PSA-Peugeot

 Duplicate-1

Opis produktu: Silnik wysokoprężny W16D został opracowany z uwzględnieniem najnowszych technologii zapewniających najlepszą możliwą wydajność, oszczędność i emisję spalin. Ten zestaw został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikowi wymianę paska rozrządu w tych silnikach. Silnik W16D to silnik z dwoma wałkami rozrządu 16v, ale tylko jeden z wałków napędzany jest paskiem, drugi wałek napędzany jest łańcuchem przenoszącym umieszczonym w głowicy. Ten zestaw został opracowany do pomiaru czasu silnika tylko do wymiany paska. Zastosowanie: MINI: Clubman, Mini (2007 - 2010) z silnikami W16D. Nadaje się również do silników wysokoprężnych Citroën 1.6 w C2, Xsara Picasso, C4, C5, C4 Picasso, Grand Picasso, Berlingo; Peugeot 1007, 206, 307, 207, 308, Partner Mk3. Kody silnika: 1,6 - W16 D16 (9HZ), W16 D16U0...

gross: 60.00 zł
(net: 48.78 zł)
Blokada rozrządu FORD diesel 2.0 2.4 TDCI

Opis produktu: Zestaw do blokowania i ustawiania wałka rozrządu, wału korbowego i pompy wtryskowej. Niezbędne podczas zmiany łańcucha, naprawy silników i prac przy pompie wtryskowej. Zastosowanie: Ford Mondeo (00-07) , Transit (00-14) Citroen Relay/ Jumper III (06-13) Fiat Ducato (06-11) JAGUAR X-Type 2,0 / 2,2D (03-08) Land Rover DefenderTd4 (06-11) LDV Convoy 2,4TD/TDi (02-06) Peugeot: Boxer III (06-12) Kody silników: 2.0D Di/TDdi/TDCi: ABFA, D3FA, F3FA, D5BA, D6BA, FIFA, FMBA, FMBB, HJBA, HJBB, HJBC, HJBE, N7BA, N7BB 2.2D TDCi/ECOnetic: BG, CYFA, CYFB, CYFC, DRFA, DRFB, DRFC, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, QJBA, QJBA (BG), QJBB, QJBC, QJBD, QVFA, QWFA, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, UHFA 2.2D HDi/JTD: P22DTE (4HM), P22DTE (4HU), P22DTE (4HV) 2.4D Di/TDCi: DOFA, D2FA, D2FB, D4FA, F4FA, FXFA, H9FA, H9FB, H9FD, JXFA, JXFC, PHFA, PHFC 2.4D TD/TDi: ZSD 424 2.4D Td4: 244DT ...

gross: 160.00 zł
(net: 130.08 zł)
BLOKADA ROZRZĄDU CITROEN PEUGEOT MINI N12 N14 1.4 VTi 1.6 THP

Opis produktu: Nadaje się do rozrządu 1.4, 1.6 16v Valvetronic z bezpośrednim wtryskiem, silników benzynowych z napędem łańcuchowym, montowanych w pojazdach BMW Mini, Citroen i Peugeot. Zastosowanie: Mini: Mini Clubvan R55 (12-14), Mini Clubman R55 (08-14), Mini Countryman R55 (07-10), Mini Clubman R56/R57 (07-15), Mini R56/R57 (08-15), Mini Coupe R58 (11-15), Mini Roadster R59 (08-15), Mini Clubman R60 (10-14), Mini Clubvan R60 (12-14), Mini Roadster R61 (13-15), Mini Paceman R61 (14-17), Mini Countryman R60 (10-17) Citroen: C4 (08-11), C4 Picasso (08-13), C4 Grand Picasso (13-15) Peugeot: 207 (06-14), 207CC (07-15), 308 (07-15), 3008 (09-15), 5008 (09-15) Kody silników: 1.4: N12B14, N12B14AB 1.6: EP3(8FS), EP3C(8FR), EP6(5FW), EP6C(5FS), EP6CDT(5FV), EP6DT(5FT), EP6DT(5FX), EP6DTS(5FY), N14B16A, N14B16CD, N14B16T0, N14B16CD/T0, N16B16A, N16B16K0, N16B16A/M0, N16B16A/MO, N16B16M0, N16B16U0 OEM: Mini: 11.5.540, 11.5.590, 11.9.340, 11.9.550 Citroen: 0197-A1, 0197-A3, 0197...

gross: 130.00 zł
(net: 105.69 zł)
Uniwersalna blokada rozrządu koła zębatego pompy

Uniwersalna blokada rozrządu koła zębatego pompy wtryskowej to narzędzie przeznaczone do zabezpieczania układu rozrządu podczas prac serwisowych i naprawczych. Poniżej przedstawiam jej kluczowe cechy: Zakres rozstawu: 0-60 mm, co pozwala na dopasowanie do różnych modeli silników. Przeznaczenie: Silniki Diesel, Twin Cam. Funkcje: Blokada służy do blokowania kół rozrządu, zapewniając stabilność i precyzję podczas ustawiania rozrządu. Regulacja rozstawu: Posiada możliwość regulacji, co ułatwia dostosowanie do różnych rozstawów kół zębatych. To narzędzie jest niezbędne dla mechaników zajmujących się wymianą rozrządu, ustawianiem faz rozrządu oraz innymi pracami wymagającymi dokładnego unieruchomienia elementów układu rozrządu....

gross: 129.00 zł
(net: 104.88 zł)
Blokada rozrządu Volvo PSA Ford 2.0 2.2 Diesel

Zastosowanie: Peugeot: 807 (05-11), 407 (05-11), 607 (05-09) Citroën: C4 (04-10), C5 II (04-10) Land Rover: Freelander (06-10) Volvo: S40 (03-10), V50 (06-10), C70 (06-10), S80 (07-10), C30 906-10), V70 (07-10) Ford: S Max 2.2 (08-10), Galaxy 2.2 (08-10), Mondeo 2.2, 2.0 (07-10) Kody silników: DW10UTED4 (RHK), DW10BTED4 (RHR), DW10CTED4 (RHD), DW10CTED4 (RHH), DW12BTED4 (4HS), DW12BTED4 (4HP), DW12BTED4 (4HT), DW12BTED4 (4HR), DW12BTED4/224DT, DW12CTED4/224DT QXBA, QXWA, QXBB, Q4BA, QXWA, QXWB, AZBA, AZBC, AZWA ...

gross: 65.00 zł
(net: 52.85 zł)
Blokada rozrządu Jaguar PSA Land Rover 2.7 V6

Opis produktu: Nadaje się do wymiany paska rozrządu w silnikach wysokoprężnych 2.7 i 3.0 V6 montowanych w pojazdach Land Rover (TDV6), Jaguar, Citroen i Peugeot. Zestaw zawiera sworznie blokujące i kontrolne wałka rozrządu, narzędzia do blokowania koła zamachowego, sworzeń pompy płynu chłodzącego i zacisk mocujący pasek. Zastosowanie: Citroen: C5 III (07-14), C6 (05-09) Jaguar: S-Type (04-08), XF (08-20), XJ (10-20), XJ6 (05-10), F-Pace (16-20) Land Rover: Discovery (17-18), Discovery 3 (04-09), Discovery 4 (09-17), Range Rover (12-20), Range Rover Sport (05-20), Range Rover Velar (17-20) Peugeot: 407 (04-09), 407 Coupe (06-12), 607 (04-11) Kody silników: 2.7D/TDV6/TDVi: 276DT, 7G; 2.7D HDi: DT17BTED4(UHZ); 3.0D HDi: D20CTED4(X8Z), DT20C(X8C), DT20C(X8Z); 3.0D SDV6/TDV6: AJV6D, 306DT, AJ-V6D/306DT. OEM: 303-1116, 303-1117, 303-1126, 303-1132, 0188-K, 0195-C, 0195-H, 0195-K ...

gross: 200.00 zł
(net: 162.60 zł)
BLOKADA ROZRZĄDU FORD MAZDA PSA 1.4 1.6 DIESEL

Opis produktu: Zestaw 4 kołków przeznaczonych do blokowania kół pasowych wału korbowego, wałka rozrządu i wysokociśnieniowej pompy paliwa w silnikach wysokoprężnych Ford 1.4 i 1.6 TDCi stosowanych w całej gamie Forda od 2002 roku. Zastosowanie: Citroen: Berlingo I/II (05-11), Berlingo III (08-18), Berlingo IV (14-19), C1 (05-10), C2 (03-10), C3 I/II (02-10), C3 III (10-18), C III IV (16-18), C3 Picasso (09-12), C3 Pluriel (04-10), DS3 (09-12), C4 (04-11), C4 II (11-18), C4 Picasso/Grand Picasso (06-18), C5 II (04-08), C5 III (07-12), DS4 (11-12), Nemo (08-10), Xsara II (04-08), Xsara Picasso (04-10) Ford: B-Max (12-18), C-Max (07-15), EcoSport (13-18), Fiesta (02-20), Focus (04-18), Focus C-Max (03-18), Fusion (04-11), Grand C-Max (10-18), Tourneo Courier (14-16) Mazda: 2 (02-10), 3 (04-12), 5 (10-12) Peugeot: 107 (05-10), 1007 (05-10), 206 (01-12), 206+ (10-13), 206CC (05-07), 207 (06-13), 207CC (07-15), 208 (12-18), 2008 (12-17), 307 (01-08), 308 (07-18), 308CC (09-17), 3008 ...

gross: 50.00 zł
(net: 40.65 zł)
Blokada rozrządu Citroen Peugeot 1.0/1.2 VTI THP

Opis produktu:   Zawiera niezbędne narzędzia wymagane do wymiana paska rozrządu w PSA 1.0 i 1.2 VTi Trzycylindrowe silniki benzynowe Pure-Tech z napędem pasowym. Do sprawdzania i ustawiania wałka rozrządu i wału korbowego w prawidłowej pozycji TDC.  Do stosowania przy naprawie napędu wałka rozrządu, przy wymianie uszczelki głowicy cylindrów itp.   Zastosowanie: Citroen - C3 III (12-15), C4 Cactus (14-15), C-Elysee (12-15), DS3 (12-15) Peugeot - 108 (14-15), 208 (12-15), 308 (13-15), 2008 (13-15) Zestaw zawiera: śruba blokująca koło zamachowe - OEM 0109-2B narzędzie do regulacji wałka rozrządu - OEM 0109-2A blokada wałka wyrównoważającego. Kody silników: 1.0 VTi - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 e-THP - EB2DT (HNZ), EB2DTS (HNY), EB2DTSM (HNW), 1.2 VTi - EB2 (HMZ), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2M (HMV), 1.2 PureTech VTi - EB2 (HMT), EB2F (HMT), 1.2 PureTech LPG - EB2F (HMX), EB2FAD, 1.2 PureTech - EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2FB (HMP), EB2ADT (HNP), EB2...

gross: 160.00 zł
(net: 130.08 zł)
Blokaka rozrządu PSA 1.2 GDI PureTech  - napęd paskowy

Opis produktu: Ten zestaw zapewnia dokładną i oszczędzającą czas metodę sprawdzania paska rozrządu pod kątem zużycia i rozciągania. Rozciągnięcie paska może prowadzić do nieprawidłowego ustawienia wałka rozrządu.   Zastosowanie: Citroen: Berlingo IV (18-20), C1 II (14-18), C3 III (12-17), C3 IV (16-18), C4 Cactus (14-20), C4 Aircross (18-20), C-Elysee (12-18), DS3 (12-18); Peugeot: 108 (14-18), 208 (12-21), 2008 (13-21), 301 (12-20), 308 (13-21), 3008 (16-21), 508 (19-21), 5008 (14-21), Partner III (15-18) Partner IV (18-21) Rifter (19-21); Toyota: Aygo (14-18); GM: Crossland X (17-20), Combo E (18-20), Grandland X (17-20). Kody silników: 1.2 VTi: 1PP(HM01), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), HMP (EB2FB), HMT(EB2D), HMU(EB2D), HMV (EB2M), HMY (EB2M), HMZ (EB2), HMZ (EB2D), HMZ (EB2F), HMZ (EB2FB) 1.2 E-VTI: HMZ (EB2F), EB2F (HMZ) 1.2 PureTech THP: HNZ (EB2DT) 1.2 PureTech VTi: EB2ADS (HNS), EB2D(HMT), EB2ADJ (HNP), EB2ADT (HNK), EB2ADTX ...

gross: 130.00 zł
(net: 105.69 zł)
BLOKADA ROZRZĄDU PEUGEOT CITROEN 1.8 2.0 16V HPI

Opis produktu: Do mocowania wałka rozrządu przy wymianie paska rozrządu i innych pracach silnika Nadaje się do silników benzynowych Peugeot i Citroen 1.8 / 2.0 16V HPI (od 1998) Zastosowanie: Peugeot: 206, 307, 406, 607,407, 806, 807, Expert Citroen: Xsara, Picasso, C5, C4, Evasion, Synergie, C8, Jumpy Silniki: benzynowe 1.8 / 2.0 16V HPI - roczniki 1998+ Kody silników: EW12J4(3FC) EW10D-HPI(RLZ) EW10J4S(RFK) EW10J4(RFN/RFR) EW7J4(6FZ) ...

gross: 45.00 zł
(net: 36.59 zł)
Blokada rozrządu PSA/CITROEN 1.2 MAX

Opis Kompletny zestaw narzędzi do ustawiania i blokowania rozrządu we wszystkich silnikach benzynowych serii 1.0 i 1.2 'EB', stosowanych w modelach Citroën, Peugeot, DS, Opel/Vauxhall oraz Toyota. Zestaw ten jest niezbędny podczas prac związanych z regulacją lub wymianą rozrządu. Zawiera narzędzia do ustawiania silnika oraz specjalne narzędzie do blokowania piasty wału korbowego podczas wyjmowania lub montażu śruby mocującej. Citroën 1.0/1.2 EB0 / EB2 Berlingo III, Berlingo IV, C-Elysee, C1 II, C3 Aircross, C3 III / C3 Picasso, C3 IV, C4 Cactus, C4 II, C4 Picasso/Grand Picasso, C4 Space Tourer/Grand Space Tourer, C5 Aircross, DS3 / DS3 Cabrio, DS4 Peugeot 1.0/1.2 EB0 / EB2 108, 2008, 208, 3008, 301, 308, 5008, 508, Partner III, Partner IV, Rifter Toyota 1.2 Aygo Vauxhall/Opel 1.2 EB2 Combo-E, Crossland X, Grandland X Kody silników: 1.0 - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 - 1PP (HM01), D12XHL, D12XHT, EB2 (HMT), EB2 (HMW), EB2 (HMZ), EB2ADT, EB2ADT (HNP), EB2ADT (H...

gross: 280.00 zł
(net: 227.64 zł)