Zestaw narzędzi do usuwania nagaru z gniazda wtryskiwacza to wszechstronne i praktyczne rozwiązanie dla mechaników i warsztatów samochodowych. Dzięki różnorodności narzędzi i rozmiarów umożliwia szybkie, precyzyjne i bezpieczne czyszczenie gniazd, co przekłada się na lepsze dopasowanie wtryskiwaczy i ich prawidłowe funkcjonowanie. Główne cechy zestawu: Uniwersalność: Kompatybilny z większością pojazdów po 2000 roku. Różnorodność narzędzi: Rębak płaski i skośny w różnych rozmiarach (14mm – 21.5mm i 15.5mm – 20.5mm), co pozwala na dopasowanie do różnych gniazd. Precyzja: Narzędzia dodatkowe, takie jak pilot czy nożyk, umożliwiają dokładne czyszczenie i przygotowanie gniazda. Ergonomia i stabilność: T-handle z 19mm gniazdem i klucz imbusowy zapewniają komfort i bezpieczeństwo podczas pracy. Zastosowanie: Czyszczenie i usuwanie nagaru z gniazd wtryskiwaczy. Przygotowanie gniazda do montażu nowego lub wyczyszczonego wtryskiwacza. Ułatwienie i przyspieszenie pracy w warsztacie...
Produkt ten to specjalistyczny zestaw do blokowania silnika, przeznaczony do precyzyjnej kontroli i regulacji rozrządu wałka rozrządu oraz do usuwania lub wymiany łańcucha rozrządu. W skład zestawu wchodzi również płyta Vanos, niezbędna do prawidłowego zablokowania układu zmiennych faz rozrządu w odpowiedniej pozycji, co umożliwia bezpieczną i skuteczną pracę podczas serwisu. Zastosowanie: Idealny do pojazdów marki BMW, w tym modeli: 116i (2003-2009) E81, E87 316i (2001-2009) E46, E90 316Ci (2001-2006) E46 316ti (2001-2005) E46 Obsługuje silniki o kodach: N40 B16A, N45 B16A, N45T B16AC, N45T B16C. Ten zestaw jest niezbędny dla mechaników i serwisów zajmujących się naprawami silników BMW, zapewniając precyzyjne blokowanie elementów rozrządu podczas pracy serwisowej....
Opis produktu: Zestaw do blokowania i ustawiania wałka rozrządu, wału korbowego i pompy wtryskowej. Niezbędne podczas zmiany łańcucha, naprawy silników i prac przy pompie wtryskowej. Zastosowanie: Ford Mondeo (00-07) , Transit (00-14) Citroen Relay/ Jumper III (06-13) Fiat Ducato (06-11) JAGUAR X-Type 2,0 / 2,2D (03-08) Land Rover DefenderTd4 (06-11) LDV Convoy 2,4TD/TDi (02-06) Peugeot: Boxer III (06-12) Kody silników: 2.0D Di/TDdi/TDCi: ABFA, D3FA, F3FA, D5BA, D6BA, FIFA, FMBA, FMBB, HJBA, HJBB, HJBC, HJBE, N7BA, N7BB 2.2D TDCi/ECOnetic: BG, CYFA, CYFB, CYFC, DRFA, DRFB, DRFC, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, QJBA, QJBA (BG), QJBB, QJBC, QJBD, QVFA, QWFA, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, UHFA 2.2D HDi/JTD: P22DTE (4HM), P22DTE (4HU), P22DTE (4HV) 2.4D Di/TDCi: DOFA, D2FA, D2FB, D4FA, F4FA, FXFA, H9FA, H9FB, H9FD, JXFA, JXFC, PHFA, PHFC 2.4D TD/TDi: ZSD 424 2.4D Td4: 244DT ...
Zestaw do Demontażu Urwanych Świec Żarowych 8 i 10 mm Zestaw przeznaczony do precyzyjnego usuwania uszkodzonych świec żarowych o rozmiarach 8 mm i 10 mm, bez konieczności demontażu głowicy silnika. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w zestawie pozwalają na szybką i bezpieczną naprawę, minimalizując ryzyko uszkodzeń. Dzięki wykorzystaniu adaptera pneumatycznego, który montuje się w miejsce wtryskiwacza, sprężone powietrze zapobiega przedostawaniu się opiłków oraz resztek materiału do komory spalania podczas obróbki. Zestaw zawiera: Gwintownik M10 x 1.0 – do precyzyjnego nacinania gwintu w świecach 10 mm. Gwintownik M8 x 1.0 – do pracy z gwintami w świecach 8 mm. Wiertła 3,5 mm (2 szt.) – do dokładnego nawiercania urwanych elementów. Rozwiertak do regeneracji gniazda (6x3,5x40L) – umożliwia dokładne oczyszczenie i przygotowanie gniazda na nową świecę. Pokrętło do gwintowników – zapewnia pełną kontrolę podczas pracy. Zalety zestawu: Brak konieczności demontażu głowicy sil...
Solidna konstrukcja i uniwersalność Wykonane z wytrzymałego materiału, co gwarantuje długotrwałe użytkowanie bez uszkodzeń czy deformacji. Konstrukcja umożliwia łatwy dostęp nawet do trudno dostępnych miejsc na ramionach wycieraczek. Pasują do większości popularnych modeli samochodów, co czyni je wszechstronnym narzędziem dla właścicieli różnych marek pojazdów. Usuwanie zapieczonych elementów i korozji Idealne do usuwania zapieczonych lub skorodowanych ramion wycieraczek. Precyzyjne wyprofilowanie zapewnia skuteczne usunięcie przeszkód i minimalizuje ryzyko uszkodzeń innych elementów. Dane techniczne: Wymiary: 28 x 22 x 6 cm Waga: 1,78 kg Zawartość zestawu: 2 ściągacze (zakres rozmiarów: 20-60 mm i 20-40 mm) 4 wyciskacze (rozmiary: 18 mm, 23,5 mm, 26 mm, 26,5 mm) Praktyczna walizka do przechowywania Ten zestaw to niezastąpione narzędzie dla każdego, kto chce skutecznie i bezpiecznie wymienić lub naprawić ramiona wycieraczek w swoim samochodzie....
Opis produktu: Blokada przystosowana do silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa ze zmiennymi fazami rozrządu, do regulacji i ustawienia kąta wałka rozrządu i wału korbowego wybranych modelach FORD, VOLVO i Mazda. Zastosowanie: Ford: B-Max (13-18), C-Max (12-18), Connect (13-16), Courier (12-16), EcoSport (13-15), Fiesta (13-17), Focus (12-18), Galaxy (10-17), Grand C-Max (12-18), Grand Tourneo Connect (13-17), S-Max (10-15), Tourneo Connect (13-15), Mondeo (14-20) Volvo: S60 (11-16), S80 (09-15), V40 (09-15), V40 Cross Country (10-14), V60 (10-16), V70 (09-16), XC60 (09-14) Mazda: Mazda 5 (CW) (10-15), Mazda 6 (GH) (10-13) Kody silników: Ford 1.5 ecoBoost: UNCA, UNCB, UNCC, UNCD, UNCE, UNCF, UNCI, UNCJ, UNCK Ford 1.6: HXDA, HXDB, HXJA, HXJB, IQDA, IQDB, IQDC, IQJA, IQJC, JQDA, JQDB, JQGA, IQJE, JQMA, JQMB, JTDA, JTDB, JTJA, JTJB, JTMA, JTWA, JTWB, MUDA, MUDD, PNDA, PNDD, RVJA, SIDA, U5JA, XTDA, XTDB Ford 2.0: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA,...
Zestaw Szczypie do Zdejmowania Opasek Zaciskowych – Opis i Zastosowanie Przedstawiamy profesjonalny zestaw narzędzi przeznaczony do skutecznego i precyzyjnego zdejmowania oraz zakładania opasek zaciskowych różnych typów. Zestaw ten jest nieoceniony w pracach instalacyjnych, serwisowych oraz naprawczych związanych z przewodami i kablami. Zawartość zestawu (9 elementów): Szczypce do opasek z obrotowymi szczękami Dostosowane do popularnych sprężystych opasek zaciskowych Obrotowe szczęki umożliwiają pochylanie narzędzia, co ułatwia pracę w trudno dostępnych miejscach Blokada zapadkowa zapewnia mocne trzymanie i naprężanie opaski Szczypce z linką (60 cm) zakończone szczękami do opasek zaciskowych Długa linka pozwala na dostęp do miejsc trudno dostępnych Idealne do precyzyjnego montażu i demontażu Wygięte szczypce z obrotowymi szczękami do wąskich opasek Ułatwiają pracę w wąskich przestrzeniach i przy cienkich przewodach Szczypce typu CLIC-R do opasek wielokrotnego ...
Opis produktu: Zawiera niezbędne narzędzia wymagane do wymiana paska rozrządu w PSA 1.0 i 1.2 VTi Trzycylindrowe silniki benzynowe Pure-Tech z napędem pasowym. Do sprawdzania i ustawiania wałka rozrządu i wału korbowego w prawidłowej pozycji TDC. Do stosowania przy naprawie napędu wałka rozrządu, przy wymianie uszczelki głowicy cylindrów itp. Zastosowanie: Citroen - C3 III (12-15), C4 Cactus (14-15), C-Elysee (12-15), DS3 (12-15) Peugeot - 108 (14-15), 208 (12-15), 308 (13-15), 2008 (13-15) Zestaw zawiera: śruba blokująca koło zamachowe - OEM 0109-2B narzędzie do regulacji wałka rozrządu - OEM 0109-2A blokada wałka wyrównoważającego. Kody silników: 1.0 VTi - EB0 (ZMZ), EB0F (ZMZ) 1.2 e-THP - EB2DT (HNZ), EB2DTS (HNY), EB2DTSM (HNW), 1.2 VTi - EB2 (HMZ), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2M (HMV), 1.2 PureTech VTi - EB2 (HMT), EB2F (HMT), 1.2 PureTech LPG - EB2F (HMX), EB2FAD, 1.2 PureTech - EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2FB (HMP), EB2ADT (HNP), EB2...
Opis produktu: Służy do demontażu koła zębatego pompy wysokiego ciśnienia oleju napędowego w silnikach wysokoprężnych Hyunda i Kia 1.1, 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7L CRD (od 2004 r.). Zastosowanie: Hyundai Accent 2011 - 2016, Elantra 2014 - 2016, i20 2009 - 2015, i20/ i20 Active 2015 - 2018, i20 Coupe 2015 - 2018, i30 2008 - 2012, i30 2012 - 2017, i30 2017 - dzis, i40 2011 - 2019, ix20 2010 - 2018, ix35 2010 - 2016, Matrix 2009 - 2011, Tucson 2015 - 2018. Kia Carens 2010 - 2013, Carens 2013 - 2018, Cee'd / ProCee'd 2007 - 2012, Cee'd / ProCee'd 2012 - 2018, Cerato 2004 - 2007, Optima 2011 - 2015, Optima 2011 - 2018, Picanto 2004 - 2011, Rio 2005 - 2011, Rio 2011 - 2017, Soul 2009 - 2014, Soul 2014 - 2018, Sportage 2010 - 2016, Sportage 2016 - 2018, Venga 2009 - 2018. Kody silników: 1,1 CRDi - D3FA, D3FF1,4 CRDi - D4FC(U1), D4FC(U2)1,5 CRDi - D4FA1,6 CRDi - D4FB, D4FB(U1), D4FB(U2), D4FB-H(U1), D4FB-H(U2), D4FB-L(U1)1,7 CRDi - D4FD, D4FD(U2), D4FD-H(U2), ...
Opis produktu: Specjalnie zaprojektowany do silników wysokoprężnych Nissan, Renault i Vauxhall/Opel 1.5L K9K, 1.9L F9Q, 2.2L G9T i 2.5L G9U dCi. Ten zestaw zawiera narzędzia wymagane do ustawienia rozrządu podczas wymiany paska i łańcucha. Zastosowanie: Dacia: Dokker, Duster, Lodgy, Logan, Sandero Nissan: Almera, Cube, Juke, Kubistar, Micra, Note, Promera, Qashqai, Primastar Renault: Captur I, Clio II/III/IV, Espace/Grand Espace III/IV, Fluence, Kadjar, Kangoo, Laguna I/II/III, Logan/ Logan MCV, Megane I/II/III/IV, Scenic/Grand Scenic I/II/III/IV, Twingo II, Trafic II, Master II Suzuki: Grand Vitara, Jimny Vauxhall/Opel: Movano-A, Vivaro-A Kody silników: 1,5 dCi - K9K 276, K9K 400, K9K 500, K9K 608, K9K 609, K9K 612, K9K 626, K9K 628, K9K 629, K9K 636, K9K 638, K9K 639, K9K 646, K9K 647, K9K 656, K9K 657, K9K 658, K9K 666, K9K 667, K9K 676, K9K 677, K9K 700, K9K 702, K9K 704, K9K 706, K9K 710, K9K 712, K9K 714, K9K 716, K9K 718, K9K 722, K9K 724, K9K 728, K9K 729, ...
Przeznaczenie: Do wyciągania zaczepionych i przyklejonych wtryskiwaczy Common Rail z głowicy cylindrów. Kompatybilny z systemami Bosch, Delphi, Siemens. Szczególnie polecany do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz CDI (modele 611, 612, 646, 647, 648). Specyfikacja techniczna: Typ narzędzia: ściągacz bezwładnościowy. Waga: 1,75 kg. Długość: 350 mm. Zawiera przegub do ułatwienia operacji. Dodatkowe akcesoria: Adapter M17x1.0. Adapter M27x1.0. Wyciągacz M12x1.75. 2 adaptery do demontażu. Adapter wtryskiwacza M27x1.0 (używany dla typu Bosch). Adapter M22x1.5 z gwintem wewnętrznym. Adapter M17x1.0 z gwintem zewnętrznym. Adapter M12x1.75 z gwintem zewnętrznym. Adapter M10x1.75 z gwintem zewnętrznym. Zastosowanie: Pasuje do wtryskiwaczy oleju napędowego Bosch, Delphi, Siemens. Idealny do prac serwisowych przy silnikach wysokoprężnych, zwłaszcza Mercedes-Benz CDI. Ten zestaw narzędzi zapewnia skuteczne i bezpieczne wyciąganie wtryskiwaczy, minimalizując r...
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY Przyrząd umożliwia szybkie i precyzyjne zdiagnozowanie uszkodzeń uszczelki pod głowicą silnika. W przypadku jej uszkodzenia lub pęknięcia głowicy, część gazów spalinowych, zawierających m.in. dwutlenek węgla (CO2), dostaje się do układu chłodzenia. Zasada działania opiera się na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia. Płyn reakcyjny w testerze reaguje z gazami z układu i w przypadku podwyższonego poziomu CO2 zmienia barwę, co pozwala na łatwe odczytanie wyniku. Konstrukcja dwukomorowa z filtrem pomiędzy komorami zapewnia odseparowanie ewentualnych zanieczyszczeń, takich jak krople płynu chłodniczego, które mogłyby wpłynąć na dokładność testu. Dzięki temu uzyskujemy wiarygodny wynik, potwierdzający lub wykluczający uszkodzenie uszczelki głowicy....
Ściągacz kół pasowych pompy wspomagania kierownicy Opis produktu: Przeznaczony do zdejmowania wciskanych kół pasowych alternatora oraz wspomagania kierownicy w pojazdach marki GM i Ford. Wykonany ze stali wysokowęglowej, co zapewnia trwałość i wytrzymałość, a tym samym długą żywotność narzędzia. Wyposażony w odwracalną szczękę umożliwiającą łatwy dostęp do kołnierzy koła pasowego. Zawartość zestawu: Komplet „wszystko w jednym”, zawierający wszystkie niezbędne elementy do szybkiego i skutecznego demontażu oraz montażu łożysk kół. Idealny do prac przy pojazdach z napędem na przednie koła. Umożliwia wymianę łożysk kół przy zachowaniu zamontowanej zwrotnicy i kolumny kierownicy, bez konieczności ich demontażu. Zastosowanie: Niezbędny zestaw dla profesjonalnych mechaników oraz entuzjastów napraw domowych. Ułatwia i przyspiesza prace związane z wymianą kół pasowych i łożysk w pojazdach. Korzyści: Solidna konstrukcja ze stali wysokowęglowej. Odwracalna szczęka dla ...
Opis produktu: Przeznaczony do silników benzynowych BMW 1.8L i 2.0L N42 i N46 z napędem łańcuchowym, które można znaleźć w gamie BMW od 2001 do 2014 roku. Ten zestaw zawiera narzędzia blokujące wymagane do ustawienia rozrządu wałka rozrządu, czujnika krzywkowego i elementów wału korbowego w jednym kompleksowym zestawie. Zastosowanie: Seria '1' 118i ; 120i (E87) - 2004-2010 Seria '3' 316i ; 316 ti Compact (E46) - 2001-2005 318 ti Compact (E46) - 2005-2005 318i (E46) - 2001-2007 318i (E90) - 2005-2008 Seria '5' 520i (E90) - 2004-2008 Z4: 2.0 (E85) - 2004-2009 X3: 2.0i (E83) - 2005-2009 Typy silników: N42 - N46 - N46T z system Valvetronic Kody silników: B18 - N42 B18A, N46 B18 B20 - N42 B20A, N46 B20, N46 B20B, N46T B20, N46T B20B, N46T B20BD, N46T B20BZ, N46T B20O2. ...
Opis przyrządu: Skala A: Pomiar temperatury zamarzania płynów chłodniczych (w ºC, od 0 do -50ºC, co 5ºC). Posiada dwie skale z lewej i prawej strony — z lewej dla płynów opartych na propylenie, z prawej dla płynów na bazie etylenie, używanych głównie w Europie. Skala B: Pomiar temperatury zamarzania płynu do spryskiwaczy (w ºC, od 0 do -40ºC, co 10ºC). Skala C: Pomiar gęstości elektrolitu (w kg/l, od 1.1 do 1.4 kg/l, co 0.01 kg/l). Linia światła/cienia: Wskazuje odczyt na skali, zależnie od rodzaju pomiaru. Przebieg pomiaru: Ustawienie przyrządu: Kieruj przyrząd w stronę jasnego światła. Obracając okularem (element 5), ustaw ostrość obrazu. Pobranie próbki: Za pomocą dołączonych pipet pobierz niewielką ilość mierzonego płynu. Umieść dwie krople na pryzmacie (element 1). Opuszczając pokrywę (element 2), delikatnie dociśnij ją, aby próbka dobrze przylegała do pryzmatu. Odczyt wyniku: Na skali pojawi się linia światła lub cienia. Wskazuje ona wartość tempera...
Opis produktu: Zestaw blokad do silników VAG 1.6L / 2.0L Tdi - silniki Common - Rail, do blokowania wałka rozrządu i wału korbowego do demontażu i montażu kół zębatych wałka rozrządu do wymiany paska rozrządu lub naprawie silnika do mocowania wałka wyrównującego Modele: VW: Golf V / VI / Plus, Eos, Polo V, Jetta V / VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy II, Passat B6 / B7 / CC, Touran II, Tiguan, Sharan II, T5, Amarock Audi: A1, A3 (8P), A4 (B8), A5, A6 (C6 / C7), TT (8J), Q3, Q5 Skoda: Fabia II, Roomster, Praktik, Octavia II, Superb II, Yeti Seat: Ibiza (6J), Leon III, Exeo, Altea, Alhambra II Kody silników: 1,6 TDI CR (od 2009): CAYA, CAYB, CAYC 2,0 TDI CR (od 2007): CAAA, CAAB, CAAC, CAAD, CAAE, CBAB, CBBA, CBBB, CBAA, CFFA, CFFB,CFGB, CFGC, CLJA CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CCHA, CCHB, CAVA, CBDA, CBDD, CBAC, CBDC Zawartość: blokada napinacza paska, nr OEM: T10264 trzpień blokując napinacz, nr OEM: T10265 blokada wałka rozrządu, nr OEM: T10051 pas nap...
Opis produktu: Profesjonalny zestaw ściągaczy do łożysk, kół zębatych, przekładni. Urządzenie stosuje się do ściągania łożysk, kół zębatych, kół pasowych, wałków i innych zaklinowanych części używanych w mechanice. Umożliwia szybką i łatwą wymianę łożyska nie naruszając konstrukcji maszyny. Mocny, solidny i łatwy w użyciu. Całość zapakowana jest w plastikową walizkę. Zakres pracy: 30 mm - 50 mm 50 mm - 75 mm Zawartość zestawu 1szt. odklejacz 30-50mm 1szt. odklejacz 50-75mm 1szt. belka L=150mm 1szt. śruba centralna L=180mm 2szt. śruby mocujące L=100mm 2szt. śruby mocujące L=80mm 2szt. śruby przedłużki L=130mm 2szt. śruby przedłużki L=100mm ...
DANE TECHNICZNE: Rozmiar: 3/8" Zakres momentu obrotowego: 27-108 Nm Kierunki obrotu: prawo / lewo Czytelna skala pomiarowa Mechanizm blokujący Płynna regulacja na rączce Powłoka powierzchni: Chrom-Vanadium (odporna na korozję i wytrzymała) OPIS PRODUKTU: Klucz dynamometryczny 3/8" służy do precyzyjnego dokręcania połączeń gwintowych z określonym momentem obrotowym. Mechanizm naciągu zapadki gwarantuje, że po osiągnięciu ustawionej siły, klucz przeskakuje o jeden ząbek, wydając charakterystyczny "klik", co sygnalizuje końcową wartość. Regulacja momentu odbywa się poprzez obrót rękojeści, a po ustawieniu żądanej wartości klucz można zablokować zabezpieczeniem na końcu rączki, aby zapobiec przypadkowej zmianie ustawienia. Wykonany z wysokiej jakości stopu chromu i wanadu, co zapewnia trwałość, wytrzymałość i długotrwałe użytkowanie. ...
Blokada rozrządu dla silników Audi VW 3.7 i 4.2 V8 (modelowe lata 1999-2005) obejmuje pojazdy takie jak Audi A6 Quattro (99-05), S6 (00-04), A8 (99-03), RS4 (03-05), RS6 (03-04), a także modele VW Touran (03-06) i Phaeton (03-04). Silniki w tym zakresie obejmują różne oznaczenia kodowe: Silniki 3.7: AKC AQG BFL Silniki 4.2: ANK AQF AQH AQJ ARS ARU ASG AWN AVN AVP AUW AXQ BCY BFM (98-03) BGH BHX Opis i zastosowanie: Blokada rozrządu jest elementem zabezpieczającym przed nieautoryzowanym dostępem i zapewnia prawidłowe ustawienie wałków rozrządu podczas wymiany lub napraw. Zaleca się stosowanie oryginalnych lub wysokiej jakości zamienników dedykowanych do konkretnych kodów silników. Wskazówki: Upewnij się, że wybrany element jest kompatybilny z Twoim modelem i rocznikiem pojazdu. Podczas wymiany bloku rozrządu konieczne jest zachowanie ostrożności i korzystanie z odpowiednich narzędzi, aby uniknąć uszkodzeń mechanizmu. Zaleca się korzystanie z instrukc...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zapewnia narzędzia wymagane do zablokowania wałka rozrządu i wału korbowego silników wymienionych w ich "czasowym" położeniu, umożliwiając demontaż łańcuchów napędowych wałków rozrządu oraz ustawienie lub sprawdzenie rozrządu. Silniki: 2.5L FSI, 2.8L FSI, 3.2L FSI i 3.0L TFSI. Zastosowanie: Audi: A4 (2014 - 2015), A5 (2014 - 2017), A6 (2012 - 2018), A7 (2010 - 2018), A8 (2010 - 2018), S4 (2014 - 2017), S5 (2011 - 2017), Q5 (2008-2017), Q7 (2010-2018), SQ5 (2013-2017) Volkswagen: Touareg 3.0 TFSI (2012-2017) Porsche: Cayenne S Hybrid (2010-2014), Panamera (2011-2013) Kody silników: 2,5 - CLXB, CPAA 2,8 - BDX, CCDA, CCEA, CHVA, CJBA, CNYA 3,0 - CAJA, CAKA, CCAA, CGEA, CGFA, CGWA, CGWB, CGWC, CGWD, CGXB, CGXC, CHMA, CHMB, CJTA, CJTB, CJTC, CJWC, CMDA, CMUA, CNAA, CREA, CREC, CRED, CTTA, CTUA, CTUD, CTVA, CTWA, CTWB, CTXA, M06/EC 3,2 - CALA, CALB Narzędzia odpowiadające OEM: T40133/1/2, T40058, T40069, T40071....