej jakości zamienników dedykowanych do konkretnych kodów silników. Wskazówki: Upewnij się, że wybrany element jest kompatybilny z Twoim modelem i rocznikiem pojazdu. Podczas wymiany bloku rozrządu konieczne jest zachowanie ostrożności i korzystanie z odpowiednich narzędzi, aby uniknąć uszkodzeń mechanizmu. Zaleca się korzystanie z instrukc...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zapewnia narzędzia wymagane do zablokowania wałka rozrządu i wału korbowego silników wymienionych w ich "czasowym" położeniu, umożliwiając demontaż łańcuchów napędowych wałków rozrządu oraz ustawienie lub sprawdzenie rozrządu. Silniki: 2.5L FSI, 2.8L FSI, 3.2L FSI i 3.0L TFSI. Zastosowanie: Audi: A4 (2014 - 2015), A5 (2014 - 2017), A6 (2012 - 2018), A7 (2010 - 2018), A8 (2010 - 2018), S4 (2014 - 2017), S5 (2011 - 2017), Q5 (2008-2017), Q7 (2010-2018), SQ5 (2013-2017) Volkswagen: Touareg 3.0 TFSI (2012-2017) Porsche: Cayenne S Hybrid (2010-2014), Panamera (2011-2013) Kody silników: 2,5 - CLXB, CPAA 2,8 - BDX, CCDA, CCEA, CHVA, CJBA, CNYA 3,0 - CAJA, CAKA, CCAA, CGEA, CGFA, CGWA, CGWB, CGWC, CGWD, CGXB, CGXC, CHMA, CHMB, CJTA, CJTB, CJTC, CJWC, CMDA, CMUA, CNAA, CREA, CREC, CRED, CTTA, CTUA, CTUD, CTVA, CTWA, CTWB, CTXA, M06/EC 3,2 - CALA, CALB Narzędzia odpowiadające OEM: T40133/1/2, T40058, T40069, T40071....
Zastosowanie: VW Lupo, Polo, Beetle, Golf, Bora, Caddy (97-10), SKODA Fabia, Octavia, Roomster (99-09) AUDI A2 (00-06), SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Inca (99-09) Silniki: 1,4FSI (AAR) 1,6 FSI (BAD) 1,4 16V (AFK, AHW, AKQ, APE, AQQ, AUA, AUB, AXO, BBY, BBZ, BCA, BKY, BUD, BXW) 1,6 16V (AJV, ARC, ATN, AUS, AVY, AZD, BCB)...
Zastosowanie: Listwa do ustawiania pompowtryskiwaczy w silnikach 4 cylindrowych. Silniki Audi oraz Volkswagen z pompowtryskiwaczami występują z dwoma rodzajami zaworów magnetycznych pompowtryskiwaczy. Listwa służy do kontroli położenia zespołu pompowtryskiwacza po zainstalowaniu podczas montażu. Pokrętło regulacyjne pozwala na użycie sprawdzianu w podzespołach pompowtryskiwacza z tzw. "nową" lub "starą" nakrętką zaworu elektromagnetycznego. Wymiary sprawdzianu stanowią maksymalne wartości regulacyjne i można je zmieniać używając odpowiedniego szczelinomierza. Konstrukcja przyrządu (pokrętło regulacyjne) umożliwia jego zastosowanie zarówno w starszych jak i w nowych typach silników. Modele GRUPA VAG: 1.9 TDI PD - 4 cylindry 2.0 TDI PD - 4 cylindry Wskaźnik regulacyjny do sprawdzania pozycji montażowej lub do regulacji zespołu pompy/dyszy podczas montażu. Urządzenie regulacyjne umożliwia użycie miernika regulacyjnego w zespołach pomp/dysz z nowymi i/lub starymi nakrętkam...
Opis produktu: Zestaw narzędzi rozrządu, który obejmuje szeroką gamę silników benzynowych VAG. Zawiera niezbędne narzędzia do ustawienia silnika w GMP, narzędzia blokujące dla obu typów napinacza łańcucha rozrządu oraz narzędzie do napinacza łańcucha pompy oleju. Zawiera również narzędzie niezbędne do demontażu zaworu sterującego wałka rozrządu. Zastosowanie: Audi: A3 Cabriolet (08-16), A3/A3 Sportback (07-16), A3/A3 Sportback (12-16), A4 (04-15), A4 Cabriolet (05-09), A4 Quattro (04-08), A4 Quattro (08-14), A5 Coupe/Cabriolet (07-17), A5 Sportback (09-17), A6 (05-14), Q3 (11-16), Q5 (08-16), S3 (06-08), TT (06-18) Seat: Alhambra (10-15), Altea (06-15), Leon (06-19), Leon ST (13-19), Toledo (06-09) Skoda: Octavia II (09-13), Octavia III (13-18), Superb II (08-15), Superb III (15-19), Yeti (09-13) VW: Amarok (10-16), Beetle (13-16), Cabriolet (12-14), CC (12-15), Golf V (07-13), Golf VI Estate (09-14), Golf VII (13-15), Passat (15-18), Scirocco (08-14), Sharan (15-18), Tiguan ...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika do silników benzynowych 1.2, 1.4 i 1.6L, które można znaleźć w ofercie Volkswagen Audi Group od 2003 do 2017 roku. Zestaw zawiera niezbędne narzędzia do pozycjonowania GMP korby, ustawiania wałka rozrządu i blokowania napinacza. Zawiera kołki prowadzące do wyrównania doładowania. Zastosowanie: Audi: A1 (10-15), A1 Sportback (10-15), A3 Cabriolet (10-13), A3 (10-15), A3 Sportback (03-13) Seat: Altea/Altea XL (10-15), Ibiza (10-15), Leon (10-13), Toledo (12-15) Skoda: Fabia II (10-15), Praktik (10-15), Rapid (12-15), Rapid Sportback (12-15), Octavia II (04-13), Yeti (09-15), Yeti Outdoor (13-15) VW: Beetle (11-15), Caddy/Caddy Maxi (10-15), EOS (07-15), Golf V (03-13), Golf V Estate (07-09), Golf VI (10-13), Golf VI Estate (10-13), Golf VI Cabriolet (11-15), Golf Plus (05-14), Jetta (05-14), Passat (05-15), Polo (09-14), Scirocco (08-14), Tiguan (07-15), Touran (03-15) Kody silników: 1.2 TFSi: CBZA, CBZB, CBZC 1.4 FSi/TFSi: AXU, BKG, ...
Opis produktu: Specjalny zestaw do instalowania i demontowania łożysk – piasty koła o średnicy 85mm. Stosowanie tego zestawu umożliwia zdemontowanie łożyska – piasty pod odpowiednim kątem, co jest bardzo istotne, aby nie dopuścić do uszkodzenia obudowy i innych elementów. Jeżeli pierścień blokujący zostanie uszkodzony, istnieje w takim przypadku duże ryzyko, że łożysko będzie oddzielone od piasty, co spowoduje przedwczesnym zużyciem tych elementów. Zastosowanie: VW Touareg, Transporter T5, T6, Multivan ( przód / tył ) Zawartość zestawu: Płyta dociskowa Sworznie dystansowe płyty dociskowej Śruba z łożyskiem Nakrętka śruby Pierścień do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień centralny do wyprasowania łożyska – piasty Śruby adapterów Adaptery do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień dystansowy do wyprasowania łożyska - piasty Przed przystąpieniem do pracy należy nasmarować gwinty w ściągaczu. Używanie klucza udarowego pozbawia kupującego gwarancji. W żadnym ...
Opis produktu: Zestaw przystosowany do blokowania wału korbowego, koła pasowego wałka rozrządu i pompy paliwa w odpowiednim położeniu przystosowanym do demontażu i wymiany paska lub wałka rozrządu. Zestaw zawiera: Narzędzie regulujące napinacz paska Kołek blokujący napinacz napędu pomocniczego Narzędzia do blokowania koła zębatego wałka rozrządu Narzędzie do blokowania koła pasowego wałka rozrządu Narzędzie do blokowania koła pasowego wału korbowego Narzędzie do blokowania koła pasowego napinacza paska Narzędzia do blokady wałka rozrządu Zastosowanie: Audi: A1/A1 Sportback, A3/Sportsback/Cabrio, A4, A5 I, A5 II, A6, A7, Q2, Q3, Q5 i TT, Seat: Alhambra, Arona, Ateca, Ibiza, Leon, Leon ST, Tarraco i Toledo, Skoda: Fabia III, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia III, Rapid/Spaceback, Scala, Superb III i Yeti/Outdoor, Volkswagen: Amarok, Arteon, Beetle, Caddy/Caddy Maxi, CC, Crafter, Golf VI Cabrio, Golf SV/Sportsvan, Golf VII, Golf VII Estate, Jetta, Passat/Alltrack, Polo, Sc...