Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...
Zestaw do montażu i demontażu sprzęgieł dwumasowych Opis: Ten specjalistyczny zestaw został zaprojektowany do bezpiecznego i skutecznego montażu oraz demontażu sprzęgieł dwumasowych, szczególnie samonastawnych, bez ryzyka uszkodzeń. Umożliwia utrzymanie sprzęgieł w odpowiedniej pozycji, co zapewnia precyzyjną pracę i chroni elementy przed zniekształceniem. Kompatybilność: Przyrząd jest kompatybilny z większością samonastawnych sprzęgieł dwumasowych stosowanych w pojazdach marek takich jak VW, Audi, BMW, Mercedes, Opel, Renault i innych. Zastosowania: Wstępne napinanie mechanizmów samonastawnych sprzęgieł przed demontażem lub instalacją. Umożliwia prawidłowe ustawienie tarczy względem łożyska prowadzącego i oporowego. Zapobiega zniekształceniom płyty sprzęgła, odłączeniu się sprzęgła lub przeciągnięciu elementów. W skład zestawu wchodzą: Belki cztero- i trójramienne do stabilizacji i ustawienia. Sześć adapterów wyrównania: Ø15 / Spigot / 23 mm Ø15 / 28 mm Ø15 / 34 mm...