Klucz do rozkręcania wtryskiwaczy typu common rail, o rozmiarze 10 mm z otworem, specyficznie dla modelu Hexagon. Taki klucz jest specjalistycznym narzędziem używanym do obsługi wtryskiwaczy, które mają głowicę z otworem (np. typu Hex lub innym). Kilka wskazówek: Typ klucza: Klucze do wtryskiwaczy common rail często mają specjalny kształt, dopasowany do głowic wtryskiwaczy. W tym przypadku, może to być klucz typu Hex z otworem, co oznacza, że ma kształt sześciokąta na końcu i otwór, który umożliwia użycie np. śruby lub wkrętaka do odkręcania. ...
Opis produktu: Nadaje się do wymiany paska rozrządu w silnikach wysokoprężnych 2.7 i 3.0 V6 montowanych w pojazdach Land Rover (TDV6), Jaguar, Citroen i Peugeot. Zestaw zawiera sworznie blokujące i kontrolne wałka rozrządu, narzędzia do blokowania koła zamachowego, sworzeń pompy płynu chłodzącego i zacisk mocujący pasek. Zastosowanie: Citroen: C5 III (07-14), C6 (05-09) Jaguar: S-Type (04-08), XF (08-20), XJ (10-20), XJ6 (05-10), F-Pace (16-20) Land Rover: Discovery (17-18), Discovery 3 (04-09), Discovery 4 (09-17), Range Rover (12-20), Range Rover Sport (05-20), Range Rover Velar (17-20) Peugeot: 407 (04-09), 407 Coupe (06-12), 607 (04-11) Kody silników: 2.7D/TDV6/TDVi: 276DT, 7G; 2.7D HDi: DT17BTED4(UHZ); 3.0D HDi: D20CTED4(X8Z), DT20C(X8C), DT20C(X8Z); 3.0D SDV6/TDV6: AJV6D, 306DT, AJ-V6D/306DT. OEM: 303-1116, 303-1117, 303-1126, 303-1132, 0188-K, 0195-C, 0195-H, 0195-K ...
Zastosowanie: Peugeot: 807 (05-11), 407 (05-11), 607 (05-09) Citroën: C4 (04-10), C5 II (04-10) Land Rover: Freelander (06-10) Volvo: S40 (03-10), V50 (06-10), C70 (06-10), S80 (07-10), C30 906-10), V70 (07-10) Ford: S Max 2.2 (08-10), Galaxy 2.2 (08-10), Mondeo 2.2, 2.0 (07-10) Kody silników: DW10UTED4 (RHK), DW10BTED4 (RHR), DW10CTED4 (RHD), DW10CTED4 (RHH), DW12BTED4 (4HS), DW12BTED4 (4HP), DW12BTED4 (4HT), DW12BTED4 (4HR), DW12BTED4/224DT, DW12CTED4/224DT QXBA, QXWA, QXBB, Q4BA, QXWA, QXWB, AZBA, AZBC, AZWA ...
Opis produktu: Zestaw rozrządu silnika zapewnia narzędzia wymagane do zablokowania wałka rozrządu i wału korbowego silników wymienionych w ich "czasowym" położeniu, umożliwiając demontaż łańcuchów napędowych wałków rozrządu oraz ustawienie lub sprawdzenie rozrządu. Silniki: 2.5L FSI, 2.8L FSI, 3.2L FSI i 3.0L TFSI. Zastosowanie: Audi: A4 (2014 - 2015), A5 (2014 - 2017), A6 (2012 - 2018), A7 (2010 - 2018), A8 (2010 - 2018), S4 (2014 - 2017), S5 (2011 - 2017), Q5 (2008-2017), Q7 (2010-2018), SQ5 (2013-2017) Volkswagen: Touareg 3.0 TFSI (2012-2017) Porsche: Cayenne S Hybrid (2010-2014), Panamera (2011-2013) Kody silników: 2,5 - CLXB, CPAA 2,8 - BDX, CCDA, CCEA, CHVA, CJBA, CNYA 3,0 - CAJA, CAKA, CCAA, CGEA, CGFA, CGWA, CGWB, CGWC, CGWD, CGXB, CGXC, CHMA, CHMB, CJTA, CJTB, CJTC, CJWC, CMDA, CMUA, CNAA, CREA, CREC, CRED, CTTA, CTUA, CTUD, CTVA, CTWA, CTWB, CTXA, M06/EC 3,2 - CALA, CALB Narzędzia odpowiadające OEM: T40133/1/2, T40058, T40069, T40071....
Honownica przeznaczona do szlifowania cylindra została wyposażona w elastyczny, giętki łącznik, co umożliwia precyzyjne i wygodne przeprowadzanie prac. DANE TECHNICZNE: Zakres roboczy: 51–177 mm Długość całkowita: 295 mm Długość kamieni: 75 mm Ta narzędzie jest idealne do dokładnego wykańczania cylindrów, zapewniając wysoką jakość i precyzję podczas pracy....
Przedstawiony zestaw do naprawy uszkodzonych gwintów w silnikach i innych elementach pojazdów to kompleksowe narzędzie umożliwiające skuteczną regenerację gwintów M6 x 1. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia naprawy, zapewniając trwałe i precyzyjne rezultaty. W skład zestawu wchodzą: 20 wkładek spiralnych z gwintem M6 x 1., które umożliwiają odtworzenie uszkodzonego gwintu. Wiertło wykonane ze stali szybkotnącej HSS, przeznaczone do nawiercania otworów pod wkładki. Gwintownik HSS do odtworzenia gwintu w otworze. Pokrętło prowadzące, które ułatwia precyzyjne wprowadzenie wkładki spiralnej. Wybijak do usuwania końcowej części sprężyny wkładki, co umożliwia jej bezpieczne wykręcenie i zamocowanie. Dzięki temu zestawowi możliwa jest szybka i skuteczna naprawa uszkodzonych gwintów, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z wymianą całych elementów. Idealny dla warsztatów samochodowych, mechaników oraz osób zajmujących się naprawami pojazdów....
Przedstawiony zestaw do naprawy uszkodzonych gwintów w silnikach i innych elementach pojazdów to kompleksowe narzędzie umożliwiające skuteczną regenerację gwintów M5 x 0,8. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia naprawy, zapewniając trwałe i precyzyjne rezultaty. W skład zestawu wchodzą: 20 wkładek spiralnych z gwintem M5 x 0,8., które umożliwiają odtworzenie uszkodzonego gwintu. Wiertło wykonane ze stali szybkotnącej HSS, przeznaczone do nawiercania otworów pod wkładki. Gwintownik HSS do odtworzenia gwintu w otworze. Pokrętło prowadzące, które ułatwia precyzyjne wprowadzenie wkładki spiralnej. Wybijak do usuwania końcowej części sprężyny wkładki, co umożliwia jej bezpieczne wykręcenie i zamocowanie. Dzięki temu zestawowi możliwa jest szybka i skuteczna naprawa uszkodzonych gwintów, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z wymianą całych elementów. Idealny dla warsztatów samochodowych, mechaników oraz osób zajmujących się naprawami pojaz...
Klucz do regulacji drążków kierowniczych 13-24 mm Przeznaczony do luzowania i regulacji opornych drążków kierowniczych podczas napraw lub regulacji geometrii kół. Idealny, gdy drążek kierowniczy nie posiada sześciokąta ani spłaszczenia, co uniemożliwia użycie standardowego klucza. Wyposażony w sprężynową szczękę, która zaciska się mocniej pod wpływem większej siły, zapewniając pewny chwyt. Długość: 410 mm....
Opis produktu: Zestaw blokad rozrządu do silników Fiat Ducato 2.3L i 3.0L JTD. Ten zestaw zawiera najnowszy kołek rozrządu wału korbowego wymagany w silnikach produkowanych w latach 2006-2008. Silnik wysokoprężny Common Rail 2,3 JTD z dwoma wałkami rozrządu jest napędzany pasowo między wałem korbowym a wlotowym wałkiem rozrządu, ale wykorzystuje łańcuch do połączenia obu wałków rozrządu. Wysokociśnieniowa pompa paliwowa nie wymaga rozrządu. Zastosowanie: Citroen: Relay/Jumper III Peugeot: Boxer III Fiat: Ducato Iveco: Daily Kody silników: 2,3 HPI/HPT - F1AE0481A, F1AE0481B, F1AE0481C, F1AE0481D, F1AE0481F, F1AE0481N, F1AE0481FA, F1AE0481FB, F1AE0481G, F1AE0481GA, F1AE0481GB, F1AE0481H, F1AE0481HA, F1AE0481HB, F1AE0481R, F1AE0481RA, F1AE0481UA, F1AE0481UB, F1AE0481VA, F1AE0481VB, F1AE3481A, F1AE3481B, F1AE3481C, F1AE3481D, F1AE3481E, F1AE3481G, F1AFL411A, F1AFL411B, F1AFL411C, F1AGL411D, F1AGL411M 3,0 HPI/HPT - F1CE0114A, F1CE0441A, F1CE0441F, F1CE0481A, F1CE0481B, F1CE0...
Przedstawiony zestaw do naprawy uszkodzonych gwintów w silnikach i innych elementach pojazdów to kompleksowe narzędzie umożliwiające skuteczną regenerację gwintów M14 x 1.5.. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia naprawy, zapewniając trwałe i precyzyjne rezultaty. W skład zestawu wchodzą: 10 wkładek spiralnych z gwintem M14 x 1.5., które umożliwiają odtworzenie uszkodzonego gwintu. Wiertło wykonane ze stali szybkotnącej HSS, przeznaczone do nawiercania otworów pod wkładki. Gwintownik HSS do odtworzenia gwintu w otworze. Pokrętło prowadzące, które ułatwia precyzyjne wprowadzenie wkładki spiralnej. Wybijak do usuwania końcowej części sprężyny wkładki, co umożliwia jej bezpieczne wykręcenie i zamocowanie. Dzięki temu zestawowi możliwa jest szybka i skuteczna naprawa uszkodzonych gwintów, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z wymianą całych elementów. Idealny dla warsztatów samochodowych, mechaników oraz osób zajmujących się naprawami po...
Przedstawiony zestaw do naprawy uszkodzonych gwintów w silnikach i innych elementach pojazdów to kompleksowe narzędzie umożliwiające skuteczną regenerację gwintów M10 x 1.25.. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia naprawy, zapewniając trwałe i precyzyjne rezultaty. W skład zestawu wchodzą: 10 wkładek spiralnych z gwintem M10 x 1.25., które umożliwiają odtworzenie uszkodzonego gwintu. Wiertło wykonane ze stali szybkotnącej HSS, przeznaczone do nawiercania otworów pod wkładki. Gwintownik HSS do odtworzenia gwintu w otworze. Pokrętło prowadzące, które ułatwia precyzyjne wprowadzenie wkładki spiralnej. Wybijak do usuwania końcowej części sprężyny wkładki, co umożliwia jej bezpieczne wykręcenie i zamocowanie. Dzięki temu zestawowi możliwa jest szybka i skuteczna naprawa uszkodzonych gwintów, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z wymianą całych elementów. Idealny dla warsztatów samochodowych, mechaników oraz osób zajmujących się naprawami ...
Klamra szczęka ścisk blacharski samozaciskowy profesjonalny Udźwig wzdłużny: 5 ton Udźwig poprzeczny: 2 tony Ten profesjonalny klamrę ścisk blacharski samozaciskowy charakteryzuje się wysoką wytrzymałością i stabilnością, co czyni go idealnym narzędziem do precyzyjnej i mocnej obróbki blach. Umożliwia łatwe i szybkie mocowanie elementów, zapewniając bezpieczeństwo i efektywność pracy....
Uniwersalny przyrząd do odpowietrzania układu hamulcowego: Wyposażony w przewód o długości 2 metrów, zakończony wymienną, uniwersalną końcówką, co umożliwia dopasowanie do różnych układów hamulcowych. Uniwersalny przyrząd do wymiany płynu hamulcowego: Pojemność 0,75 litra. Do zestawu dołączony adapter, który unieruchamia pojemnik podczas napełniania płynem, zapewniając stabilność i łatwość obsługi. Adaptery i końcówki: Uniwersalny gumowy adapter. Cztery dodatkowe adaptery o wymiarach: 21mm do 30mm 24mm do 32mm 28mm do 37mm 32mm do 41mm Dzięki temu można dopasować urządzenie do różnych rozmiarów układów hamulcowych. Parametry techniczne: Temperaturę pracy od -20°C do +50°C. Ciśnienie wlotowe od 6 do 12 barów. Ciśnienie robocze od 5 do 8 barów. Zużycie powietrza wynosi około 180 litrów na minutę. Wytwarzane podciśnienie: 0,5 bar. Przyłącze: standardowe 1/4 cala. Te urządzenia są uniwersalne i przeznaczone do szybkiego i skutecznego odpowietrzan...
Opis produktu: To narzędzie umożliwia prawidłowy montaż tylnej uszczelki olejowej wału korbowego w szeregu silników benzynowych i wysokoprężnych grupy VW. Tylna uszczelka olejowa i pierścień wskaźnika położenia wału korbowego, umieszczone po stronie koła zamachowego wału korbowego, są umieszczone w płycie kołnierzowej i instalowane jako pojedynczy zespół. To narzędzie do montażu uszczelnień wału korbowego może być używane w Audi A3 (2004), Golf 2004, Touran 2004 i 4-cylindrowych silnikach wysokoprężnych, w tym w modelach 2004 1.4i Turbo, 1.4-1.6 z bezpośrednim wtryskiem (benzyna), 1.9, 2.0 SDI, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L Common Rail diesel) Zastosowania obejmują: Audi A3 (2004), Golf (2004), Touran (2004) oraz 4-cylindrowe diesle, 1.6, 1.9, 2.0 SDi, 2.0 TDi, 2.0 i 2.0L z common rail. Przyrząd służy do montażu simeringu z czujnikem na wale korbowym (OEM: VAG T10134) Zastosowanie: VW, Audi, Seat, Skoda Silniki: benzynowe - 1.4i turbo, 1.4 i 1.6 Diesla - 1.9 / 2.0 SDI / TDI PD,...
Giętarka z prowadnicami do rurek o średnicach: 1/4", 3/16", 5/16", 3/8"Przeznaczona do precyzyjnego gięcia rurek miedzianych, aluminiowych i stalowychUmożliwia wyginanie do 180 stopni, zapewniając dokładność i bezpieczeństwo pracy Zalety produktu: Regulowane prowadnice dla różnych średnic rurek Solidna konstrukcja zapewniająca trwałość i stabilność Precyzyjne gięcie bez uszkodzeń materiału Idealna do instalacji hydraulicznych, klimatyzacyjnych i elektrycznych ...
Poziomica do ustawiania kierownicy o zakresie 270-370 mm Opis produktu: Umożliwia szybkie i precyzyjne ustawienie kierownicy Idealna do montażu i demontażu kierownicy Zakres pomiaru od 270 do 370 mm, zapewniający szerokie zastosowanie Kompatybilna z samochodami osobowymi, dostawczymi i ciężarowymi Łatwa w odczycie dzięki czytelnemu wskazaniu Wykonana z lekkiego i trwałego aluminium, co zapewnia wytrzymałość i długotrwałe użytkowanie ...
Zestaw do wywijania kołnierzy i zarabiania na rurach hamulcowych i hydraulicznym zapewnia skuteczne narzędzie do pracy z różnymi materiałami i rozmiarami rur. Dzięki niemu można precyzyjnie wykonać grzybka i lejek na rurach o następujących rozmiarach: Szczęki: 4,75 mm (3/16") 6,35 mm (1/4") 8 mm (5/16") 3/8" Przeznaczony do rur z miedzi, aluminium, mosiądzu, stalowych powlekanych i niepowlekanych, a także do kołnierzy zewnętrznych i wewnętrznych. Narzędzie jest niezastąpione w warsztatach samochodowych i hydraulicznych, umożliwiając szybkie i precyzyjne wywijanie końcówek rur, co pozwala na pewne i trwałe połączenia w układach hamulcowych i hydraulicznych. Poniżej link do instrukcji: Instrukcja...
Zestaw szczotek obejmuje: 12 nylonowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 stalowych szczotekŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm 12 szczotek z powłoką mosiężnąŚrednice: 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm, 15 mm, 16 mm, 17 mm, 18 mm, 19 mm Zastosowanie:Te szczotki są przeznaczone do czyszczenia i usuwania zadziorów z różnych elementów metalowych i plastikowych, takich jak cylindry, rury czy gniazda, zapewniając skuteczne i precyzyjne czyszczenie w różnych zastosowaniach przemysłowych lub warsztatowych....