Skoda

Nasadki do demontażu zaworu sterującego wałka rozrządu 1.8 i 2.0 TSI

Nasadki do de/montażu zaworu sterującego wałka rozrządu 1.8/2.0 TSI Opis produktu: Zestaw gniazd zaworów sterujących służy do demontażu i montażu zaworów sterujących VVT znajdujących się na końcu jednego lub obu wałków rozrządu w silnikach 1.8 / 2.0 TSi EA888 Gen I, Gen II i Gen III. Kompleksowy zestaw obejmujący wszystkie warianty zaworów sterujących montowanych w całej gamie silników 1.8 i 2.0 TSi EA888. Nadaje się do silników benzynowych VAG objętych zestawem do ustawiania/blokowania. Może być używany w połączeniu z kluczem nasadowym lub kluczem oczkowym/oczkowym do demontażu zaworu. Powinien być używany z nasadką sześciokątną i kluczem dynamometrycznym, aby zapewnić prawidłową instalację zaworu. Zawór sterujący posiada gwint lewoskrętny. Zastosowanie: Audi 1.8/2.0 A3 Cabrio (8P7/8V7)(13-16) A3 Saloon (8VS)(13-16) A3/A3 Sportback (8VA/8V1) A4 allroad (8KH) A4/A4 quattro (8K2/8K5) A5 Cabriolet (8F7)(08-17) A5 Coupe (8T3)(07-16) A5 Coupe/Cabiolet (8F7/8T3) A5 Sport...

gross: 80.00 zł
(net: 65.04 zł)
Blokada rozrządu VW AUDI SEAT 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 TSi Benzyna

Przedstawiam szczegółowy opis zestawu umożliwiającego ustawienie i sprawdzenie rozrządu wałka rozrządu w silnikach benzynowych grupy Volkswagen EA 211, EVO 4-cylindrowy TSi ACT, EA211 3 i 4 cylindry (bez ACT), TFSi CoD, TSi ACT, TFSi, BlueGT TSi ACT bez konieczności korzystania z komputerowych narzędzi diagnostycznych. Opis zestawu: Zestaw opiera się na zasilanym bateryjnie cyfrowym inklinometrze, który współpracuje z precyzyjnie wykonanymi adapterami i narzędziami do ustawiania położenia wałka rozrządu. Całość została zaprojektowana tak, aby umożliwić użytkownikowi dokładne ustawienie wałków rozrządu zgodnie ze specyfikacją producenta, bez konieczności korzystania z systemu OBD czy laserowych narzędzi diagnostycznych. Główne cechy i zalety: Bez konieczności podłączenia do systemu OBD – operacje wykonywane są niezależnie od elektroniki pojazdu. Cyfrowy inklinometr – precyzyjne pomiary kąta ustawienia wałka rozrządu. Adaptery i narzędzia specjalistyczne – zapewniają stabilne i do...

gross: 700.00 zł
(net: 569.11 zł)
KLUCZ DO BLOKOWANIA KOŁA WAŁU ROZRZĄDU VW Grup

Opis produktu: Przyrząd przeznaczony do skutecznego przytrzymywania koła pasowego wału korbowego podczas luzowania lub dokręcania śruby centralnej wału. Umożliwia bezpieczną i stabilną pracę podczas regulacji wałka rozrządu w silnikach napędzanych na pasek rozrządu, a także podczas obsługi pompy wtryskowej VW. Zastosowanie: Regulacja wałka rozrządu w silnikach 2 i 4 zaworowych Praca z silnikami napędzanymi paskiem rozrządu oraz pompą wtryskową VW Specyfikacja techniczna: Dla silników 2 zaworowych: wyposażony w 2 trzpienie M8 Dla silników 4 zaworowych: wyposażony w 4 trzpienie o średnicy 11,5 mm Kody silników obsługiwanych modeli: ADX, AEA, AEE, AEH, AEX, AFH, AFK, AGP, EGR, AHW, AJM, AKL, ALN, AMF, ANA, ANY, APE, APF, ARM, ATJ, AUA, AWH oraz inne Model i zastosowania: Marki: VW, AUDI, ŚKODA, SEAT Inne pojazdy z podobnymi silnikami Ten przyrząd jest niezbędny dla mechaników i serwisów specjalizujących się w naprawach i regulacjach silników napędzanych paskiem roz...

gross: 120.00 zł
(net: 97.56 zł)