Opis produktu: Mały, ale niezbędny zestaw do ustawiania wałków rozrządu i napinaczy w popularnych silnikach benzynowych 1,6 i 2,0 l, które można znaleźć w gamie VAG od 1997 roku. Silniki te mają prostą konstrukcję z pojedynczym górnym wałkiem rozrządu. Osiowanie uzyskuje się poprzez wyrównanie odpowiednich znaków rozrządu na kołach pasowych wałka rozrządu i wału korbowego. Klucz posiada regulację w trzech pozycjach. Ma zastosowanie w wielu modelach VW Grup z ograniczonym dostępem do napinacza. Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda OEM: T10020...
Zastosowanie: Listwa do ustawiania pompowtryskiwaczy w silnikach 4 cylindrowych. Silniki Audi oraz Volkswagen z pompowtryskiwaczami występują z dwoma rodzajami zaworów magnetycznych pompowtryskiwaczy. Listwa służy do kontroli położenia zespołu pompowtryskiwacza po zainstalowaniu podczas montażu. Pokrętło regulacyjne pozwala na użycie sprawdzianu w podzespołach pompowtryskiwacza z tzw. "nową" lub "starą" nakrętką zaworu elektromagnetycznego. Wymiary sprawdzianu stanowią maksymalne wartości regulacyjne i można je zmieniać używając odpowiedniego szczelinomierza. Konstrukcja przyrządu (pokrętło regulacyjne) umożliwia jego zastosowanie zarówno w starszych jak i w nowych typach silników. Modele GRUPA VAG: 1.9 TDI PD - 4 cylindry 2.0 TDI PD - 4 cylindry Wskaźnik regulacyjny do sprawdzania pozycji montażowej lub do regulacji zespołu pompy/dyszy podczas montażu. Urządzenie regulacyjne umożliwia użycie miernika regulacyjnego w zespołach pomp/dysz z nowymi i/lub starymi nakrętkam...
OPIS PRODUKTU: Zestaw umożliwia demontaż i montaż tłumika drgań oraz ustawienie wału korbowego Niezbędny zestaw wymagany przy blokadzie rozrządu silnika, gdy konieczny jest demontaż tłumika drgań. Tłumik drgań w silnikach VAG 1.8 i 2.0 TSi / TFSi jest zblokowany w miejscu za pomocą centralnej śruby. Środkowa śruba zaciska w miejscu koło zębate łańcucha rozrządu na wale korbowym. Zęby blokujące na powierzchniach kół zębatych i końcu wału korbowego są utrzymywane w pozycji tylko dzięki sile zaciskowej śruby środkowej amortyzatora drgań. Biorąc pod uwagę, że na kole zębatym łańcucha nie ma rowka wpustowego, po usunięciu centralnej śruby i obróceniu silnika pozycja rozrządu wałka rozrządu zostanie utracona. Ten specjalistyczny zestaw zawiera niezbędne narzędzia potrzebne do utrzymania tymczasowej pozycji, gdy naprawa wymaga usunięcia tłumika drgań ZASTOSOWANIE: Audi: A3/A3 Sportback (07-17), A3 Cabriolet (08-16), A3 Saloon (13-16), A4 (07-18), A4 Quattro (08-18), A4 Allroad...
Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...
Opis produktu: Specjalny zestaw do instalowania i demontowania łożysk – piasty koła o średnicy 85mm. Stosowanie tego zestawu umożliwia zdemontowanie łożyska – piasty pod odpowiednim kątem, co jest bardzo istotne, aby nie dopuścić do uszkodzenia obudowy i innych elementów. Jeżeli pierścień blokujący zostanie uszkodzony, istnieje w takim przypadku duże ryzyko, że łożysko będzie oddzielone od piasty, co spowoduje przedwczesnym zużyciem tych elementów. Zastosowanie: VW Touareg, Transporter T5, T6, Multivan ( przód / tył ) Zawartość zestawu: Płyta dociskowa Sworznie dystansowe płyty dociskowej Śruba z łożyskiem Nakrętka śruby Pierścień do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień centralny do wyprasowania łożyska – piasty Śruby adapterów Adaptery do wyprasowania piasty – łożyska Pierścień dystansowy do wyprasowania łożyska - piasty Przed przystąpieniem do pracy należy nasmarować gwinty w ściągaczu. Używanie klucza udarowego pozbawia kupującego gwarancji. W żadnym ...
Uniwersalna blokada rozrządu koła zębatego pompy wtryskowej to narzędzie przeznaczone do zabezpieczania układu rozrządu podczas prac serwisowych i naprawczych. Poniżej przedstawiam jej kluczowe cechy: Zakres rozstawu: 0-60 mm, co pozwala na dopasowanie do różnych modeli silników. Przeznaczenie: Silniki Diesel, Twin Cam. Funkcje: Blokada służy do blokowania kół rozrządu, zapewniając stabilność i precyzję podczas ustawiania rozrządu. Regulacja rozstawu: Posiada możliwość regulacji, co ułatwia dostosowanie do różnych rozstawów kół zębatych. To narzędzie jest niezbędne dla mechaników zajmujących się wymianą rozrządu, ustawianiem faz rozrządu oraz innymi pracami wymagającymi dokładnego unieruchomienia elementów układu rozrządu....
Ten zestaw zawiera trzy specjalistyczne klucze, które są niezbędne do obsługi napinaczy paska rozrządu. Są one przeznaczone do szerokiej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych marki VAG (Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda), co czyni je uniwersalnym narzędziem dla warsztatów i majsterkowiczów zajmujących się tymi pojazdami....